Jump to content

Питане относно спирачки на 100ца


ro1988

Recommended Posts

Колеги Здравейте понеже титаник не спира като хората със стоковите спирачки питането ми е следното : съвместими ли са предните дискове и апарати от А6 Ц4 2.8 бензин (вентилирани дискове) с тези на 100ца Ц4 2.5 ТДИ.

Благодаря предварително :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята със стокови спирачки смея да кажа ,покажа и докажа с тест на валци спира много повече от добре,ако не е засилвана много колата ,реално няма нужда от този ъпгреид,относно въпроса ти ,може .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега радвам се че твоята спира но мояте не е баш като хората а всичко е ревизирано отпреде и най ме интересува апаратите пасват ли ? ак8 не какво още се сменя :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое те кара да мислиш че като сложиш вентилирани дискове, ще почне да спира по*добре ?!
Дали ти идва на идея защо за "вентилирани" или ??
Нищо няма да постигнеш с преминаването на вентилирани дискове ...
Моята кола (БМВ 5-та серия) и твоята се явяват "преки конкуренти" при появата си на пазара ..
И за разлика от Аудито с неговите 288 мм , петорката има фабрични 302 мм дискове ! Както и цяяяяял един мм по-широко спирачно бутало на апарата !  :hilezh: 
Което не е много, но заедно с малко по-голямата помпа, дават една малка преднина ..
Нали схващаш на къде бия ... И то не е че БМВ-то е по-добро ... Просто заводски нещата са решени !
Не че при теб положението е зле - просто трябва една ревизия на целият механизъм ! Като се почне от самата спирачна течност, та се стигне до ревизия на самите спирачни апарати !
Аз смених на моята всички дискове и накладки, спирачните маркучи и ревизирах всичките апарати !
Просто както е писал Пепи няма да ти се вярва как спират 2 тона ламарини ей така ...  :magic: 
Тъй че не търси дискове - те са направени вентилирани с цел като спреш три пъти от 180 да се охладят по-бързо ..

Не че ще спираш по-силно като ги смениш !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш перфектно не е отговорил.

Вентилираният диск спира по-добре по друга причина :

Когато вентилираният диск се нагрее между двете му половини се

загрява въздух, който разширява метала отвътре навън и притиска диска

към накладките допълнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стига бре .. И като "простине" този въздух, и се свие диска !?

Да не вземе по някое време толкова да го разшири, че да "връща педала" ?!
Неее, сериозно ли ???????????????????????
Вентилираният диск е създаден с цел по-добра вентилация .... Вентилация - демек отвеждане на топлината много по-бързо отколкото с нормален плътен диск и избягване на "fading" ефект ... Или казано по-просто - прегряване на компонентите ... Накладки и дискове !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стига бре .. И като "простине" този въздух, и се свие диска !?

 

Ти сега като не разбираш защо се обаждаш?Аз моите дискове през зимата едва ги виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си аз че има неКва ФаТка,тц тц тц,сигурен съм че мн скоро и извънземна физика ще се появи,мислил съм за дупка в багажника,едно цигане и да бие контри по сигнал,ама сегаразбирам че требва да е с двойновентилирани сандали,да увелича малко спирането.Пу как щях да се изложа пред германците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...