Miro_AUDI Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Аз също сложих еликтрическо централно и съм много доволен .. Взех отделно машинките и си купих модул с згаваем ключ .. доста поиграх но си заслужаваше така изглежда ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 13 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Защо си свалил предните седалки, трябва ли да се свалят? Модула за управление къде си го поставил? Откъде трябва да преминат кабелите както са си оригинално и откъде мога да си купя такива маншони, които са между вратата и купето, за да пусна кабелите през тях? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_AUDI Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Свалих седалките за да ми е по лесно и да не ми пречат .. А модула го постажих под капака на ръчната ... Модула го поръчах в интернет ... Попринцип е трудно да прекараш кабелите както в завода бих казал и невъзможно дори но аз ги прекарах между купето и мокета като изолираш хубаво за да не даде на късо и всичко да е точно .. аа тези маншони ги има в магазини за авто части и морги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Попринцип е трудно да прекараш кабелите както в завода бих казал и невъзможно дори................Нищо подобно!Кабелите се прекарват елементарно точно,както в завода.Не са необходими и накакви допълнителни маншони.Всяка кола си ги има заводски,а при колите без ел.екстри тези маншони са почти празни и през тях може да се пуснат страшно много на брой допълнителни кабели.Справка,ей тази тема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=101106 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Цъ, липсват напълно маншони- има тапи. Навремето и аз купувах за б3- ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 (Редактирано) Мдааа,моята имаше поне централно и затова маншоните си бяха на място,ама ако и него го няма,значи ще трябва да се добавят,но пък има оставени такива хралупи към купето,че и силов кабел за 25 KV мога да се набута там/аз вкарах цялата инсталация за ел.стъкла,ел огледала с подгряване и габаритно осветление под вратите и пак остана място/ Редактирано 13 Август 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 И аз съм с тапи... Някаква идея откъде да си купя маншони? И може ли да ми кажете откъде точно да минат кабелите както са си оригинално и ако може колегата с централното да даде линк да видя какво централно си е взел от Интернет. А да ме насочите откъде да започна първо - първо да се заема с централното или с стъклата и огледалата, някакви тънкости при работата, къде трябва да внимавам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Инсталацията започва да се тегли от нишата под волана.Там става и прикачването към необходимите захранвания откъм долната част на бушонното табло,а и контролера за управление на ел.стъклата се монтира там.За шофьорската врата кабелите са най-много,но пък се пускат най-лесно,защото е най-близко и просто ги прокарваш през тапата и маншона.Кабелния сноп за пасажерската вратa пък минава зад централната конзола и жабката и отново през тапа и маншон се вкарва във вратата.За задните врати се свалят пластмасовите декоративни лайсни на мокета и под тях си има заводски канали за ел.инсталацията,в който си добавяш необходимите кабели и после ги изкарваш през централните колонки на купето до маншоните и задните врати.Централно заключване си вземи електрическо,защото иначе ще трябва да дърпаш из цялата кола вакуумни маркучета за машинките и компресорчето,а това е много крива работа.Цялото окабеляване се прави наведнъж,защото се разглобява доста от интериора и не си струва да го правиш на няколко етапа. Редактирано 14 Август 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Много благодаря за обстойната информация, срещна ли някаква трудност при работата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 (Редактирано) Няма нищо трудно,работи се по ел.схема и всяко нещо си идва на мястото.Разглобяването по интериора е доста,но ако работиш внимателно и без нерви всичко тръгва от първия път и по нищо не си личи,че си го окабелявал допълнително. Редактирано 14 Август 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Можеш ли да качиш ел.схемата в темата? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Както казах по-горе, си звеми ЦЕЛИТЕ инсталации за стъклата и огледалата, от колата от която ще ги сваляш. В този случай всичките кабели, са оплетени отделно за всяка врата и не можеш да ги объркаш. Колото до централното, би трябвало да си има схема за монтажа в комплекта. И кажи от къде си, може да се окаже, че има хора наблизо, които са готови да помогнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 20 Август 2014 Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 (Редактирано) специално за монтажа на инсталацията ще ти е по лесно ако си намериш донор от който сам да си я свалиш ,така ще се улесниш много с поставянето и на твоята кола.Имай на впредвид че има различни кори и от там различни дръжки за корите на вратите. http://dox.bg/files/dw?a=5372ea02bb http://dox.bg/files/dw?a=dab58f1b2c ето схеми, Редактирано 20 Август 2014 от bagera979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Здравейте, набавих си всичко необходимо за да си сложа ел. стъкла и ще имам няколко въпроса в процеса на работа. Понеже бутоните от лявата страна и предимно тези за предните стъкла са използвани най-много и са поизносени и поради тази причина трябва повече усилие , за да се натиснат(по надолу). Може ли да сменя бутоните например с бутоните от задните врати? Ще има ли някакъв проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didimed13 Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Здравейте искам да ви попитам нещо задно стъкло от ауди б3 ще стане ли за ауди б4 Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov101 Публикувано 28 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 Не. На Б3 е по-високо с 2-3 сантиметра, заради позицията на резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване