koce_15 Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Здравейте колеги! Имам проблем със турбото и то много сериозен за съжаление.... Преди няколко дни започна да харчи масло и да пуши на гърнетата, свалихме турбото оказа се спукан корпус... Вземам рециклирано турбо слагам го тръгвам 50км и се троши и това... Вземам трето пак рециклирано 800лв слагам тръгвам минава 130км разстояние троши се и то... Налягане на маслото е мерено 2.0бара, вентилацията на колата не е запушена, ФАП филтъра е чист, трабичката за наливане на маслото е перфектно чиста ... Някой сблъсквал ли се е със подобен проблем??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 На второто и третото какво им стана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Здравей колега .Така първо колата чипвана ли е ?Второ тези 2 бара на място ли са или при подадена газ - ако е при подадена газ са малко трябва да бъдат от 4 нагоре .Трето сигорнили сте че след трошенето на първото турбо всичко е почистено от всмукателната система и кулер и тръби ако има останали парчета от турбото или перка съответно и новото ще е капут .Другото което е на 100% ли сте сигорни че дпф е както трябва защото ако целия е в масло задръстен (негледайте компютър ами потока накрая на ауспуха ) ще прави тапа и звреска температура на турбото защото задържа газовете и познай резултата ....Другото което е като си сложил новите турбини оставили им около 150-200 км без пълна газ с нормално каране да се напаснат сегменти , лагер и т.н защото ако не си ето ти отговора .Има още варианти ама трябва човек който знае какво прави и къде да гледа .Поздрави . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koce_15 Публикувано 2 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Здравейте колеги! Значи колата си вървеше перфектно докато един слънев ден запалих и тръгнах да обикалям, нямаше и 2км и започна да пуши на масло... След монтирането на първата турбина бяха почистени перфектно интеркулера, турбопътища, тръбичка за наливане и отливане на маслото, смяна на маслото със спецификация за помпа дюза и филтър за твърди частици. Налягането на маслото е 2.0бара на 90 градуса и перки, което е повече от перфектно за мен! Филтъра е идеално чист, колата се издухва на гърнетата отзад, няма запушване. Вентилационния клапан който е на капака на клапаните е перфектен.... Турбината от страна на сегменти, лагери и оси е идеална, проблема е че пука вътрешно корпуса, и след като се покара 2 мин и се затопли малко, започва да пръска масло във изпускателните траби... Проблема е че 3-то турбо троши по един и същи начин, и неможе да се намери обяснение от какво??Мисля че нещо става във ДПФ филтъра и развива много голяма температура, следователно нагрява зверски корпуса и от там се пука, нито една от 3-те турбини няма нито радиален, нито аксиален луфт след като започне да харчи масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koce_15 Публикувано 5 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 (Редактирано) Толкова ли ви бяха мненията колеги? Турбото не иска да отлива във картера, сменяхме и маркучите за отливане 2бр.... Филма е същия турбото избива масло във гърнетата още на 10-та секунда след палене на празен ход... Колега какво напасване какви глупости, ако чакаме тя да се намести ще наместиме двигателя в касетки, а и турбина не се напасва, тя неси ли е напасната като е правена ние няма да я напаснем.... Редактирано 5 Май 2014 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 (Редактирано) Коце, полечка с думичките, които използваш моля! Избиването на масло може да се дължи на много намалена пропускливост на изпускателната система, т.е.- запушване! Или има проблем с горивния процес, и зверски прегрява изпускателната система от вторично горене, но за толкова кратко време едва ли е възможно.....Но пък ако има запушване на грънците, то маслото ще избива към студената част, а от там в цилиндрите... Редактирано 5 Май 2014 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koce_15 Публикувано 5 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Колега със думите говоря полечка, но това със напасването не е правилно! Другото нещо е, че е мерено намягането във изпускателната система 0 бара налягане, налягане на маслото на входа на турбото е на студено 5 бара, на перки 1,6 бара, абсолютно всичко е проверено по колата за каквото се сетите, проблема е отстранен. Благодаря ви за коментарите все пак Редактирано 7 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Е няма да е лошо да кажеш какъв е бил проблема ,иначе се получава малко тъпо олелеле колата ми не става .И после аз се оправих ама не казвам как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Е то така си е по Български - питаш,търсиш някаква помощ,оправяш се и толко,другите да го лапат,за какво да помагаш или споделяш след като вече си ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Да ама забелязваш ли че такива хора чупат не по една ,а по 3 турбини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Ама това е понеже си има фази:1 фаза: "Язе мога и сам да си го напраа,що ше плащам на некой" или си търсим винаги най-евтинкия вариянткогато паднем по гръб и си обелим носа идва2 фаза: Плачем колко сме зле,търсим помощ,по-ниски сме от тревата и се вайкаме как не сме го направили по-ранослед като оправим нещата идва3 фаза:Вече сме се надули като мехур и никой не може да ни бутне,не е необходимо да помогнем или обясним,то това не се връзва с гордо вдигнатата самодоволна осанка. Прочети нагоре и ще видиш:трошим,вайкаме се и питаме и накрая написаното след оправяне на проблема. Редактирано 6 Май 2014 от Reroll Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Как измерихте налягането в изпускателните тръби? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Цитиране на предходен пост!Колега със думите говоря полечка, но това със напасването не е правилно! Другото нещо е, че е мерено намягането във изпускателната система 0 бара налягане, налягане на маслото на входа на турбото е на студено 5 бара, на перки 1,6 бара, абсолютно всичко е проверено по колата за каквото се сетите, проблема е отстранен. Благодаря ви за коментарите все пакКолега, наистина пиши как си решил проблема и какво се е оказало, това може да е в помощ на друг нуждаещ се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване