Незнайко1 Публикувано 4 Август 2014 Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 Audi 80, 1,8S 1991 производство, АГУ, инжекцион, имам следните два по забележими проблема: 1. При ниска скорост и висока предавка, освен традиционното придърпване като подам газ гърмят колекторните тръби, все едно лявото колело съм го качил на бордюр така подскача. По рядко се получава и при форсиране при преминаване на по ниска предавка за по-бърза маневра предимно на светофари. Малкото филтърче на АГУ е сменяно тази пролет и пипаха винтчетата на изпарителя, като се променяха оборотите на двигателя. 2. Колата ми загрява примерно от Люлин до бул. Дондуков и на Булбанк вече е вдигнала 110°C, ако не съм улучил зелената вълна. На магистралата като съм при висока скорост не надвишава 90°, даже миналата есен на Чирпан едвам беше на 80°. При работа на място около 40 минути пак не загрява. С антифриз е заредена охладителната система. Кои са най-вероятните причини за тези проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danko_ Публикувано 4 Август 2014 Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 (Редактирано) 1.Мисля ,че проблема е от недостиг на газ и съответно лоша смес. Ако е намален дебита на газта.2.Според мен е от термостата. Редактирано 4 Август 2014 от Danko_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 4 Август 2014 Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 това с температура 110 градуса си е за замисляне сериозно . провери термостат по горе има съвет за това , термо шалтер / намира се закичен по водния радиатор / инче казано следвт сериозни забавлеия и опразване на не толкова пълния ДЖОБ .за някой това е нищо но за някой е доста в днешния не толкова весел животец .ДА ЖИВЯТ БОГАТИТЕ ОХОЛНО НА ГЪРБА НА БЕДНИТЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 Ако двигателя работи с бедна смес има склонност към прегряване и като има някакъв проблем в охладителната система се получават тези 110 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 Грее и от голямо предварение на запалването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Незнайко1 Публикувано 5 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 Благодаря за съветите, по разумни ми изглеждат от колкото на майсторите:1. най-фрапиращия съвет на майстор беше теч на газ и образуване на газов облак и при бавна скорост се запалва от искри от кабелите или от горещите колекторни тръби, но паяжините и прахоляка по двигателя си стояха 2-ри майстор процесора хвърля грешка при бавни обороти на газ, малко ме озадачи при механичен инжекцион3-ти газовия филтър нещо му имало.А за температурата веднага към водната помпа се насочваха, щото при високи обороти се върти и тя охлажда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 5 Август 2014 Доклад Share Публикувано 5 Август 2014 На бензин прави ли същите проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Незнайко1 Публикувано 6 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 честно казано на бензин не съм я карал, освен при запалването и първите 20-30 метра и си превключва на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Виж какво е състоянието на тампона под инжекцията ако има такъв, може да е скъсан и да дърпа въздух оттам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Незнайко1 Публикувано 10 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 Около 1 км на бензин градско неуспях да постигна този ефект на гърмене, но забелязах друго при загряла кола, на бензин, на място оборотите играя с 500 единици падат на 500 и се вдигат на 1000, пулсират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boby1945 Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 Иди на майстор и си провери изпарителя и и по специално мембраната. Последната се скапва от газта и често не може да регулира налягането на ниски обороти....Оттам и "гърменето", гасненето на ниски обороти и подобне.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване