Jump to content

Колата загрява над 115 градуса и не перките не работят изобщо ?


Xermes

Recommended Posts

лампата за водата ми светна и когато погледнах уреда за градусите подминваше втората чертичка след 90 градуса 



проверих ги здрави са и трите 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си бушона, в торпедния отсек е. Когато позатегнат перките го горят. При мен първо го смених с 10 А, както е по книжка, веднага при контакт изгоря. Втория опит бе с 15 А, пак изгоря и при 20 А всичко заспа. Карам така вече 3 месеца безядово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лампата за водата ми светна и когато погледнах уреда за градусите подминваше втората чертичка след 90 градуса 

проверих ги здрави са и трите 

Провери си бушона, в торпедния отсек е. Когато позатегнат перките го горят. При мен първо го смених с 10 А, както е по книжка, веднага при контакт изгоря. Втория опит бе с 15 А, пак изгоря и при 20 А всичко заспа. Карам така вече 3 месеца безядово. 

може ли малко повече подробности къде се намира че я имам от 7 дена колата и все още нищо незнам по неи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълни вода, остави отворена капачката и гледай дали през връщащия маркуч тече вода.

45517171_1_585x461.jpg

http://img29.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/45517171_1_585x461.jpg. малкия маркуч на предното казанче.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръгни от малките неща към големите, въздух в системата, капачка на разширителния съд, ремък, водна помпа, термостат, виско на перката, гарнитура глава за да откриеш проблема. Не цитирай предния пост.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Xermes

Водната помпа си сложил нова-с метална перка ли?Да не е някоя фалшива?

Антифриз има ли останал в казанчето-има един троиник по охладителната система,с времето се скапва и пробива и антифриза изтича.

За перките,казваш,че предпазителите са здрави-тея в моторния отсег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на термошалтера. 

На предишната ми кола точно той се оказа виновника за това,че не се пускаха перките.

Колата загравяше до определаната температура, чакаше да се пуснат перките , но - йок.

Загря си мъжката, изхвърли водите и се оказа,че термошалтера е повреден. След смяната му с нов перките отново си се пускаха, когато трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При включен компресор на климатика електрическите перки заработват на първа степен.

Горното важи само за оригинално инсталиран климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Xermes

Водната помпа си сложил нова-с метална перка ли?Да не е някоя фалшива?

Антифриз има ли останал в казанчето-има един троиник по охладителната система,с времето се скапва и пробива и антифриза изтича.

За перките,казваш,че предпазителите са здрави-тея в моторния отсег.

да всичко е точно казаха ми че е някакъв датчик 

закачиха ми я на компютър и ми казаха че имам повреден датчик в понеделник отивам в сервиз на Ауди и ще пиша да ви кажа какъв по точно е :) Благодаря ви :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми включваше перка когато имаше окис около бушона и кабелите на перката, ABS-a...  Пиши какъв е бил проблема, ако вече си го отстранил :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам проблем с колицата... Не се включва перката за охлаждането и колата стига до 110-115 градуса,направо ще прегрява :) . По-странното е че е че когато включа климатика, перките си тръгват и се охлажда веднага. Днес обаче стигна 110 градуса,включих климатика и нищо!Изобщо не тръгват. Изчаках я дa се охлади и след това включих климатика и заработиха та успях да се прибера. Моля за помощ ако някой има идея какво може да й има... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си сменял скоро водната помпа, една от причините може да е тя. Аз имах сходен проблем, като водната помпа беше счупила перката и не можеше да направи налягане в системата за да отвори в последствие термостата, когато достигне необходимата температура и при което въобще не отваря големия кръг на охладителната система. Можеш да го провериш най-лесно като е загряла и пипнеш горния и долния маркуч на радиатора(или долния/горния край на самия радиатор) и ако има разлика в температурите(съответно единия е топъл, а другия студен) значи някъде там можеш да търсиш евентуалния проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...