Ngoro Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Като ви слушам как смело наливате някакви космически масла 10w60 следващата стъпка е да карате с грес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Щото караме совалки и другото,,изтича"!За греста е идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Като ви слушам как смело наливате някакви космически масла 10w60 следващата стъпка е да карате с грес 10W60 не е гъсто масло и аналогията с грес не е уместна.Има хора които с този двигател карат с 15 W 50,това е вече гъстичко,но за лятото е добре:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Аз съм проз форумен семкаджия и само знам от кръчмарски разговори на маса че за да го докарат това масло да държи от 10 до 60 се правят някои други компромиси и крайния резултат не е за редова ауди бегачка камо ли да се лекува дръглив дизел дето има проблем с яденето на масло като му се налива от тая неземна космическа технологияНо всеки е свободен дам да си сготви двигатателя както прецени най-добре Аз вече имам в актива си един Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 2.0 131 е бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Още по лошо щото дизела поне има оправдание да яде маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 И тоя има оправдание-недомислен в Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 (Редактирано) Ало някой предложи по- добро масло за този мотор може да сподели.И да не е космическо :-) Редактирано 3 Юни 2015 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jakoss Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 здравейте колеги преди 2 дни си вземах Ауди а4 2002 130коня минал сам до сега не повече от 350-400 км и до сега не забелязвам да има проблем надявам се да няма че много ме наплашихте ...... ще пиша пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Няма се плашиш,свиква се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Споко,слагай да имаш винаги по 2л.масло в багажника и газ до ламарината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Хахахаха и аз така правя и няма проблеми :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Луда работа.......Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Последните години Ваг яко се усира с бензиновите двигатели,преди това с дизелите.Абе шир потреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Колеги МОЛЯ помогнете. Приятелката има въпросната кола с въпросният двигател ALT и днес се появи проблем. Светнаха два индикатора на дисплея. Жълт - масльонка с надпис SENSOR и червен - масльонка с падащи капчици и надпис OIL. Долях литър масло, защото на щеката дори не съм сигурен, че изобщо имаше масло, закачих на VAGCOM и изчистих грешките. Тя е карала колата 5 км след това и на таблото отново е излязла червената индикация, жълтата не. Кажете знае ли някой какво се е случило и какъв е проблема? Може ли да се кара или двигателя е заминал? Промяна в работата му и в звука му не усещам, но въпреки това не ми харесва това което стана. Харчеше литър масло на 1000 км. На VAGCOM-а в единия от каналите на двигателя, ми показа OIL Presure sensor - OK, грешката която изписва е 00562 -Sensor for Oil level/tempreture(G266)30-00 Open or short to plusДа препоръчате някой в София, ако е възможно и близо до Обеля, да я погледне и евентуално ремонтира до колкото е възможно?Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 може малко масло да си долял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Един литър да е малко? По-скоро си мисля, че има нещо. Притеснява ме маслените помпа, или ако е слабо налягането, защо? Има ли начин как да го проверя аз, или трябва в сервиз с манометър? Препоръчайте къде да ида, че колата трябва да се оправи спешно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 погледни щеката то ще покаже иска ли още масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 То и това е една щека. Тя е счупена, не е много меродавна, но ще видя после де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване