vencinik Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Здравейте колеги. Дойде време за смяна на маслото на двигателя,някой ще ми каже ли на какви спецификации трябва да отговаря маслото и каква марка да бъде? Колата е Ауди А7 3.0 TDI с FAP филтър. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thesaint11 Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Здравей,Задължително 504.00/507.00 5w30, на някоя добра марка като Castrol, Motul,Eneos... които са покриват изискванията за DPF филтъра Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencinik Posted May 27, 2014 Author Report Share Posted May 27, 2014 Няма ли да е по добре 0w30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
п.и.г. Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 предвид, че имаш А7, се учудвам, че питаш такива неща във форума. сам ли мислиш да си сменяш маслото? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Маслото е 5W30 Long Life III 504 00, 507 00. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencinik Posted May 27, 2014 Author Report Share Posted May 27, 2014 предвид, че имаш А7, се учудвам, че питаш такива неща във форума. сам ли мислиш да си сменяш маслото?Не,ще го сменям в сервиз ,но не искам да чувам за фирмени сервизи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tisho_psg Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Разбира се-във фирмения сервиз няма как да знаят какво масло трябва да сипят и не дават мобилна гаранция за поддържани при тях коли,докато всеки квартален гараж знаят и какво да е маслото и гаранция дават. Извинявам се за спама Link to comment Share on other sites More sharing options...
jim1 Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 тука човека пита какво масло. той ще си вземе предполагам. във фирмения сервиз може дори да не му сменят и филтрите. седиш и чакаш като тъпак в офиса, дори не можеш да гледаш какво става. препоръчвам на човека да си купи масло от някой официален дистрибутор и да отиде в някой сервиз да му го сменят. или масло от тях. има сервизи които си предлагат. много добре си се ориентирал приятел! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencinik Posted May 29, 2014 Author Report Share Posted May 29, 2014 Точно така стоят нещата във фирмените сервизи имах такъв случай в сервиза на Пежо бяха ми писали смяна на горивен филтър, а той изобщо не беше сменян Link to comment Share on other sites More sharing options...
jim1 Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 точно за това казвам. калташките им номера ми са ясни. обади се на някоя компания вносител, купи си масло дори може и филтри и иди в реномиран сервиз да ти го сменят. чисто и просто. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tisho_psg Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Да не останете с впечатление,че се заяждам,но в Порше да ти вземат немалко пари за смяна на масло и да ти върнат колата със старото масло ми се струва...абсурдно. Дори да имаш съмнения лесно ще издърпаш щеката като взимаш колата и ще огледаш масления филтър-ще се разбере сменяли ли са масло и филтър или не. Дано не съм някакъв найвник,но до сега в различни официални сервизи съм нямал основания да се съмнявам в извършените от тях обслужвания. Както и да е,колегите казаха какво масло трябва-успех! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jim1 Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 аз лично съм се сблъсквал 2 пъти с не сменени някой филтри от порше пловдив. за други клонове навярно ще има и там. иначе има хора вярват... Link to comment Share on other sites More sharing options...
=Alex= Posted June 1, 2014 Report Share Posted June 1, 2014 (edited) Колега, виждам, че си ценител, пробвал ли си бутиковите естерни масла на Red Line? 507.00 LL3 е тяхната Euro серия 5W-30.90% Polyol ester (група 5) +10% PAO (група 4) - нищо общо с минералните бази на Мотул (група 3), Енеос (група 3+) и прочее, които "имат право" да наричат въпросната група 3 "пълна синтетика". Edited June 1, 2014 by =Alex= Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencinik Posted June 3, 2014 Author Report Share Posted June 3, 2014 Да не останете с впечатление,че се заяждам,но в Порше да ти вземат немалко пари за смяна на масло и да ти върнат колата със старото масло ми се струва...абсурдно. Дори да имаш съмнения лесно ще издърпаш щеката като взимаш колата и ще огледаш масления филтър-ще се разбере сменяли ли са масло и филтър или не. Дано не съм някакъв найвник,но до сега в различни официални сервизи съм нямал основания да се съмнявам в извършените от тях обслужвания. Както и да е,колегите казаха какво масло трябва-успех!По принцип си прав ,но на този модел няма щека за маслото за да го проверя , а горивният филтър е под купето (свалят се едни кори за да се стигне до него),масления филтър също не може да се провери дали е сменен. Така ,че им нямам доверие по добре да гледам какво се прави по колата,а и гаранцията ми изтече така ,че ако стане нещо няма да го признаят дори да съм сменил масло в техния сервиз. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted June 3, 2014 Report Share Posted June 3, 2014 Няма нищо сложно в смяната на консумативи на тази кола, акоимаш затруднения в намирането на сервиз мога да ти съдействам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Велев Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 Слагай 5w30 castrol купи си го от ebay.uk сиреч от англия и слагаи ... 20 000 км без проблем Link to comment Share on other sites More sharing options...
=Alex= Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 Не е хубаво да ги карате по 20,000км тия масла, момчета. Особено ако въртите много и предимно градско из София. И най-качествената синтетика след 15,000км вече е на чорба и има литър и канче гориво в нея. На базата на Кастролите животът й е макс 10,000км при подобни условия. След това се влиза в голям хазарт. Имайте предвид и друго - тези (mid/low-saps) масла по 507.00 са предназначени за ниско-серни горива (евро 5/6). В БГ такива са само Ромпетрол 95 и дизел. Избирайте консумативи информирано. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 Определено не е хубаво да се кара 20 000км с масло което е предвидено за 30 000км Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 Слагай 5w30 castrol купи си го от ebay.uk сиреч от англия и слагаи ... 20 000 км без проблемТук съм напълно съгласен с колегата-ползвам същото масло от UK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misho 82 Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Маслото се влияе от типа гориво!!!Интервалите за смяна са оптимално заложени от производителя но зависят от типа гориво и региона!Успех с тия 20-30 000 в БГ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Тя колата не си ли казва кога е за смяна? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Мотора е CR,километрите на автомобила са реални-сменям на 20 х.км. или година/12 месеца/,което наближи първо-пробега е в много голям процент извънградско.Маслото ми го докарват от UK и така.Това си е лично мое решение и всеки си преценя сам какво,от къде и на какъв пробег масло да сменя и кога да обслужва МПС-то си. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bilsan Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Аз лично си сменям маслото и всички филтри на 13 000 - 15 000км макар да пишат, че са за по 20 000 - 30 000км, а колата я карам предимно по магистрали в чужбина. Така, че сами преценете какво се случва ако карате градско в големите градове смените на маслото ще се зачестят! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencinik Posted November 11, 2015 Author Report Share Posted November 11, 2015 Маслото си го сменям на 10000км предвид нашите горива и градското каране в София за мен това е максималния пробег. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 Така и трябва да бъде, 10-12 000км. максимум. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now