Jump to content

Recommended Posts

Много си далече от истината .

Но заради такива като теб и други копи пейст гугъл мастери ,спират да пишат много хора от които може да научиш нещо.

Никой не е длъжен да ти смила всичко така че и човек който едва долавя разлика между водна помпа и турбо да го назубри.

Трябва малко да почетеш и помислиш дал съм ти жокер.

На това дино се пресичат около 7100 об.

Пак не стана ясно защо на всички нормални графики се пресичат на 5252, а на това на 7100. Приемаме, че не мога да си отговоря сам и имам нужда от помощ. Ще отделиш ли 2 мин да разясниш. 

 

По отношение на копи пействането от Гугъл,не си прав. Имам S6 и миналата седмица махнах RS2 сетъпа, който не беше в пълния си вид като на Сашо. Пиша от опита, който имах с него. За това съм толкова убеден за налягането и топлината, карал съм я и на 1,8 и на 1,9 и на 2,0 и с голям и с малък кулер. 

Редактирано от doncecone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 221
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пак не стана ясно защо на всички нормални графики се пресичат на 5252, а на това на 7100. Приемаме, че не мога да си отговоря сам и имам нужда от помощ. Ще отделиш ли 2 мин да разясниш. 

 

По отношение на копи пействането от Гугъл,не си прав. Имам S6 и миналата седмица махнах RS2 сетъпа, който не беше в пълния си вид като на Сашо. Пиша от опита, който имах с него. За това съм толкова убеден за налягането и топлината, карал съм я и на 1,8 и на 1,9 и на 2,0 и с голям и с малък кулер. 

Във форума има динографики на от различните дина в бг .Разгледай ги къде се пресичат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се кара ли довечера срещу червения повелител на РС-ки в България или не? Бяхте ми казали да излизам по едно време... :/

 

Има покана да :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[emoji3][emoji3][emoji3]Щом толкова искаш ще ти дам реванш, но не днес![emoji6]

Този път всичко ще стане преднамерено и премислено не спонтанно . Някъде средата на месеца , допълнително ще предложа дата и място.

Притеснява ме обаче старт от място , не заради това че ще имаш предимството да отлепиш изначално 350 килограма по малко, а че преждевременно мога да съкратя живота на новия феродов диск на съединителя... От друга страна имам отличен пилот специализиран в старта от място ,постига заводски данни на всички коли които е пробвал... [emoji13][emoji13][emoji13]

Но като знам че ще е на мойта сърцето ми се къса[emoji174][emoji174][emoji174]

Затова май по добре не....

Пък и ти нали си открил проблема на твоята кола. Няма смисъл да ги чупим, пари сме давали.[emoji387][emoji387][emoji387]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[emoji3][emoji3][emoji3]Щом толкова искаш ще ти дам реванш, но не днес![emoji6]

Този път всичко ще стане преднамерено и премислено не спонтанно . Някъде средата на месеца , допълнително ще предложа дата и място.

Притеснява ме обаче старт от място , не заради това че ще имаш предимството да отлепиш изначално 350 килограма по малко, а че преждевременно мога да съкратя живота на новия феродов диск на съединителя... От друга страна имам отличен пилот специализиран в старта от място ,постига заводски данни на всички коли които е пробвал... [emoji13][emoji13][emoji13]

Но като знам че ще е на мойта сърцето ми се къса[emoji174][emoji174][emoji174]

Затова май по добре не....

Пък и ти нали си открил проблема на твоята кола. Няма смисъл да ги чупим, пари сме давали.[emoji387][emoji387][emoji387]

 

 

Досещам се кой ще кара един общ познат май  :hilezh:

 

c15.jpg

 

Тези коли за какво в крайна сметка са куатро за да стартират по хубаво нали така ?

 

От един два старта нищо няма да стане на съединитела нали авентадори бяха припадали от твойта :)

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност какво толкова сте постигнали не мога да разбера, че толкова бързо отписахте РС-а. 
Имало е една гонка при по-добри условия за репликата и тя е била. Това нищо не значи. Нито я прави по-бърза нито по-кола.
Спас иска реванш и му се отговаря след половин месец. 
Баси съединителя и технологиите нежни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-бавна OEM RS2 на планетата

За 50-100-200-300, или 1000 метра? Щото ако фукнат до Варна, може се окаже, че Спас ще отиде с колата си, а другия с влака, що ли?

Да не вземе да се засегне някой сега, но червената кола е за спиране от движение, да не говорим че по белия свят  ще те арестуват ако се появиш с нея.

Идете на Калояново, Серес, завъртете 20-30 обиколки и решете спора оригинал VS релика.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............

На всяко едно дино торка и кс трябва да се пресичат на 5252 оборота. Това е математическа зависимост.  Как така има такива, на които не се пресичат? Искаш да кажеш, че ги мери по различен начин ли? Не те разбирам. Моля разкажи повече за тези дино стендове.

...............

 

Не е баш така. "Играта" е в мерните единици на величините . В Щатите графиките се пресичат при 5252, но в Европа на 9549, когато мощността е в кВ, а торка е в Нм. Всичко това, ако скалите са едни и същи,, т.е. ако по оста Y на графиката имаме примерно 10,20,30.... както за върт. момент, така и за повера,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Тази графика и тя не се засича на 5252 странна работа имаш ли идея защо става така ?

 

dyno1.jpg

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мислих че quattro- то има нещо общо с проходимостта, ма щом казваш..

 

Аз пък си мисля че заради куатрото аудитата се представят добре в драг шампионата, проходимоста също спор няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази графика и тя не се засича на 5252 странна работа имаш ли идея защо става така ?

 

Засичат се просто единиците на мощността и въртящия момент са различни от тези във формулата. Също така стойностите на двете функции са отразени върху две различни ординатни оси с несъпоставими единици, което размества графиките една спрямо друга респрективно точката, в която се пресичат, е различна.

Формулата използва HP и lb-ft:

Мощност(HP) = Въртящ момент(lb-ft) * RPM / 5252

 

На графиката при 5252 оборота:

  • Въртящият момент е около 240 Nm или 177 lb-ft.
  • Мощността е около 130 kW или 174 hp.

Всикчко изглежда точно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при печките как е?

На графиката постната от колегата няколко страници напред се вижда пресичане на около 3900/3950об.



Ето ти една картинка на съвременен дизелов мотор и по нея би ли ми обаяснил къде е приликата?

 

popup400_565at070013_small.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Формулата пак си действа - в нея има три променливи - мощност, въртящ момент и обороти. Които и две от тях да въведеш във формулата, ще получиш третата и тези три стойности ще отговарят на графиката. Проверих приметно при 3000 оборота и стойностите на графиката и формулата съвпадат. Теоритично и при 5252 оборота трябва да съвпадат, но там нямаме графика, за да проверим :)  ...



Пресичането на графиката при 2900 оборота е поради факта, че мерните единици са други (kw и Nm, a не hp и lb-ft) и поради факта, че резултатите не се наслагват на една ос, а на две с разминаващи се числа (мощността я засичаш по ляавата ос, а момента по дясната). Със стойностите в kw и Nm, ако ги бяха наложил на една ос графиката на въртящия момент щеше да е мноооого над графиката на мощността и чисто визуално ще е кофти.

Редактирано от Jawbreaker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале, мале, мале.... айде аз, че съм пълен айляк и умишлено не искам да имам никаква техническа мисъл в главата - иде дойде... даже половината постове не ги и чета, но сега като се зачетох в JawBreak-а

 

Видни форумни драскачи да сравнявате различни мерни единици с различни скали и прочие :D Напомняте ми за даскалицата във втори клас, която всеки път ме биеше през устата като забравя да кажа сантиметри ли са или дециметри... Добре бе, може ли да вкарвате в една формула Либри, НМ, конски сили и киловати без да правите никакво преобразуване от една мерна единица в друга!?!? 

 

бтв,

разговарях с един очевидец на гонката между Спас и червената стела...

 

Това май и мен ще ме прехапе да го ева.... :( Май ще ни посрами всичките тука :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата Jawbreaker, че толкова търпеливо обясни защо не се пресичат на посочените от вас графики. Използването на 3 оси на измерване се прави с маркетинг цели, за да изглеждат красиво на брошурите. 

 

Надявам се поне на повечето колеги вече им се я изяснила зависимостта на тези важни за тунинга показатели. 

 

Само се чудя как може някой да се впуска в тунинг дискусии, без да знае как се формират тези показатели и даже да твърди разгорещено, че математически зависимости не били верни. Тук се сещам за училището на Питагор, където на учениците първата година не им е позволено да говорят - само да слушат и четат. Не е случаен този подход, научава те да мислиш преди да пишеш или говориш. Обратното виждаме до какво води.



Мале, мале, мале.... айде аз, че съм пълен айляк и умишлено не искам да имам никаква техническа мисъл в главата - иде дойде... даже половината постове не ги и чета, но сега като се зачетох в JawBreak-а

 

Видни форумни драскачи да сравнявате различни мерни единици с различни скали и прочие :D Напомняте ми за даскалицата във втори клас, която всеки път ме биеше през устата като забравя да кажа сантиметри ли са или дециметри... Добре бе, може ли да вкарвате в една формула Либри, НМ, конски сили и киловати без да правите никакво преобразуване от една мерна единица в друга!?!? 

 

бтв,

разговарях с един очевидец на гонката между Спас и червената стела...

 

Това май и мен ще ме прехапе да го ева.... :( Май ще ни посрами всичките тука :(

До 180 червената върви повече от стоково RS4, въпреки 300-те си килограма в повече....ти прехапваш ли ги RS4-ките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква идея човек какво прехапвам и какво не... то и аз не съм голям карач, та тегава работа общо взето :/

 

едит/ даже не съм карал с тази кола срещу никого... едно време бях карал със старата S3-ка, ама то това беше преди две години и кусур сигурно....

Редактирано от sk.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата Jawbreaker, че толкова търпеливо обясни защо не се пресичат на посочените от вас графики. Използването на 3 оси на измерване се прави с маркетинг цели, за да изглеждат красиво на брошурите. 

 

Надявам се поне на повечето колеги вече им се я изяснила зависимостта на тези важни за тунинга показатели. 

 

Само се чудя как може някой да се впуска в тунинг дискусии, без да знае как се формират тези показатели и даже да твърди разгорещено, че математически зависимости не били верни. Тук се сещам за училището на Питагор, където на учениците първата година не им е позволено да говорят - само да слушат и четат. Не е случаен този подход, научава те да мислиш преди да пишеш или говориш. Обратното виждаме до какво води.

До 180 червената върви повече от стоково RS4, въпреки 300-те си килограма в повече....ти прехапваш ли ги RS4-ките?

Радвам се че ти се изясниха нещата.Особено от човек питаш дали да му изтрият грешките за спукан маркуч на картерните газове :razz: ,иначе е близко до целта.

По късно може да ти кача няколко графики от това дино включително и на петаци да видиш на графиката къде се пресичат линиите.

Относно училищата пропуснал си първите часове когато махат кюфтаците от очите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косата ако мисли сам да си шофирВа А4-ката директно може да му се пише служебна загуба, няма за кво да се хаби бензин  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, аз довечеря нямам работа. Ако искате може да ги пуснем, пък каквото сабя покаже дет се вика...

Къде ве ? На little nurburgring ли ? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...