Jump to content

Леко запитване.


Joro Irl

Recommended Posts

Здравейте. Нов съм във форума и още не съм се ориентирал кое къде и как.

Наскоро се сдобих с един от тези автомобили :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh: , до сега не съм имал допир с марката и всичко ми е малко мътно, но се кефя максимално на автомобила, което за мен е по-важното, да слизам с усмиФка на лицето. :dance:

 

Искам да сменя свещите на двигателя, не че има проблем, но искам да ги сменя. Някакви предложения за марка и модел? Загледал съм едни Iridium на DENSO, но приемам предложения.

 

Също ще сменям гумите и искам да попитам, дали ще е проблем ако сменя стандартните 235/45/17 с размер 225/45/17?

 

 

Колата е A4 1.8T Quattro S-Line 2004

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно гумите 235/45 е размера даден от Ауди за 17ки....с 225/45 ще бъдат доста ниски. Те и с 235 са ниски, но с 225 ще станат още повече, а за понашите бг условия не е препоръчително. 

 

Скоро смених с нови Гудиър игъл ф1 асиметрик 2 235/45 17ки  и комфорта, стабилността и нивото на шум са перфектни. Препоръчвам ги ако можеш да отделиш пари за 4 от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега де? Извинете ме за незнанието.

 

К'во ще рече това, че това - /45/ - не е еднакво при различните размери? Не би ли следвало да е едно и също?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, 45 е % съотношение от ширината на гумата.  Или височината на гумата в случая е 45% от 235 мм - ширина на гумата. Ако сложиш 225мм широка гума, 45% от 225 ще е височината. Проста математика показва, че 45% от 225 ще е по-малко от 45% от 235.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не!!! Това 45 ти е височината на гумата, но НЕ в мм, а % от ширината й. Следователно щом е по-тясна гумата (при еднакъв цолаж), то тя ще  е по-ниска. Или 45% от 225мм е по-малко от 45% от 235мм - малко е сложно за обяснение, но има доста сайтове и теми как се разчитат размерите на гумите.

 

:hilezh:  П.с. по едно и също време сме писали с колегата.

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, до колкото разбрах си взел версията със 190к.с., от БГ ли я закупи, мисля че само една таква обява има и още си седи :).Рядък екземпляр си уцелил :).

За свещите, оригиналните мисля че бяха към 25лв. бройката, ако не ти се свидят парички мисля, че най-добре такива да си сложиш, дават им доста голям пробег до смяната.

За консумативи като масла и филтри също е желателно да са си оригинални :).

Със здраве да си я караш и да влиза в сервиз, само за консумативи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 190 коня е + 1 магаре.

 

Не е от БГ. Ирландка е. :razz:

 

За сега няма нищо за смяна освен гумите. След сервизиране я купих.

 

Мисля да сменя свещи и кабели, просто така, без причина, за мое успокоение. Имам много положително мнение за продуктите на DENSO, така че, ще се сменя с тяхни продукти. Пари не ми се свидят много за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Пари не ми се свидят много за нея.

И така трябва да бъде за да нямаш ядове.Ако може да си позволиш оригинални консумативи си е най-добре.За някои неща и аз ползвам афтърмаркет решения, но за масла и филтри мисля че по-добро от оригинала няма, сменям ги на 15к. км. дефакто 2 пъти за 30к. км.Ако се вземе афтърмаркет е желателно да се сменят на 10К. км. и идва същата работа като крайна цена  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата не прави проблеми аз не бих пипал кабели или свещи - даже и пари да имам!!! Според мен смени си гумите и си карай докато почне да придръпва или прекъсва и тогава смени всичко наведнъж - комплект кабели и свещи заедно. А пък, ако ти се дават излишно пари за консумативи, ти си човека. Все пак честито и безаварийно шофиране с новата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега!!! Много безаварийни километри. Качи едни снимки да видиме возилото ;)

 

ПС.  И аз не бих пипал нищо, ако си работи добре. Едни хубави гуми и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата не прави проблеми аз не бих пипал кабели или свещи - даже и пари да имам!!! Според мен смени си гумите и си карай докато почне да придръпва или прекъсва и тогава смени всичко наведнъж - комплект кабели и свещи заедно. А пък, ако ти се дават излишно пари за консумативи, ти си човека. Все пак честито и безаварийно шофиране с новата кола.

Разясни ни малко повече по въпроса с кабелите ?!?

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно имаш предвид, че колата няма кабели може би, за да искаш да ти разясня!!! Сигурно е така - не съм запознат, но самия собственик на колата по-горе е писал за смяна на КАБЕЛИ и СВЕЩИ, а моята предишна кола бе с кабели и свещи затова съм изказал мнение. Незнам по-какъв начин е запалването му, просто се подведох от мнение му.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за кабелите с бубините за свещите + самите свещи. Но не е нещо спешно.

 

Ето няколко фотоса от преди минути, без подготовка, без измиване и т.н. :)

033696115.jpg?r=0

033696123.jpg?r=0

033696128.jpg?r=0

033696134.jpg?r=0

033696144.jpg?r=0

033696149.jpg?r=0

033696161.jpg?r=0

033696174.jpg?r=0

033696102.jpg?r=0033696094.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Joro Irl

 

Колата ти е истински S-line,BEX мотор,quattro.

Да си я позваш със здраве!

Като за начало си смени свещите.

С правилните джанти за S-line модела си-сложи си нови гуми 235/45/17,четири,еднакви.

Наливай бензин и карай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички.

 

И аз така мисля, едни свещи, едни гуми и жега на буталата. ;)

 

Не ми се струва че шумят тия ветробрани, но ще видим по-нататъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте вчера си свалих километража да сменя стрелките и  да видя  колко нови крушки ми трабват но след като го сложих обратно почна да ми показва грешки светят ми постойано крушките на  АБС АРБ и дачика за маслото не ми работи как да го оправя и дали ако я карам на сервис с ВАГ КОМ да ги исчистят  незнам дали ще стани.

колата е ауди а4 б5 1995 г 1,6 мотор  благодаря поздрави :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Смених гумите вече, колата стана още по-приятна за каране. :)

Чакам си свещите и горивен филтър и смятам да не се занимавам повече. /това само на първо четене/ хахахаха. 

 

Абе мислих си, дали да не си сменя цвета на джантите, нещо от сорта на 'Gun Metal'  или 'Matte Black' цвят. Какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, имам още едно леко запитване.

 

На бутона за включване на светлините, имаше една резка/надраскано, което ме дразнеше и си поръчах нови. Пристигнаха, всичко е ок. Свалих целия контролен панел, заедно с бутона/врътката за включване на светлините, но не мога да изкарам тая врътка от мястото и. Свалих периферния кант /където са показани - габарити/светлини и халогени/задни светлини за мъгла/, обаче самото въртящо се копче не мога, или ме е страх да го напъна, да не счупя оста на която е захванат.

Гледах из тубата за клипчета, но там всички са само как да смениш цялото реле с бутона, а не само бутона.

 

Някой да може да помогне с идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер, но не си боядисвай джантите, освен ако не са обелени :). Това е най-лесния начин да я загрозиш според мен, особено ако ги направиш черни. Тогава ще се вижда само една гума как се върти.

Относно ключа: потърси в една от двете големи теми за Б6(питанки относно Б6/Б7 - vol. 1 и 2 - не помня коя), колегата bobu е обяснил как става, подплатено със снимков материал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще потърся пак из двете теми, четох ги, ама явно не съм обърнал внимание, е затова ще ги почна отново. :hilezh: :hilezh:

 

Относно джантите, не искам да са черни, по-скоро тъмно сиво или 'Gun Metal' цвят.

Мисля си по-нататъка дали да не затъмня и стъклата. :)

 

И за по-далечно бъдеще, като сменям спирачните дискове, да сложа черни дискове на Brembo, ще седят много добре с червените спирачни апарати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...