Toshko Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 Здравейте!От 4 дена съм горд собственик на Audi A6 2.5TDI. Вчера вечерта чух странно тупкане от лиавата предна гума и реших днес да ида на майстор. Сутринта преди майстора тупкането беше още по-силно, човекът се качи в колата покара, чу го, разгледа окачването и нищо не намери. Когато втори майстор искаше да се качи и да покара да чуе шума реши да провери как са болтовете на гумата и се оказа, че бяха тръгнали да се развиват. Затегнаха ги и всичко се оправи. Майсторът сподели, че предишният собственик също е идвал преди за този проблем.На вас случвало ли ви се е подобно нещо? И има ли някакъв лек - примерно други болтове или нещо такова, за да се подсигуря, че няма да се случи отново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 Какви са джантите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 3 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 Какви са джантите?Обикновени лети джанти - доколкото знам са заводските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 По принцип летите джанти се стягат по-различно от стоманените. Когато се стягат трябва да се чуе едно специфично изскърцване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 1. Много, ама много ламерски въпрос- възможно ли е да е била прецакана резбата на два или повече болта? това води до скапване на резбата на главината. Предположението ми е някой да е пренарязал отгоре резбата с цел да я оправи, но така да се е получил по- широк отвор?2. Другото е някой да я е подготвил за кражба, ама като гледам, си е там капачето на джантата, а и преди се е случвало разхлабването, затова май това е слабо вероятно 3. Възможно е и някой да се е престарал и да е пръснал някаква смазка в отворите на главината против корозия и сега това да води до разтягане- едно профилактично почистване с обезмаслител би помогнало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 провери коносите на болтовете дали лягат правилно в гнездата на джантите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 10 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2006 И аз залагам на неправилни болтове. Едните са конусни, а другите сверични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 10 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2006 Аз съм със същите джанти през лятото и преди една седмица, като реших самичък да сменям летните със зимните болтовете се отвиваха много трудно. На един болт запънах и счупих два камъка 17 от гедоретата. Та си отидох на гумаджия с гайковерт да ми ги смени. Така че 100% съм сигурен, че просто болтовете ти не са били добре затегнати - карай спокойно немаш проблеми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafa224 Публикувано 22 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2006 И аз съм със същите джанти, но не съм имал проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Здравейте!От 4 дена съм горд собственик на Audi A6 2.5TDI. Вчера вечерта чух странно тупкане от лиавата предна гума и реших днес да ида на майстор. Сутринта преди майстора тупкането беше още по-силно, човекът се качи в колата покара, чу го, разгледа окачването и нищо не намери. Когато втори майстор искаше да се качи и да покара да чуе шума реши да провери как са болтовете на гумата и се оказа, че бяха тръгнали да се развиват. Затегнаха ги и всичко се оправи. Майсторът сподели, че предишният собственик също е идвал преди за този проблем.На вас случвало ли ви се е подобно нещо? И има ли някакъв лек - примерно други болтове или нещо такова, за да се подсигуря, че няма да се случи отново?Колеги, ако искате вярвайте, обаче на мен ми се случи същото, пак на предна лява гума. Отначало се чува като лагер на главина, после много бързо се усилва. Трябва наистина добре да се затягат и проверяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Да не би болтовете да не са оригиналните и конуса да е различен? Или пък на някои отвори да е пренарязвана резбата?..... При мен няма отвиване освен с пневматичен гайковерт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Да не би болтовете да не са оригиналните и конуса да е различен? Или пък на някои отвори да е пренарязвана резбата?..... При мен няма отвиване освен с пневматичен гайковерт.Проверено и всичко е наред. Наръка не съм пробвал. И аз помислих първо, че някой се е опитвал да сваля джантата. И все още не съм сигурен каква е истинската причина. Може да зависи от силата на пневматичния гайковерт на вулканизатора, да не е била завита добре - не знам, но е факт че се разтегна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 30 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 На мен след като ми хванаха проблема в един тоьота център ми затегнаха яко гайките и миналата събота като ходих да сменям гумите на предната лява специално с пневматичния гайковерт неможаха да ми ги развият и с един кръстат ключ с ритници ми ги развиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts