Jump to content

Дилема за А3-ки


Recommended Posts

Благодаря за отговора колега. Аз карам полека и очаквам нещо подобно като раход. Тази е чипната, само това ме притеснява, а и тези 113000км няма как просто да са истина. Заслужава ли си според вас цената за тези години?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственика и е монтьор по принцип, фен си е на марката. Минал е на А6, а тази я е поддържал..уж. Това е, което не ме е отказало напълно. Все пак благодаря за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозен пробег за 5г. кола.

Хората си карат колите,а не само да стоят паркирани вкъщи,затова е с тоя пробег за 5 години-това е дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което не го прави "несериозен". :) Хора всякакви, цени съответни :)

Ама щото предполагам и новия собственик ще иска да я кара, а не да му стои паркирана...

Ама всеки сам си знае разбира се, споделям само лично мнение. На мен биха ми били много за възрастта на автомобила. Знам чудесно какво значи да се въртят 30 000км на година. А и 150к за автомобил от това поколение за съжаление вече не са като 150к. за автомобил от преди 15г. Без значение, че е дизел. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за бензин на 13-14г какъв пробег е реално да се очаква че ще има? Питам заради турбото, на тази която аз гледам. На колко км се скапва горе-долу?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв начин някой да отгатне... както се сещаш зависи силно от експлоатацията - как е карана, колко е карана, наличие на чипове, чепове, великолепни спортни филтри и т.н.

Ако някой от предишните и собственици я е ръчкал от студено палене до гасене е едно, ако е карана "нормално" - съвсем друго.

 

За това независимо от колата, двигателя и т.н. - винаги щателна проверка в доверен сервиз преди покупка! Още повече когато става дума за кола на такава възраст и неизвестен пробег.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tod_vn - Фейса на какво?

Тука вече се подхвърлиха няколко обяви, говори се едновременно за А3 8L и 8P, в една от последните обяви става дума за А3 8P Facelift.

За какво питаш ти...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tod_vn - Фейса на какво?

Тука вече се подхвърлиха няколко обяви, говори се едновременно за А3 8L и 8P, в една от последните обяви става дума за А3 8P Facelift.

За какво питаш ти...?

Аз за 8П преди фейса с малко огледало не знам, ти знаеш ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здрвейте фенове на марката AUDI.Преди време пуснах тази тема из форума и сега искам да пища какъв е резултата от дългото мислене от моя страна и ващите мнения.Преди около месец и 10 дена след дълго чудене между 8L i 8P избрах 8L поради социални и финансови съображения.След това чудене беще между  2 автомобила (A3 8l 1.8tq 20v 5врати със газаво уредба, внос от Италия,продавана във Варна за 5750лв и А3 8L 1.8TQ 20v 5врати без газова уредба внос от Щвейцария за 5950лв продаваща се в София.След дълги конслутации хората ме посъветваха че вероятно колата от Щвейцария ще е в по добро състояние.Аз разбира се исках да видя и двете коли,тъй като бяха в двата края на България.Пратих едни познати които живеят във Варна да проверят варненската А3-ка,а аз съответно лично отидох да видя софииската (вноса от Щвейцария).Та мойте хора които ги пратих да проверят варненската казаха че общият им извод е че е запазена колата и че всичко което беще обявено в обявата е вярно.Аз и още 2-ма мои приятели (единия от който се занимава с продажба на коли) отидохме да провериме софииската.За първи път като видях колата много и се зарадвах вънщно много запазена като я видяха мойте 2-ма френдове запонаха да я оглеждат да проверяват доста неща които могат да се проверят с прости действия и  признаци че е в добро състояние.След 20 минутен оглед ми казаха да колата е много запазена според тях,а това ми беще достатъчно защото бях рещил че ако е запазена щвейцарската кола нея ще взема поради по добрите отзиви за щвейцарския внос от колкото италианския,въпреки че нямаще газова уредба, а италианската имаще.При огледа на колата когато я карахме имаще неприятно тропане по  окачването,но все пак е втора употреба колата а не чисто нова

Купих колата след пазарлък за 5200 лв :dance:   + нов акумилатор + 4 допълнителни джанти който са доста амортизирани, но и те имат няква себестойност и  се започнаха разходите които се правят при покупка на кола нов внос а именно.

 

Временни номера - 46 лв

Застраховка гражданска отговорност - 159 лв

Винетка (годищна) - 67 лв

Заплащане на еко такса - 265 лв

Постоянни номера - 63 лв

данък още не съм я регистрирал и още не съм плащал имам още време за тази дейности според закона (след като се регистрира в кат имате 2 месеца срок за регистриране в данъчното)

ОБЩО ПО ДОКУМЕНТИТЕ (без данъка) = 600 лв

 

След това понеже за мен лично, който кара автомобила си на дизел и бензин за мен е патрон,а аз не съм сложих газов инжекцион(полски)

в Пловдив  при мастор който е газфицирал много коли които съм му водил и лично според мен много разбира.Сложих полска газов инвжекцион КМE цена на газовата 810 лв.

 

След това дойде време за сервиз за обслужване и за смяна на раздрънканите части по окачването моя майстор след прегледа, каза че тропането идва от тампони на макферсоните и тампони на стабилизиращата щанга.Аз от своя страна казах първо ще е я обслужим после ще видим ако останат парички тогава ще сменяме и като отидхоме на компютъра като се започнаха едни цени а именно:

 

Ремък ангренажен - 45.50 лв

Ролка - 119лв

ролка (паразитна) - 35.70лв

ролка (пак била няква паразитна) - 45 лв

ремък многоклинов - 35.90лв

водна помпа - 70лв

Филтер маслен - 14.40 лв

филтер въздущен -27.10 лв

филтър купе -23,30 лв

филтер горивен  - 29 лв

Масло двигателно Repsol 5w40 синтетично evolusion серия сменящо се на 15 000 км 5 литра - 116 лв (остана около 900 грама - 1литър след като се смени)

Общо 497.90 лв + труд 60 лв = 560 лв

 

Парички за окачването не останаха, та този месец забелязах че не подържа единна температура при спускане от планина веднага в главата ми излезе че проблема може да е в прецакан термостат и като ходих за окаването казах и термостат да ми се смени но парите които бях задели се оказаха малко и стигнаха само за:

термостата - 21 лв

тампони на макферсона 2 x 27лв

общо 75лв + 30 лева за труд = 105 лв

 

Останаха тампони на стабилизиращата щанга и от много отдавна прочитам че се сменя филтер haldex i смазваща течност за него но той е много.Филтера сътветно на 60 000км а течността на 30 000км.Това може да се окаже и  проблем защото го няма в магазините и къде ли не съм звънял за него единствено в порще пловдив ми казаха че мога да си го поръчам и то предварително със капаро защото те ще го поръчат от своя страна от завод от унгария филтера 91 лв струва  а течността 43 лв общо 133лв което е добре според мен.Но за смяната на тези двете се е изисквало и специален ключ,а в порще пловдив е много скъпо обслужванетои не ми се дават там пари,някой ако има този ключ може да ми пище.Надявам се съм бил изчерпателен в точността на цените и действията след покупката на кола.Аз лично съм много доволен от избора си колата ми има доста екстри поне за мен имам ел.фарове,ел. стъкла,ел.огледала,ABS,ESP,EPC,quattro,подгряване на седалките,издуване на седалките,хладилен щкаф макар и малък,фабричен буфер,дистанционно управление на стъклата,фабрична сензорна аларма използваща клаксона,кожен салон,мини бар ще кача и снимки,но утре като взема малко по добър фото апарат.Забравих да спомена 4е за 40 дни имам пробег от около 4200 км и след като проверих щеката на маслото преди около 2 дена от 2 деления на максимума беще остнало на 2 деления над минимума след което от останалия литър от 5 литровата туба долях около 450 грама и на щеката показанията отново станаха на 2 деления под максимума след конслултация с майстора ми каза тва да не ти е старото vw polo дето го кара 7 години  това е турбо двигател и е нормално да харчи масло + това каза 4е разхода да маслото бил в нормите ако продълвало така на около 10 000 км около 1 л ще дойде доливането било нормално.Това е скромния ми опит с ауди дано съм би полезен на някой.Утре обещавам 4е ще кача и снимки на колата.

Редактирано от Nikolai88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ето ги и обещаните снимки,извинявам се че толкова късно ги публикувам,ама много работа тия дни и няма как.

post-41018-0-32123200-1407776062_thumb.j

post-41018-0-17433600-1407776367_thumb.j

post-41018-0-24430100-1407776372_thumb.j

post-41018-0-03384200-1407776386_thumb.j

post-41018-0-69141700-1407776397_thumb.j

post-41018-0-83200500-1407776403_thumb.j

post-41018-0-19657600-1407776410_thumb.j

Редактирано от Nikolai88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита покупка,колега!Хиляди безаварийни!Колицата изглежда много добре!Обичай я и се грижи за нея,сигурен съм,че ще  ти се отблагодари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...