Jump to content

проблем турбо ауди а4 б7 2.0тди


koce_15

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам проблем със турбото и то много сериозен за съжаление.... Преди няколко дни започна да харчи масло и да пуши на гърнетата, свалихме турбото оказа се спукан корпус... Вземам рециклирано турбо слагам го тръгвам 50км и се троши и това... Вземам трето пак рециклирано 800лв слагам тръгвам минава 130км разстояние троши се и то... Налягане на маслото е мерено 2.0бара, вентилацията на колата не е запушена, ФАП филтъра е чист, трабичката за наливане на маслото е перфектно чиста ... Някой сблъсквал ли се е със подобен проблем???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега .

Така първо колата чипвана ли е ?

Второ тези 2 бара на място ли са или при подадена газ - ако е при подадена газ са малко трябва да бъдат от 4 нагоре .

Трето сигорнили сте че след трошенето на първото турбо всичко е почистено от всмукателната система и кулер и тръби ако има останали парчета от турбото или перка съответно и новото ще е капут .

Другото което е на 100% ли сте сигорни че дпф е както трябва защото ако целия е в масло задръстен (негледайте компютър ами потока накрая на ауспуха ) ще прави тапа и звреска температура на турбото защото задържа газовете и познай резултата ....

Другото което е като си сложил новите турбини оставили им около 150-200 км без пълна газ с нормално каране да се напаснат сегменти , лагер и т.н защото ако не си ето ти отговора .

Има още варианти ама трябва човек който знае какво прави и къде да гледа .

Поздрави .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Значи колата си вървеше перфектно докато един слънев ден запалих и тръгнах да обикалям, нямаше и 2км и започна да пуши на масло... След монтирането на първата турбина бяха почистени перфектно интеркулера, турбопътища, тръбичка за наливане и отливане на маслото, смяна на маслото със спецификация за помпа дюза и филтър за твърди частици. Налягането на маслото е 2.0бара на 90 градуса и перки, което е повече от перфектно за мен! Филтъра е идеално чист, колата се издухва на гърнетата отзад, няма запушване. Вентилационния клапан който е на капака на клапаните е перфектен.... Турбината от страна на сегменти, лагери и оси е идеална, проблема е че пука вътрешно корпуса, и след като се покара 2 мин и се затопли малко, започва да пръска масло във изпускателните траби... Проблема е че 3-то турбо троши по един и същи начин, и неможе да се намери обяснение от какво??
Мисля че нещо става във ДПФ филтъра и развива много голяма температура, следователно нагрява зверски корпуса и от там се пука, нито една от 3-те турбини няма нито радиален, нито аксиален луфт след като започне да харчи масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Толкова ли ви бяха мненията колеги? Турбото не иска да отлива във картера, сменяхме и маркучите за отливане 2бр.... Филма е същия турбото избива масло във гърнетата още на 10-та секунда след палене на празен ход...
 



 

Колега какво напасване какви глупости, ако чакаме тя да се намести ще наместиме двигателя в касетки, а и турбина не се напасва, тя неси ли е напасната като е правена ние няма да я напаснем....

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коце, полечка с думичките, които използваш моля! Избиването на масло може да се дължи на много намалена пропускливост на изпускателната система, т.е.- запушване! Или има проблем с горивния процес, и зверски прегрява изпускателната система от вторично горене, но за толкова кратко време едва ли е възможно.....

Но пък ако има запушване на грънците, то маслото ще избива към студената част, а от там в цилиндрите...

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Колега със думите говоря полечка, но това със напасването не е правилно! Другото нещо е, че е мерено намягането във изпускателната система 0 бара налягане, налягане на маслото на входа на турбото е на студено 5 бара, на перки 1,6 бара, абсолютно всичко е проверено по колата за каквото се сетите, проблема е отстранен. Благодаря ви за коментарите все пак

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма да е лошо да кажеш какъв е бил проблема ,иначе се получава малко тъпо олелеле колата ми не става .И после аз се оправих ама не казвам как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то така си е по Български - питаш,търсиш някаква помощ,оправяш се и толко,другите да го лапат,за какво да помагаш или споделяш след като вече си ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама това е понеже си има фази:

1 фаза: "Язе мога и сам да си го напраа,що ше плащам на некой" или си търсим винаги най-евтинкия вариянт

когато паднем по гръб и си обелим носа идва

2 фаза: Плачем колко сме зле,търсим помощ,по-ниски сме от тревата и се вайкаме как не сме го направили по-рано

след като оправим нещата идва

3 фаза:Вече сме се надули като мехур и никой не може да ни бутне,не е необходимо да помогнем или обясним,то това не се връзва с гордо вдигнатата самодоволна осанка.

 

Прочети нагоре и ще видиш:трошим,вайкаме се и питаме и накрая написаното след оправяне на проблема.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Колега със думите говоря полечка, но това със напасването не е правилно! Другото нещо е, че е мерено намягането във изпускателната система 0 бара налягане, налягане на маслото на входа на турбото е на студено 5 бара, на перки 1,6 бара, абсолютно всичко е проверено по колата за каквото се сетите, проблема е отстранен. Благодаря ви за коментарите все пак

Колега, наистина пиши как си решил проблема и какво се е оказало, това може да е в помощ на друг нуждаещ се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...