ro1988 Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Колеги Здравейте понеже титаник не спира като хората със стоковите спирачки питането ми е следното : съвместими ли са предните дискове и апарати от А6 Ц4 2.8 бензин (вентилирани дискове) с тези на 100ца Ц4 2.5 ТДИ.Благодаря предварително Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 моята със стокови спирачки смея да кажа ,покажа и докажа с тест на валци спира много повече от добре,ако не е засилвана много колата ,реално няма нужда от този ъпгреид,относно въпроса ти ,може . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ro1988 Публикувано 12 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 колега радвам се че твоята спира но мояте не е баш като хората а всичко е ревизирано отпреде и най ме интересува апаратите пасват ли ? ак8 не какво още се сменя Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SHTURCHO Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 (Редактирано) а задните огледа ли ги? има кантарче на задния мост , работи ли ти? Редактирано 12 Юни 2014 от SHTURCHO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ro1988 Публикувано 12 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 уж на прегледа вс беше ок със задните ама не ми харесва как спира за т8ва искам вентилирани отпредеSent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Взимаш апарати, съпорти и дискове и ги монтираш, стават от 2,8 без да преправяш нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ro1988 Публикувано 12 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 супер много благодаря и дано вече започнр да спитаSent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Кое те кара да мислиш че като сложиш вентилирани дискове, ще почне да спира по*добре ?!Дали ти идва на идея защо за "вентилирани" или ??Нищо няма да постигнеш с преминаването на вентилирани дискове ...Моята кола (БМВ 5-та серия) и твоята се явяват "преки конкуренти" при появата си на пазара ..И за разлика от Аудито с неговите 288 мм , петорката има фабрични 302 мм дискове ! Както и цяяяяял един мм по-широко спирачно бутало на апарата ! Което не е много, но заедно с малко по-голямата помпа, дават една малка преднина ..Нали схващаш на къде бия ... И то не е че БМВ-то е по-добро ... Просто заводски нещата са решени !Не че при теб положението е зле - просто трябва една ревизия на целият механизъм ! Като се почне от самата спирачна течност, та се стигне до ревизия на самите спирачни апарати !Аз смених на моята всички дискове и накладки, спирачните маркучи и ревизирах всичките апарати !Просто както е писал Пепи няма да ти се вярва как спират 2 тона ламарини ей така ... Тъй че не търси дискове - те са направени вентилирани с цел като спреш три пъти от 180 да се охладят по-бързо ..Не че ще спираш по-силно като ги смениш ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Vitcigотговорил ти е перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Баш перфектно не е отговорил.Вентилираният диск спира по-добре по друга причина :Когато вентилираният диск се нагрее между двете му половини сезагрява въздух, който разширява метала отвътре навън и притиска дискакъм накладките допълнително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 (Редактирано) А стига бре .. И като "простине" този въздух, и се свие диска !?Да не вземе по някое време толкова да го разшири, че да "връща педала" ?!Неее, сериозно ли ???????????????????????Вентилираният диск е създаден с цел по-добра вентилация .... Вентилация - демек отвеждане на топлината много по-бързо отколкото с нормален плътен диск и избягване на "fading" ефект ... Или казано по-просто - прегряване на компонентите ... Накладки и дискове ! Редактирано 13 Юни 2014 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 А стига бре .. И като "простине" този въздух, и се свие диска !? Ти сега като не разбираш защо се обаждаш?Аз моите дискове през зимата едва ги виждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Знаех си аз че има неКва ФаТка,тц тц тц,сигурен съм че мн скоро и извънземна физика ще се появи,мислил съм за дупка в багажника,едно цигане и да бие контри по сигнал,ама сегаразбирам че требва да е с двойновентилирани сандали,да увелича малко спирането.Пу как щях да се изложа пред германците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване