Jump to content

Audi 80, 1,8S АГУ гърмят колекторни тръби


Recommended Posts

Audi 80, 1,8S 1991 производство, АГУ, инжекцион, имам следните два по забележими проблема:

 

1. При ниска скорост  и висока предавка, освен традиционното придърпване като подам газ гърмят колекторните тръби, все едно лявото колело съм го качил на бордюр така подскача. По рядко се получава и при форсиране при преминаване на по ниска предавка за по-бърза маневра предимно на светофари. Малкото филтърче на АГУ е сменяно тази пролет и пипаха винтчетата на изпарителя, като се променяха оборотите на двигателя.

 

2. Колата ми загрява примерно от Люлин до бул. Дондуков и на Булбанк вече е вдигнала 110°C, ако не съм улучил зелената вълна. На магистралата като съм при висока скорост не надвишава 90°, даже миналата есен на Чирпан едвам беше на 80°. При работа на място около 40 минути пак не загрява. С антифриз е заредена охладителната система.

 

Кои са най-вероятните причини за тези проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Мисля ,че проблема е от недостиг на газ  и съответно лоша смес. Ако е намален дебита на газта.

2.Според мен е от термостата.

Редактирано от Danko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с температура 110 градуса си е за замисляне сериозно . провери термостат по горе има съвет за това , термо шалтер / намира се закичен по водния радиатор / инче казано следвт сериозни забавлеия и опразване на не толкова пълния ДЖОБ .за някой това е нищо но за някой е доста в днешния не толкова весел животец .ДА ЖИВЯТ БОГАТИТЕ ОХОЛНО НА ГЪРБА НА БЕДНИТЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако двигателя работи с бедна смес има склонност към прегряване и като има някакъв проблем в охладителната система се получават тези 110 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, по разумни ми изглеждат от колкото на майсторите:

1. най-фрапиращия съвет на майстор беше теч на газ и образуване на газов облак и при бавна скорост се запалва от искри от кабелите или от горещите колекторни тръби, но паяжините и прахоляка по двигателя си стояха :nixweiss:

2-ри майстор процесора хвърля грешка при бавни обороти на газ, малко ме озадачи при механичен инжекцион

3-ти газовия филтър нещо му имало.

А за температурата веднага към водната помпа се насочваха, щото при високи обороти се върти и тя охлажда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 1 км на бензин градско неуспях да постигна този ефект на гърмене, но забелязах друго при загряла кола, на бензин, на място оборотите играя с 500 единици падат на 500 и се вдигат на 1000, пулсират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Иди на майстор и си провери изпарителя и и по специално мембраната. Последната се скапва от газта и често не може да регулира налягането на ниски обороти....

Оттам и "гърменето", гасненето на ниски обороти и подобне....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...