Jump to content

Атмосферен тунинг на Ауди 80 1.8DZ 112к.с.


Recommended Posts

На тебе ти е ясно...ама винаги ше има ентусиасти, дето ше намират осезаема разлика след поставяне на спортен филтър и по-голема броня :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 113
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нали знаеш, че атмосферния тунинг е най-скъпият начин да останеш бавен :hilezh:

Ааааа... не ве... нека се пробва нЕкой ... да видим (може да опровергае)  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

 

На тебе ти е ясно...ама винаги ше има ентусиасти, дето ше намират осезаема разлика след поставяне на спортен филтър и по-голема броня :hilezh:

Шо не спиш  :gruebel:  и сипваш (режещ през колЕнцата) на "ентусиасти", които усещат осезаема разлика и от смяна капачките на вентилите (злите езици, говорят, че вдигали... 15-20 к.с.), а при напомпване на гумите :flehan:   :hilezh: 

Инатересно ми е, колко души са се възползвали ..дори от чип тунинг на атмосферка за да вдигнат заветните 5-10 к.с.   :gruebel:

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тебе ти е ясно...ама винаги ше има ентусиасти, дето ше намират осезаема разлика след поставяне на спортен филтър и по-голема броня :hilezh:

 

За това сме тук да си помагаме :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми сменяха климатика вкъщи и единият от монтажниците много запалено ми обясняваше как е много по-добре да се прави тунинг на атмосферна кола и да се "разпилва", защото лесно било да се увеличи обема и ставало чудо, разбира се имаше скандални примери с "ладите как мислиш ги правеха едно време?!?"  :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа... не ве... нека се пробва нЕкой ... да видим (може да опровергае)  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

 

 Аз в духове не вЕрвам  :hilezh:  Един БМВ-ист от квартала вече 5-та година се опитва да ме убеди, но въпреки че Е36-цата му е подминала около 2 пъти цената на М повер Е46, не е тръгнАла колкото него :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Н

 

 Аз в духове не вЕрвам  :hilezh:  Един БМВ-ист от квартала вече 5-та година се опитва да ме убеди, но въпреки че Е36-цата му е подминала около 2 пъти цената на М повер Е46, не е тръгнАла колкото него :hilezh:

 

Нормален теч, а 2.2т натокано на около 400 коня  да падне от дизелово ебемве как ти се струва дали са талантливи тунингарите на 2.2т ?

 

Имам всякакви варианти може пък колегата с атмосферния 1,8 да успее в крайна сметка :)

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо в този форум изобщо се коментира дизеловите Варели като те са бързи само настрани с вратите. А при положение, че Ауди разцепва с дизел в Льо Ман. Все тая!
Та нещо сериозно по темата? Като цало питах баба ми, и тя ми каза че с много пари може да му сложа турбиниран мотор, а с още пари може да си купя R8 на старо.

И все пак си мисля, че варянта с 4 карба не е лош старт за освежаване на старата кобила, (не за постигане на времена) пък и звука ще е готин. 

Редактирано от S.Stoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, след като баба ти очевидно ги чува авто-мото тунеГите, па и види се, че ще ти е основен спонсор на проекта... защо изобщо питаш в АКБ(Ф)?

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, след като баба ти очевидно ги чува авто-мото тунеГите, па и види се, че ще ти е основен спонсор на проекта... защо изобщо питаш в АКБ(Ф)?

 

:)

Питам щото форума е за питане. Но изглежда въпроса ми е много под нивото ви. Ясно е, че с много кинти стават нещата, тогава нямаше и да си правя труда да питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са малко екСцентрични с драг наклонности. Често дават съвети като за "масовия" случай...За по-голяма моя жалост са прави, в повечето случай. 

 

Ако искаш да си правиш нещо по колата, прави! Ясно е че с карбове и при евентуална "някаква" настройка ще има леко подобрение(в добрия случай). Колко, ще знаеш само след като направиш колата. Тунинга е някакъв вид "индивидуалност", твоя сетъп и настройки ще ги има само твоята кола. За това и само твоята ще върви по нейния си начин. 

 

Горе го казаха леко маскирано, аз ще ти го кажа директно. Атмосферния двигател, не върви! Много не подходящ за тунинг заради многото вложени средства, и почти никаквия ефект!!! Това в реалния свят, във Ф1, и др. моторни състезания е друго! И все пак има един вид атмосферен тунинг който е не толкова безсмислен, и с доказани параметри:

-Тунинг с 500-800лв части. Слагаш 2.0 16кл АБФ от Голф 3(Това е топ моторя на ВАГ за 4 цилиндъра атмосферка). Има малко неща за прехвърляне от твоя и не малко импровизация по водната, и ел. системата на колата. Резултата около 190Нм и 150 коня, с твоята кутия ще върви "добре" особено като за разхода. 

-Тунинг с 1000-1500лв части. Слагаш 1.8т мотор. Той ще е по-сложен заради много повечето електроника, имобилайзер, кулер, турбо пътища...Резултата вървяща кола след ЧИП за 300лв още, вече около 190 коня и 250-320Нм. Има много значение какъв донор ще ползваш за части. Ако намериш ТТ 1.8т 225 коня най-добре, или С3-ка 

-Пак тунинг за 1000-1500лв но с друга идея. Насаждане на 4.2 в8 мотор 300 коня и 350-380Нм. Колата няма да е ракета, но ще е най-приятна за каране от всички горни варианти. За жалост при 80-ката ще трябва много модификация за да се возиш с подобна кола. Едно от най-простите неща е хидр.рейка за да можеш да въртиш волана, и "големи" спирачки. За хубавите гуми и амортисьори, и още една камара неща по 100-200лв бих мислил ако кажеш че ще я правиш. 

-Та след всичко изброено "сегашния" вариант. Къстам колектор за карбовете 50лв, Карбове дето да са на поне 10-15 години поне 100лв, жило за газ, еър бокс, горивни маркучи, поне 100лв. Тромпетчета за истински ефект от карбовете поне 50-тина лв. Допълнително като услуги ще имаш поне 100лв не знам за какво. Кой ще ги настрой, няма да мисля. Кой ще тунингова "запалването" така че да работи поне малко ефективно да не стопиш мотора също. Отпушена генерация поне 100лв. Ако колата се кара предимно спокойно и отдавна е "безпроблемна" като почнеш да зобиш до лютеницата ще роди всички водни фланци, маркучи, радиатор, и тн. Ефект както казах ще има нещо, но ако си го направиш, а и да си добър няма да е много заради първоначалната база от която почваш. Едно е сигурно че ще се набълбукаш с проблеми и поне 600лв+. Ако си добър и строшиш мотора нацяло си добави ремонта, или новия от морга към цената. 

 

Та горе долу написах го с желание! Отделих около половин час да го напиша просто, и реалистично. Това са САМО начлните разходи по мотора! За окачване, спирачки, разход, НОВИ части, НЕ ГОВОРЯ! Да не ме разбереш че след тия суми си приключил играта...по скоро тя тогава започва. 

 

Кажи сега как виждаш нещата след указаната подкрепа от мен? 

 

ПП - Забравих да кажа. Разкарваш сегашната кола и дебнеш за Б4 2,8 4х4 в мобиле за под 3к. лв. и пак си ти! 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са малко екСцентрични с драг наклонности. Често дават съвети като за "масовия" случай...За по-голяма моя жалост са прави, в повечето случай. 

....

Много благодаря за изчерпателния и актуален отговор! Така и с приблизителни цени придобих по голяма представа какво би ме очаквало при бъдещ проект. Карбовете звучът примамливо заради по ниската цена, а ефекта ми е ясно че ще е слаб но то поне няма да е базов. И определено не бих се нахванал чисто сам с тях знам че е филм за синхронизиране и т.н. За момента ще сме в етап на събиране на инфо и средства :rolleyes:

Когато отпочна нещо реално ще чопля за съвети.

Лека, и спорна ;)

 

п.п. Не искам да я разкарван колицата легнала ми е на сърцето някак си, нищо че не е резачка.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са малко екСцентрични с драг наклонности. Често дават съвети като за "масовия" случай...За по-голяма моя жалост са прави, в повечето случай. 

...

 

Ама какво ти е направил , та го е....ш така жестоко? Ти направо не си сериозен с тези 1000-1500 леА за 1.8т, камо ли за 4.2! Да не говорим, че 80ка с 4.2( особено ако варелът е квадро!!) е наистина доста приятно и сериозна вървяща. Съвсем да не говорим, че как ще го набута тоЗ тръц от Йес3, ще е страшно интИресно. 

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид че нещата са САМО части! За труд просто се умножава по 2 и вече има и крайна клиентска. Останах с впечатление че иска лично да си ги прави нещата човека. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...