Xermes Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 имам проблем когато запаля колата същевременно пусна климатроника перките не работят изобщо ПОМОЩ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Какъв мотор е? Водната помпа сменяна ли е скоро? Термостата работи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xermes Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 1.8 125 коня Всичко е сменено преди 1000 км а аз термостата незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Как измери 115 градуса? На 51-ви канал на климатроника какво показва? Антифриза трябва да изкипи при 115 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 провери си бушона над акомулатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xermes Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 лампата за водата ми светна и когато погледнах уреда за градусите подминваше втората чертичка след 90 градуса проверих ги здрави са и трите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Провери си бушона, в торпедния отсек е. Когато позатегнат перките го горят. При мен първо го смених с 10 А, както е по книжка, веднага при контакт изгоря. Втория опит бе с 15 А, пак изгоря и при 20 А всичко заспа. Карам така вече 3 месеца безядово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xermes Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 лампата за водата ми светна и когато погледнах уреда за градусите подминваше втората чертичка след 90 градуса проверих ги здрави са и трите Провери си бушона, в торпедния отсек е. Когато позатегнат перките го горят. При мен първо го смених с 10 А, както е по книжка, веднага при контакт изгоря. Втория опит бе с 15 А, пак изгоря и при 20 А всичко заспа. Карам така вече 3 месеца безядово. може ли малко повече подробности къде се намира че я имам от 7 дена колата и все още нищо незнам по неи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) Ремъка здрав и опънат ли е? Редактирано 11 Юли 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xermes Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!да чисто нов е Редактирано 11 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Водата в казанчето циркулира ли от малкия отвор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xermes Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!незнам как да проверя Редактирано 11 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) Напълни вода, остави отворена капачката и гледай дали през връщащия маркуч тече вода.http://img29.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/45517171_1_585x461.jpg. малкия маркуч на предното казанче. Редактирано 11 Юли 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xermes Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!добре ще проверя Редактирано 11 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) Тръгни от малките неща към големите, въздух в системата, капачка на разширителния съд, ремък, водна помпа, термостат, виско на перката, гарнитура глава за да откриеш проблема. Не цитирай предния пост. Редактирано 11 Юли 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 @XermesВодната помпа си сложил нова-с метална перка ли?Да не е някоя фалшива?Антифриз има ли останал в казанчето-има един троиник по охладителната система,с времето се скапва и пробива и антифриза изтича.За перките,казваш,че предпазителите са здрави-тея в моторния отсег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Търси електрически проблем за да не се завъртат перките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Залагам на термошалтера. На предишната ми кола точно той се оказа виновника за това,че не се пускаха перките.Колата загравяше до определаната температура, чакаше да се пуснат перките , но - йок.Загря си мъжката, изхвърли водите и се оказа,че термошалтера е повреден. След смяната му с нов перките отново си се пускаха, когато трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Мисля, че като се пусне климатроника независимо от темепратурата перките трябва да се пуснат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 При включен компресор на климатика електрическите перки заработват на първа степен.Горното важи само за оригинално инсталиран климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xermes Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 @XermesВодната помпа си сложил нова-с метална перка ли?Да не е някоя фалшива?Антифриз има ли останал в казанчето-има един троиник по охладителната система,с времето се скапва и пробива и антифриза изтича.За перките,казваш,че предпазителите са здрави-тея в моторния отсег.да всичко е точно казаха ми че е някакъв датчик закачиха ми я на компютър и ми казаха че имам повреден датчик в понеделник отивам в сервиз на Ауди и ще пиша да ви кажа какъв по точно е Благодаря ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 На мен не ми включваше перка когато имаше окис около бушона и кабелите на перката, ABS-a... Пиши какъв е бил проблема, ако вече си го отстранил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radeto Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Здравейте колеги. Имам проблем с колицата... Не се включва перката за охлаждането и колата стига до 110-115 градуса,направо ще прегрява . По-странното е че е че когато включа климатика, перките си тръгват и се охлажда веднага. Днес обаче стигна 110 градуса,включих климатика и нищо!Изобщо не тръгват. Изчаках я дa се охлади и след това включих климатика и заработиха та успях да се прибера. Моля за помощ ако някой има идея какво може да й има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 Ако не си сменял скоро водната помпа, една от причините може да е тя. Аз имах сходен проблем, като водната помпа беше счупила перката и не можеше да направи налягане в системата за да отвори в последствие термостата, когато достигне необходимата температура и при което въобще не отваря големия кръг на охладителната система. Можеш да го провериш най-лесно като е загряла и пипнеш горния и долния маркуч на радиатора(или долния/горния край на самия радиатор) и ако има разлика в температурите(съответно единия е топъл, а другия студен) значи някъде там можеш да търсиш евентуалния проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xermes Публикувано 20 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2014 значи перката на водната помпа се е счупила и от там е целия проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване