Jump to content

Атмосферен тунинг на Ауди 80 1.8DZ 112к.с.


Recommended Posts

  • Отговори 113
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Няма смисъл да се прави това упражнение, при положение че го има и в А4 тоя мотор. И на 80 кабрио даже слагат 1.8 без Т, дето е със същия блок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пари става, пример ЦЕЦО как набута от напреки на инаки?

 

С пари става, ама с 1.5к? Плюс това пак си говорим с пръдня боя. Ако ще се прави както трябва тези 1.5к до къде ще стигнат? Двигател, обслужване и вече са прескочени. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива безнадеждни тунек проекти напрао ме съсипват! Винаги съм си смятал парите и съм си правил сметката, но при тунинга такова нещо няма!Никога нещата не излизат такива, каквито ги смяташ, дори като ги смяташ реално! Не излизат по-евтини, имам предвид че излизат по-скъпи....КОлкото по-рано разбере един човек с лимитиран бюджет това, толкова по-добре е , щото може да си даде парите по някоя почивка с любимата, да си купи акордеон или да си направи карбонови зъби, все пак е тунинг ;)

С тия гробОве , дето немат 100 коня , какъв тунинг, какви мощности, звуци или перформънс очаквате ве?Баси малоумно-мазохистичната дейност , която освен от смисъл е лишена и от ефект!

Ключовата думичка е Money :hilezh: за желанието знаем, ама не става само с него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре се сещам как е монтиран, и къде мотора! Още по-добре се сещам колко ще излезе картер, маслена помпа, смукателен колектор, и другите неща около това начинание. Ако човек силно ИСКА, ще го направи! И 1500лв за 1.8т в 80-ка Б3/Б4 е реалистично достатъчно! Написал съм че е рядка колата с 225 коня 1.8т, сега пиша и че си струва да се напъне човек да си я намери.

 

Тия дето ги е страх и припадат от масло под ноктите, плащат х2, х3 тая цена! Хубаво е и да траят обаче(точно както когато си плащат), защото иначе става счупен телефон. Това че се "доверяват" ВИНАГИ на НАЙ-ДОБРИЯ е ясно  :hilezh: Че си плащат добре ми е още повече ясно. Ама май вярно забравяте че 1.8т скоро ще стане на 20 години двигател, а още се има за новата ултра пърформанс концепция а? Е колко да струва? Аз съм го намирал с "гаранция" за 400лв.(без да търся даже ми попадна) Е с малко акъл може и за 600лв да го намериш, а може и за около 1000лв още да го окомплектоваш. Пак казвам трябва да искаш, и да си го направиш. Това не е като да се надяваш в кафето до сервиза да стане и този път! 

И последно понеже заговорихме за пари, защо никой никога не написа колко му излезе всичко по-колата??? Говоря за целия проект? Хубаво направени коли във форума не е като да няма. Като се каже колко излезе всеки казва не питай, е защо? Аз питам колко излезе? 

 

Моето както съм чел не е тунинг, но ето малко цени:

-От АЦЕ смяна на електроника на мотора с такава от АБФ 1200лв крайна с ВСИЧКО чисто ново(без дюзи и смукателен кол.)!

-От къса 5 степенна куатро скоростна кутия към най-дългата 5 степенна(от 2.8 бенз.) такава 900лв с нови масла, и основна ревизия на кутията(смяна на 70% лагерите) и почистване и смазване на всички карета. 

-От АЦЕ компресор на климатика преминах на такъв от 1.8т ми излезе под 100лв всичко.

 

Да не гори масло АЦЕ-то ми излезе около 500лв. Смених: сегменти, гумички, водачи на клапаните, всички гарнитури който видях по пътя на ремонта, всички семеринги.  :zustimm:

 

Сега сравнете какво е да си го правиш сам, и после пак ми обяснявайте колко струва! Колите са хоби, освен смисъл. По-хубаво от това да платиш хобито е да си го правиш. Въпрос на приоритети, виждания, и нужди. Не може всички да сме депутати :hilezh:

 

Затова колко е смислено начинанието, всеки сам решава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батя нещо много остро се опитваш да влетиш. Пак ти казвам, ако ще се прави както трябва, тези 1.5к са крайно НЕДОСТАТЪЧНИ! И не ти говоря за поставяне в тази цена, а само части! Ако ще се взима последният моргаджийски двигател, обслужването ще остане на заден план, а инсталацията ще се навърже от кварталния за няколко бири, може и да стане работата. Аз съм отговарял на абсолютно всеки колко пари и за какво съм дал и , поне при мен, тези 1.5к са надскочени няколко пъти. Стига с тея бюджетни глупости. Как да засиля с 50к.с., че баба е взела пенсия и ми даа' 100леа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо си мислиш, че всички знаят колко пари им е излязло творението? Аз съм правил сметка само дали имам в момента еди колко си, за да купя/направя еди какво си!? Да не мислиш, че съм си правил екселски файл със списък и суми ве, пич? Е, не съм..не виждам и смисъл?Защо да го правя? За да отговярям после като некой ме пита по форума ли?Ми няма как да стане!Или пък да се правя на батка и да изтъквам тежко колко кохонас съм фърлил по некъв гроП?? :stupid: Като некой иска да разбере колко ше му струва нещо, първо е редно да е наясно какво точно иска да получи, след това (без значение дали ше го получи) да си сметне колко струват частите , ама наистина всички части и накрая труда на някой, който ще го прави.И са без тия простотии , че сам тряа си правиш всичко, щото е пълен смех тва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е интересно докъде може да се докара проекта с максимално ограничен бюджет.

Обаче, историята показва, че в 99.998% от случаите - проектът приключва на идейно-семко-шлюпкав етап с едно питане у форОма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То никога не излизат сметките за подобни неща, освен ако не си заделяш 1к месечно дай боже всеки му. Да не говорим че трябва да имаш и бекъп возило. А и определено ще трябва време, то само търсенето на части си е зор. Инак и 20 магарета отгоре ще е постижение за събото-неделните разходки. Затова и ме влече идеята за карбовете.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята да се сподели бюджет за направено "нещо" по автомобил....не е да ви соля люто! Идеята е човек като автора да знае колко излиза. Зли хора да се закачат за това че някой е казал 10 000 за турбина винаги ще ги има. Не ви задължавам ако така ви звучи, но без да се обясни на човека сте го поели на шегичките и присмеха. Щото така е най лесно разбира се от ваша позиция. Кой имащ пари за каране/притежаване/поддържане на Е46 2.0Дъ мотор ще мисли за карбове на 80-ка? 

 

Понеже не искам да говоря конкретно за вашите проблеми кой си пише или не? Кой си прави или не?...

Бюджета може да се изпили до толкова колко съм написал горе/долу. Ако бюджета скача над 1500 по-скоро към 2000лв определено почва да отива към купуване на цяла А4/А3 и тн. какво изпадне. След сваляне на мотора и всички части, продаване на остатъка може и да се включи отново пак в 1500лв. 

 

Пак казвам всичко зависи от вижданията на човек! Вие имате ваши ОК!!! Аз защо не мога да имам мой?

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е редно да изказваш мнение , когато си поне малко компетентен. Да кажеш, че за1.5к може да се сложи 4.2 е меко казано несериозно, без значение коя от вариациите ще се ползва.

П.с не, че съм кой знае , колко компетентен, но малко или много минах през това и имам идея кое на каква цена се получава.

Редактирано от vectra
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цени за тунУНГ се коментират и споделят НА ЖИВО.

И по желание.

 

Защото има много светила, които... И много неща не са баш така, както се виждат на пръв поглед...

И изобщо... Темата отплеснА към метафизика и екзистенциална философия, дееба.

 

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да кажеш, че за1.5к може да се сложи 4.2 е меко казано несериозно, без значение коя от вариациите ще се ползва.

 

Съвсем добронамерено те питам. Колко според теб ще излезе 4,2 да се сложи до фаза колата да пали и да се движи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем добронамерено ще ти отговоря, че явно моята и твоята представи за "движи" се разминават. За мен преминаването към 4.2 изисква много повече от един двигател и толкова. Трябва ново окачване, съвсем различна спирачна система и т.н... Мога да дам конкретна цифра за 1,8т swap, но съм абсолютно убеден, че за 4.2 ще е много по-сериозна, най-малкото, защото обслужване и ревизия на 4.2 и 1.8т са изключително различни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахааааа ами ако се полира нещо по двигателя например шегрена вътре в двигателя как ще се отрази ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За боя е при виден форумен бояджия няма как да я замеря, ама боба казва че Стиг може да даде 11,2 единствено с нея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...