Jump to content

предимства и недостатъци на А6


Recommended Posts

Здравейте колеги :) предстои ми закупуване на друга кола и съм се ориентирал към А6 от 95 - 96 година принципно искам да е куатро , някой може ли да ми каже предимствата и недостатъците също дали поддръжката ще ми е възможна дали е много скъпа . Попринцип си мисля за 5 цилиндров мотор мисля че има и V6 но мисля че 5 цилиндровия е по добре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш читава не се колебай въобще. :zustimm:

Както при всички автомобили си има и недостатъци,но преимуществата са много повече.

Има доста изписано по темата........!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основното преимущество е, че е АУДИ! Старата А6 е с ужким по-здраво окачване.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение, е че годинките не прощават и намирането на читав екземпляр ще е невероятен филм. Евтината поддръжка, за която се говори масово при Ц4 е пълна илюзия ако не случиш кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква евтина поддръжка :hilezh:  Колко парички са двата маслени тампона на мотора при 2.5тди. На тези години едва ли ще има нещо, което не е за смяна.

Отделно ако колата е внос от Австрия сигурно не и е останало купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно всичко е за смяна макар да не се е счупило напълно. Едно бензиново V6 да вземеш, тампони по 170лв, обслужване скъпо, окачването уж здраво ама като тръгнеш да го правиш и с работата ти излиза колкото на Ц5, отзад по куатрото има скъпи неща също, таблата като почнат старческите проблеми и т.н. Да не говорим, че от тия години няма един мотор да работи като хората и да се държи като нормално експлоатиран. 

Не знам, ако ще се купува такава кола трябва с много внимание и едно на ум, че ще се вадят доста пари спрямо цената на колата. Или караш до разпад и тогава плащаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динков се оплакваше че и след колосално количество труд спирачките не могат да достигнат нивото на съвременен автомобил дори от бюджетния спектър. Иначе хубава кола но вероятност да се попадне на читав екземпляр на сносна цена почти нулева.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш C4 трябва да си платиш, годинките си му оказват влияние и запазаени екземпляри са цифра или не се продават. Има вариант да намериш сносно S6, но там цената е още по-зловеща. Дали ще ти е възможна поддръжката можеш само ти да си прецениш, сядаш и смяташ. Има достатъчно хора във форума които си поддържат C4-ките както трябва и знаеят кое, колко струва, мисля няма да ти откажат съдействие с цени за обслужване и части. Частите не са кът, а ако нещо не можеш да намериш ново, има достатъно разглобени по моргите. Ако мислиш да слагаш газ 5 цилиндорвите не са най-удачния вариант заради механичната инжекция, 4 цилиндровия ACE също е с такава. Има хора които ги правят да работят както трябва на газ, но не са много, вече се предлагат газови инжекциони със симулация на ел. инжекция за механична, не съм чувал отзиви. Има и по-слаби мотори, но според мен всикчко под 140-150 коня е слабо за това тежко купе, ако не държиш на мощност, ок пак ще я движат но... V6ците са всички ел. инжекция там няма проблеми с газта, 5 цилиндровите дизели са много здрави, но такъв с quattro, запазен е на цената на S6, прави си сметката. Автоматичните кутии не са лоши, ако са поддържани както трябва, но са допотопни с 4 предавки ако не се лъжа и ще имаш по-висок разход, сравнено с ръчка, те са 5-6 степенни, здрави са, не би трябвало да се строши. За quattro-то не се притеснявай, няма какво да му се счупи, но пък разликата между quattro и греда отзад е от небето до земята и като управление, и като комфорт. В България трудно ще намериш читава, но не е невъзможно. Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 2.8 Quattro от около 6 години.Първо я купих за втора кола защо беше на един съсед и докато женами се возеше с неговата жена по магазините се беше влюбила в нея и ми извади душата да я купа,след като другото семейство си взеха а8.Взех я доста потдържана със сложен газов инжекцион за около 2000лв.(тогава).Като ми каза цената ,която беше като за Ц5 и то не 2.5 тди аз малко се дръпнах,но предния собственик беше непреклонен.В краина сметка я взех ден по-късно и никак не съжелявам.Колата е куатро,автомат,шибедах само кожа нямаше.От тогава смених някои работа и жената я поужули тук там,но с нея съм обиколил Европа и още обикалям.Колата е много здрава и никога няма да я продам.А най-големия кеф е зимата,аз живея в София ,драгалевци и всички с БМВ-та ги дърпам като бръмбар сламка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...