toretoste Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Здравейте, в момента колата е само с променен софтуеър и около 190 к.с.Искам я към 250 к.с.Ако може някой,който е минал по този път да ме насочи към кого да се обърна и какво точно да искам от него.Само смяна на турбината и нов софтуеър ли ?Или?Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 2 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Никой ли няма желание да помогне ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 торето,усещам че си бърз,нервен и яростен потребител! Само ми кАжи,как си представяш некой да ти каже нещо,като почваш с "мишоци"?Или требва веднага да ти направят проект,сметка и време за него е така ,щото си пичага,а? кажи откъде сииии(кой да го прави),какъв бюджет имаш,тва онова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Обръщението беше провакативно и си свърши работата.Не съм започнал с него ,но 3 дена нямаше иначе резултат Просто съм нов потребител тук.От София съм.Един от въпросите ми бе точно кой да го направи-нямам идея изобщо кои от фирмите занимаващи се със силов тунинг са добри.Не съм искал да обидя никой,сори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) 5k лв и си в играта.300 коня на мотор 250 на колелата,мишленце.Ако ги нямаш недей се захваща,със пръдня боя не става.... Редактирано 3 Май 2014 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Колко са 3 дена, ти какво очакваше? Да навлетят гурута, да ти направят проектче и да ти съберат пари направо, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 то не е въпроса дали ше обидиш некой,а тва че се набра тежко се едно сме ти длъжни горе ти отговориха, а фирми колко щешима една открояваща се ,но там ше трее кихнеш х2 на инженер Ганю Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) 5k лв и си в играта.300 коня на мотор 250 на колелата,мишленце.Ако ги нямаш недей се захваща,със пръдня боя не става.... А вие сте ? Редактирано 3 Май 2014 от drob4o Цитиране на цялото мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Котарака Що не напишеш в Гуглето фирми за тунинг и да четеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 то не е въпроса дали ше обидиш некой,а тва че се набра тежко се едно сме ти длъжни горе ти отговориха, а фирми колко щешима една открояваща се ,но там ше трее кихнеш х2 на инженер Ганю Добре де,набрах се тежко,извиних се .Наистина се изнервяте повече от необходимото сега.Никъде не съм написал ,че искам някой веднага да ми сметне някакъв проект.просто да ме ориентирате към кой да се обърна(някой уважаван от вас). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 ма спокойно де,никой не сее изнервил,нема лошо.... не е нужно дори да се извиняваш,то не е персонално към некойпросто става интересно и забавно мога да те насоча към един мой приятел ,който има тунинг сервиз,ама там е много ....много важно да не почваш с тва за мишоците http://www.linkecu.bg/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) не съм се обидил-просто попитах кой сте вие .Не ми е целта да се задържа тук,а да получа информация от хора,които би трябвало да знаят повече от мен за това ,което питам.Извинявайте и на Вас.ма спокойно де,никой не сее изнервил,нема лошо.... не е нужно дори да се извиняваш,то не е персонално към некойпросто става интересно и забавно мога да те насоча към един мой приятел ,който има тунинг сервиз,ама там е много ....много важно да не почваш с тва за мишоците http://www.linkecu.bg/ ще гледам да се сдържа .Благодаря за първия отговор по темата. Редактирано 3 Май 2014 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) Турбо GT25,GT28,GT30 (Всички имат потенциал за 300++к.с и отгоре) 1100-1500лвДюзи 400-500 лвКулер+ маркучи 400-600лвКолектор там е относително 300-600 лвПомпа бензинова 200-250 лвГенерация и там е относително 300-600лвСъединител,щото оригиналния ще пръдне още на диното Някой да ти накичи тея чаркове минимум 1 к лвРемап го сложи 1к лв с горивотоОтделно биели,лагери,гарнитури и ред други малки неща които есествено са пак кешовица... И сумата от 5хил. лева отдавна мина...Общо взето между 5-8хил лева излиза проект който да е сигурен и да не се разлети на съставните части... Редактирано 3 Май 2014 от HCOHCO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) B6-ците са с ретърнлес горивна система и им трябват по-големи дюзи от на 1.8Т-тата преди 2001 година. Хубаво е да се съобрази това при избора им. Другият вариант е да се сложи рейка, регулатор от 1.8Т преди 2001г. и обратна магистрала за тунджата и да се оправят горивните карти. Редактирано 3 Май 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) HCOHCOПредлагаш доста сериозно засилване,което може би ще достигне 5 к.Чел съм,че този мотор все пак без отваряне може да се засили спокойно само до 250-270 к.с.Не ме плашат толкова тези пари-все пак не съм си купил колата тази година за 6000-7000 лв,а преди 5 години.Как би се отразило смяната на К03 с Ко4-015 и дюзи.Какво бих постигнал с това,ако извлечем максимума от това турбо.А-ти си добавил отваряне на двигателя.Искам да не го пипам него. Редактирано 3 Май 2014 от toretoste Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Искаш да не го пипаш,но не забравяй че този мотор е с тънките(кекавите) биели.Форума помни случаи за кривнати биели с к04-ка Принципно к04+дюзи и ремап 220-240 к.сКато казваш к04 ... Проверил ли си цената й ?Или разчиташ на секънд хенд,тормозена преди това ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 K04-015 втора ръка в България за последните 2-3 години, друга освен моята не съм виждал. К04-015 е най-безсмислената турбина от всичките К04-ки, като размер на компресора и турбината е идентична с К03-073, но с по-голяма топла част. Няма толкова тъпо турбо, тръгва от 2000-2500 оборота и на 5500 вече няма никой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 По принцип не обичам втора употреба части.Такива,които се въртят де Не знам колко струва нова,ще се радвам да разбера приблизителна цена и колко би излезнала цялата интервенция.K04-015 втора ръка в България за последните 2-3 години, друга освен моята не съм виждал. К04-015 е най-безсмислената турбина от всичките К04-ки, като размер на компресора и турбината е идентична с К03-073, но с по-голяма топла част. Няма толкова тъпо турбо, тръгва от 2000-2500 оборота и на 5500 вече няма никой.Добре,може и друга турбина просто за тази съм чувал ,че става,не й знам точните характеристики.K04-015 втора ръка в България за последните 2-3 години, друга освен моята не съм виждал. К04-015 е най-безсмислената турбина от всичките К04-ки, като размер на компресора и турбината е идентична с К03-073, но с по-голяма топла част. Няма толкова тъпо турбо, тръгва от 2000-2500 оборота и на 5500 вече няма никой.е 2000-2500 е добре,сегашната стокова тръгва да 2500-2700 и пак е до 5500 може би Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) С К04-ка ще ти прави много жега за тези коне и ще се сцепи скоропостижно.Като цена за нова: Гаретите са на приблизително същата цена, вярно - тръгват с 200-300 об/мин по-късно, но ще я караш по-дълго без проблеми. Редактирано 3 Май 2014 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 С К04-ка ще ти прави много жега за тези коне и ще се сцепи скоропостижно.Като цена за нова: Гаретите са на приблизително същата цена, вярно - тръгват с 200-300 об/мин по-късно, но ще я караш по-дълго без проблеми. е нали К04 ги слагат на S3 i TT за фабирични 225 к.с.Защо да се тормози толкова много при мен ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 е нали К04 ги слагат на S3 i TT за фабирични 225 к.с.Защо да се тормози толкова много при мен ?Турбо К04- 015( единствената К04ка за надлъжни мотори) е по -малко от К04-020,022,023,които се слагат при напречни мотори и и тавана му е около 230-240коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) е нали К04 ги слагат на S3 i TT за фабирични 225 к.с.Защо да се тормози толкова много при мен ? Именно, и при почти всички , ако се отворят ще са с напукана топла част . На моята А6-ца бях с хибридно турбо К04-023 и като го отворихме :http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=60307&p=2220620. При мен е горе долу същият мотор като при твоята, но без ретърнлес горивна система. Прегледай темата за А6-цата и би трябвало да ти се изяснят доста работи за засилването. Редактирано 3 Май 2014 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Именно, и при почти всички , ако се отворят ще са с напукана топла част . На моята А6-ца бях с хибридно турбо К04-023 и като го отворихме :http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=60307&p=2220620. При мен е горе долу същият мотор като при твоята, но без ретърнлес горивна система. Прегледай темата за А6-цата и би трябвало да ти се изяснят доста работи за засилването. http://audibg.com/fo...60307&p=2220620.В тази тема автора е написал ,че неговата сток турбина тръгвала на 1800 оборота,което е меко казано странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 - 250 конски сили с к04-015 не може да изкараш- 250 конски сили с к04 от С3/ТТ/Леон става, но Иво е прав за ЕГТ-тата и цепенето на чугуните или колекторите. има си своя риск, макар че се получава приятна за каране кола. - от опита ми с А4-ки, А6-ци със задвижване куатро (не халдекс) и предвид теглото на колите, ще усетиш автомобила си силен, едва когато е над 300 конски сили, с по-малко коне винаги ще ти се струва, че не върви. колегите правилно са споменали цената на подобен проект - около 5к.за 300 конски сили и около 380 нютон метра не е нужно биели, макар че нещата са на кантар. (има коли, които карат и на 350 коня без биели, има такива които на 300 биелата се показва, всичко зависи от избора на турбо и това колко експлозивна ще е турбината, когато започне да надува. 1.8Т да надува рано - такова животно не съм виждал. моята С3 с к04 стандартно, прави фул бууст на 3600 Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 4 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Прав си за куатрото и лекото малеене,въпреки ,че не може да се каже че колата не върви и сега доста добре само с чип.Разбира се след 1 година и половина вече ми се струва малко Просто не бях махнал катализатора доскоро и се получи доста голяма разлика,тъй като беше доста позапушен.Мислех ,че К04-015 е фабричното турбо за С3.Явно е моя грешка.Ако е възможно да се сложи такова(от С3) и с него 250 к.с мисля ,че ще ми е достатъчно на този етап.Препоръки откъде мога да си намеря такова на добра цена ? Редактирано 4 Май 2014 от toretoste Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване