Jump to content

Ауди А3 или А4 ?


Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да отправя едно запитване към вас търся си а3 или а4 1.8т въпросът ми е следният кой вариант е по добър а3 1.8т или а4 1.8т (седан) няма да разполагам с много ресурси за покупка, ще са от рода на 3800-4000 лв. или ще е по добрият вариант а3 или а4 1.9 тди 110 коня ? ( колата няма да се кара постоянно а от рода на 2-3 дена седмично ). Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи какво ти харесваш, ако си сам бих ти казал А3,  по евтино за поддръжка, добро но твърдо окачване, не харчи чак толкова.Малка градска кола и доста пъргава.Въпреки че е хечбег с падане на седалките има бая повече място от седановата А4.

Сега ако ти трябва бегачка много ясно че ще е турбинка с бензин ако искаш икономия дизелака.

А4 по голяма кола, вози по гладко, проблемите са основно по ходовата част, има ги доста, части и за двата модела,.Просто за 4000 лева нещо бая старо и дрънкано ще ти излезе.

Ако е за 2 та дена ходи с градския транспорт, не виждам смисъл да ти лежи колата през другото време и да се разпада.
Пак казвам много е относително и си много оскъден като инфо което си написал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри се на конкретние модел и после ще се доуточни дали е добре или не.

А3 или А4 звучи като А4 или А6. Пример ти давам , аз исках А6 но финансите ми стигаха за добро А4. 

Нямада я караш редовно, не знам просто ти трябва кола за придвижване от време на време, А3 е твоя автомобил. Бензин или дизел пак е същата дилема , лично предпочитание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кой да ти каже А3 или А4 - прецени кое е по-подходящо за теб, и двете имат и предимства и недостатъци.

А3 е компактен, пъргав автомобил подходящ за един, двама или младо семейство с малко дете. Също и за хора, които търсят максимален баланс между практичност и някаква форма на спортно усещане (за тези, за които ТТ например е непрактичен автомобил като мен). А4 е малък семеен автомобил - предлага малко повече място най-вече за багаж (особено при по-старите поколения към които очевидно гледаш, мястото в купето включително и отзад не се различава осезаемо спрямо А3), по-добър комфорт, за сметка на почти всичко спортно и "енергично" (до колкото го има в А3 без да твърдя, че А3 е спортен автомобил...), по-висок разход, поддръжка и т.н. Може би подходящ компактен и бюджетен избор за семейство с 2 попораснали деца или хора, които често се нуждаят от повече място за транспорт на хора или най-вече товар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите по предницата на А4 вече не са толкова скъпи....от там нататък има само предимства пред А3 според мен: по-добър комфорт, по-красив интериор, по-меко и точно превключване на предавките спрямо А3 заради конструкцията на механизма....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 и голям хАвтомобил, моля ви се :hilezh: Пространството вътре е едно и също. Багажника на А3 ще хване повече, защото е хеч. Единственото предимство на Б5цата е по мекото возене(но съответно и по скъпата поддръжка), а и че е само с 4 врати, но ако не те бърка "стани да седна" какво те интересува че е с 2 врати? Мен ако питаш - дизел, ако вземеш 1.8т и възнамеряваш и газ да слагаш ехе.. Знаеш ли кога ще избиеш тоя 1 лев разлика спрямо дизела (като разход), отделно поддържаш 2 горивни системи и т.н. и т.н. Но и дизела може да е трън в г*за, така че всичко е на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютни глупости.

Пространството вътре изобщо не е едно и също. А4 е по широка и отпред и отзад. А за разликата от 1 лв на 100 км  за дизел спрямо бензин не ми се говори. А3 дизел харчи 7литра *2.55лв, а А3 1.8 или 1.8Т на газ харчи 10 градско по 1.25. (А4 на газ ми харчеше  10,5-11 на газ градско). Дали разликата е 1лв? А и не говориме само за чист разход. Има и разлика в подръжката.

А4-ката е по-добрата кола. Минуса е единствено подръжката на предницата, която е супер досадна. Всичко друго и е +, Хидравкика, предключване на скорости, возия, пространсто, минимална разлика в килорамите. Интериора е в зависимост от годините. Колкото по-нова година толкова по-добре.

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8т(в А3) го дават 10.6 градско-бензин по каталог ама видиш ли ти му правиш 10/100 ГАЗ, разбира се ;) И в А4 Б5 и в Б6 съм се возил и в нито едната ми е по-широко отзад от "дървената" ми а3ка пък за теб щом е по-широко нека ти е ;)

Редактирано от Freaky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hellix горе долу 1 лв е разликата,понеже от време на време и по някой литър бензин трябва да сипеш,за да палиш.Освен това градски разход 10/100 на газ може лятото в Родопите на този мотор,но в София никакъв шанс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, щом си с ограничени ресурси и ще я караш малко по-добре си вземи А3 с някакъв малък бензинов двигател, понеже поддръжката е супер евтина в сравнение с дизела, а и не мисля, че си заслужава да даваш 2-3 пъти повече пари за поддръжка на дизелов двигател като няма да я караш мн тая кола. Имай в предвид, че А4ката е на ниско от земята в сравнение с А3ката. На А4 окачването е алуминиево, макар и вече да не са скъпи носачите (но не са по-евтини от на А3) както казва колегата по-горе аз не бих си взел А4, щом ще е с алуминиевите носачи бих си взел А8 (поддръжката не е особено голяма за разлика в класа). Аз разлика в превключването на скоростите не съм забелязал, явно защото моята кола е на мн малко км и е пазена, а не като на масовите А3ки в БГ, които са на над 500 000 км. Относно серво управлението (хидравликата на волана) на А4ката се върти по-лесно от на А3, но на мен лично толкова лесно въртящ се волан с 1 пръст не ми допада. А3ката е най-високото Ауди, като изключим AllRoad-а.  Аз точно поради тези факти избрах А3.

Редактирано от Gorad
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи какво ти харесваш, ако си сам бих ти казал А3,  по евтино за поддръжка, добро но твърдо окачване, не харчи чак толкова.Малка градска кола и доста пъргава.Въпреки че е хечбег с падане на седалките има бая повече място от седановата А4.

Сега ако ти трябва бегачка много ясно че ще е турбинка с бензин ако искаш икономия дизелака.

А4 по голяма кола, вози по гладко, проблемите са основно по ходовата част, има ги доста, части и за двата модела,.Просто за 4000 лева нещо бая старо и дрънкано ще ти излезе.

Ако е за 2 та дена ходи с градския транспорт, не виждам смисъл да ти лежи колата през другото време и да се разпада.

Пак казвам много е относително и си много оскъден като инфо което си написал. 

А колега, колко трябва да струва 15 годишна А3 или А4 според теб ??? Може би някъде към 15 000 лв добре ли е ??? Щото е Ауди ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега, колко трябва да струва 15 годишна А3 или А4 според теб ??? Може би някъде към 15 000 лв добре ли е ??? Щото е Ауди ?

 

Виждам че си прекалено наясно с нещата и не желая да те удостоя с отговор..

Само ще ти кажа че това е форум на Ауди и обсъждаме Ауди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...