Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

 

 в момента колата е само с променен софтуеър и около 190 к.с.Искам я към 250 к.с.Ако може някой,който е минал по този път да ме насочи към кого да се обърна и какво точно да искам от него.Само смяна на турбината и нов софтуеър ли ?Или?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

торето,усещам че си бърз,нервен и яростен потребител! :rolleyes:

Само ми кАжи,как си представяш некой да ти каже нещо,като почваш с "мишоци"?

Или требва веднага да ти направят проект,сметка и време за него е така ,щото си пичага,а? :hilezh:

кажи откъде сииии(кой да го прави),какъв бюджет имаш,тва онова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обръщението беше провакативно и си свърши работата.Не съм започнал с него ,но 3 дена нямаше иначе резултат :)

Просто съм нов потребител тук.От София съм.Един от въпросите ми бе точно кой да го направи-нямам идея изобщо кои от фирмите занимаващи се 

със силов тунинг са добри.Не съм искал да обидя никой,сори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

5k лв и си в играта.300 коня на мотор 250 на колелата,мишленце.

Ако ги нямаш недей се захваща,със пръдня боя не става.... 

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко са 3 дена, ти какво очакваше? Да навлетят гурута, да ти направят проектче и да ти съберат пари направо, а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то не е въпроса дали ше обидиш некой,а тва че се набра тежко се едно сме ти длъжни :hilezh:

горе ти отговориха, а фирми колко щеш

има една открояваща се ,но там ше трее кихнеш х2 на инженер Ганю :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

5k лв и си в играта.300 коня на мотор 250 на колелата,мишленце.

Ако ги нямаш недей се захваща,със пръдня боя не става.... 

 

А вие сте ?

Редактирано от drob4o
Цитиране на цялото мнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то не е въпроса дали ше обидиш некой,а тва че се набра тежко се едно сме ти длъжни :hilezh:

горе ти отговориха, а фирми колко щеш

има една открояваща се ,но там ше трее кихнеш х2 на инженер Ганю :rolleyes:

Добре де,набрах се тежко,извиних се .Наистина се изнервяте повече от необходимото сега.Никъде не съм написал ,че искам някой веднага да ми сметне някакъв проект.просто да ме ориентирате към кой да се обърна(някой уважаван от вас).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма спокойно де,никой не сее изнервил,нема лошо.... ;)

не е нужно дори да се извиняваш,то не е персонално към некой

просто става интересно и забавно :rolleyes:

мога да те насоча към един мой приятел ,който има тунинг сервиз,ама там е много ....много важно да не почваш с тва за мишоците :lol:

http://www.linkecu.bg/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

не съм се обидил-просто попитах кой сте вие .Не ми е целта да се задържа тук,а да получа информация от хора,които би трябвало да знаят повече от мен за това ,което питам.Извинявайте и на Вас.

ма спокойно де,никой не сее изнервил,нема лошо.... ;)

не е нужно дори да се извиняваш,то не е персонално към некой

просто става интересно и забавно :rolleyes:

мога да те насоча към един мой приятел ,който има тунинг сервиз,ама там е много ....много важно да не почваш с тва за мишоците :lol:

http://www.linkecu.bg/

:) ще гледам да се сдържа .Благодаря за първия отговор по темата.

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо GT25,GT28,GT30 (Всички имат потенциал за 300++к.с и отгоре) 1100-1500лв

Дюзи 400-500 лв

Кулер+ маркучи 400-600лв

Колектор там е относително 300-600 лв

Помпа бензинова 200-250 лв

Генерация и там е относително 300-600лв

Съединител,щото оригиналния ще пръдне още на диното :hilezh:

Някой да ти накичи тея чаркове минимум 1 к лв

Ремап го сложи 1к лв с горивото

Отделно биели,лагери,гарнитури и ред други малки неща които есествено са пак кешовица...

 

И сумата от 5хил. лева отдавна мина...

Общо взето между 5-8хил лева излиза проект който да е сигурен и да не се разлети на съставните части...

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B6-ците са с ретърнлес горивна система и им трябват по-големи дюзи от на 1.8Т-тата преди 2001 година. Хубаво е да се съобрази това при избора им. Другият вариант е да се сложи рейка, регулатор от 1.8Т преди 2001г. и обратна магистрала за тунджата и да се оправят горивните карти.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

HCOHCO

Предлагаш доста сериозно засилване,което може би ще достигне 5 к.Чел съм,че този мотор все пак без отваряне може да се засили спокойно само до 250-270 к.с.Не ме плашат толкова тези пари-все пак не съм си купил колата тази година за 6000-7000 лв,а преди 5 години.Как би се отразило смяната на К03 с Ко4-015 и дюзи.Какво бих постигнал с това,ако извлечем максимума от това турбо.

А-ти си добавил отваряне на двигателя.Искам да не го пипам него.

Редактирано от toretoste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да не го пипаш,но не забравяй че този мотор е с тънките(кекавите) биели.Форума помни случаи за кривнати биели с к04-ка :verweis:

Принципно к04+дюзи и ремап 220-240 к.с

Като казваш к04 ... Проверил ли си цената й ?Или разчиташ на секънд хенд,тормозена преди това ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K04-015 втора ръка в България за последните 2-3 години, друга освен моята не съм виждал. К04-015 е най-безсмислената турбина от всичките К04-ки, като размер на компресора и турбината е идентична с К03-073, но с по-голяма топла част. Няма толкова тъпо турбо, тръгва от 2000-2500 оборота и на 5500 вече няма никой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не обичам втора употреба части.Такива,които се въртят де :)Не знам колко струва нова,ще се радвам да разбера приблизителна цена и колко би излезнала цялата интервенция.



K04-015 втора ръка в България за последните 2-3 години, друга освен моята не съм виждал. К04-015 е най-безсмислената турбина от всичките К04-ки, като размер на компресора и турбината е идентична с К03-073, но с по-голяма топла част. Няма толкова тъпо турбо, тръгва от 2000-2500 оборота и на 5500 вече няма никой.

Добре,може и друга турбина просто за тази съм чувал ,че става,не й знам точните характеристики.



K04-015 втора ръка в България за последните 2-3 години, друга освен моята не съм виждал. К04-015 е най-безсмислената турбина от всичките К04-ки, като размер на компресора и турбината е идентична с К03-073, но с по-голяма топла част. Няма толкова тъпо турбо, тръгва от 2000-2500 оборота и на 5500 вече няма никой.

е 2000-2500 е добре,сегашната стокова тръгва да 2500-2700 и пак е до 5500 може би

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С К04-ка  ще ти прави много жега за тези коне и ще се сцепи скоропостижно.Като цена за нова: Гаретите са на приблизително същата цена, вярно - тръгват с 200-300 об/мин по-късно, но ще я караш по-дълго без проблеми. 

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С К04-ка  ще ти прави много жега за тези коне и ще се сцепи скоропостижно.Като цена за нова: Гаретите са на приблизително същата цена, вярно - тръгват с 200-300 об/мин по-късно, но ще я караш по-дълго без проблеми. 

е нали К04 ги слагат на S3 i TT за фабирични 225 к.с.Защо да се тормози толкова много при мен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е нали К04 ги слагат на S3 i TT за фабирични 225 к.с.Защо да се тормози толкова много при мен ?

Турбо К04- 015( единствената К04ка за надлъжни мотори) е по -малко от К04-020,022,023,които се слагат при напречни мотори и и тавана му е около 230-240коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

е нали К04 ги слагат на S3 i TT за фабирични 225 к.с.Защо да се тормози толкова много при мен ?

 

Именно, и при почти всички , ако се отворят ще са с напукана топла част . На моята А6-ца бях с хибридно турбо К04-023 и като го отворихме :http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=60307&p=2220620. При мен е горе долу същият мотор като при твоята, но без ретърнлес горивна система. Прегледай темата за А6-цата и би трябвало да ти се изяснят доста работи за засилването. 

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, и при почти всички , ако се отворят ще са с напукана топла част . На моята А6-ца бях с хибридно турбо К04-023 и като го отворихме :http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=60307&p=2220620. При мен е горе долу същият мотор като при твоята, но без ретърнлес горивна система. Прегледай темата за А6-цата и би трябвало да ти се изяснят доста работи за засилването. 

http://audibg.com/fo...60307&p=2220620.

В тази тема автора е написал ,че неговата сток турбина тръгвала на 1800 оборота,което е меко казано странно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- 250 конски сили с к04-015 не може да изкараш

- 250 конски сили с к04 от С3/ТТ/Леон става, но Иво е прав за ЕГТ-тата и цепенето на чугуните или колекторите. има си своя риск, макар че се получава приятна за каране кола. 

- от опита ми с А4-ки, А6-ци със задвижване куатро (не халдекс) и предвид теглото на колите, ще усетиш автомобила си силен, едва когато е над 300 конски сили, с по-малко коне винаги ще ти се струва, че не върви. 

колегите правилно са споменали цената на подобен проект - около 5к.

за 300 конски сили и около 380 нютон метра не е нужно биели, макар че нещата са на кантар. (има коли, които карат и на 350 коня без биели, има такива които на 300 биелата се показва, всичко зависи от избора на турбо и това колко експлозивна ще е турбината, когато започне да надува. 

1.8Т да надува рано - такова животно не съм виждал. моята С3 с к04 стандартно, прави фул бууст на 3600 :D 

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Прав си за куатрото и лекото малеене,въпреки ,че не може да се каже че колата не върви и сега доста добре само с чип.Разбира се след 1 година и половина вече ми се струва малко :)Просто не бях махнал катализатора доскоро и се получи доста голяма разлика,тъй като беше доста позапушен.

Мислех ,че К04-015 е фабричното турбо за С3.Явно е моя грешка.Ако е възможно да се сложи такова(от С3) и с него 250 к.с мисля ,че ще ми е достатъчно на този етап.Препоръки откъде мога да си намеря такова на добра цена ?

Редактирано от toretoste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...