ppenchev Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 (Редактирано) КОРЕКЦИЯ: Ауди А6 C5 98-04г Здравейте, колеги,Насочих се към този модел, като преди това търсих пасат комби, но Ауди-то изглежда 1-2 идеи по-добро. Мотора ще е 1.8т 100%. Изчетох каквото имаше за този мотор. Чудеса не очаквам нито от него нито от колата. Предполагам, че какъвто и екземпляр да намеря ресура ще е изчерпан и ще минем на директна подрръжка. Бюджата ми е 10к. Предпочитам да взема кола за 5-6 то този клас и да я обслужа добре, от колкото да взема по-скъпа, която пак ще се троши и ще се обезцени. Последните теми по този въпрос са стари, а бих искал "свежи" отзиви от колеги, каращи подобната комбинация да изкажат мнение и да споделят финансовите разходи около модела. Освен първоначално 3000 лв. за обслъжвания и стягане залагам около 1000 лв. на година за ремонти. Моля, споделете как се движат разходите ви в годишен план за поддръжката на тази кола, като изкл. разходи за масла и филтри и свещи примерно . Благодаря Ви много.ПС: Който чувства, че темата е изчерпана, моля да не ни напряга излишно Редактирано 5 Октомври 2014 от ppenchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 C6 с 1.8Т няма! Предполагам имаш на предвид C5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 5 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 C6 с 1.8Т няма! Предполагам имаш на предвид C5?Да, моя е грешката. Не се ориентирах как се сменя топика...сори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 (Редактирано) Има наистина доста изписано из Форума за 1.8 Т.В C5 се монтира в две модификации - 150 и 180 кс ( AEB и AJL )Моята А6 е с 150 кс AEB с ръчни скорости. Газов инжекцион BRC Sequent. Имам я от 4 месеца, изминах с нея малко над 10000 км . Много съм доволен.Висок съм 2 метра / 110 кг и ми е изключително удобно. Широка кола е. Търси по възможност фейсова ( ESP , по-добри фарове ... )В стандартен вид мотора не е кой знае какво като сила. Ако си спокоен шофьор е екстра. Моята е ремапната, 1.2 бара на пик и 0.8 холд.Съвсем прилично си върви.Откакто съм я купил смених изцяло предното окачване , масла, ремъци ,гарнитура на капака на клапаните, гарнитурата между турбото и даунпайпа, чистене на дросел..Разхода с постоянно включен климатроник на ауто е около 9.5 извънградско и около 14 градско. Без климатроник с литър надолу. Най-ниско съм го свалял на 8.2 без включен климатроник.С две думи : доволен съм! Редактирано 5 Октомври 2014 от Brazer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Освен първоначално 3000 лв. за обслъжвания и стягане залагам около 1000 лв. на година за ремонти. Моето предложение е 2-3 хиляди лева от тези да ги прибавиш към първоначалните и да си вземеш автомобил поне 2000г, с двигател без жило на газта. Ако намериш истинска 2000г (води се междинен модел) е най-добре, но много рядко са с ЕСП. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 5 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Има наистина доста изписано из Форума за 1.8 Т.В C5 се монтира в две модификации - 150 и 180 кс ( AEB и AJL )Моята А6 е с 150 кс AEB с ръчни скорости. Газов инжекцион BRC Sequent. Имам я от 4 месеца, изминах с нея малко над 10000 км . Много съм доволен.Висок съм 2 метра / 110 кг и ми е изключително удобно. Широка кола е. Търси по възможност фейсова ( ESP , по-добри фарове ... )В стандартен вид мотора не е кой знае какво като сила. Ако си спокоен шофьор е екстра. Моята е ремапната, 1.2 бара на пик и 0.8 холд.Съвсем прилично си върви.Откакто съм я купил смених изцяло предното окачване , масла, ремъци ,гарнитура на капака на клапаните, гарнитурата между турбото и даунпайпа, чистене на дросел..Разхода с постоянно включен климатроник на ауто е около 9.5 извънградско и около 14 градско. Без климатроник с литър надолу. Най-ниско съм го свалял на 8.2 без включен климатроник.С две думи : доволен съм!Супер, много ти благодаря за подробното мнение. Точно това ме интересуваше. Разхода е чудесен според мен. Ако е 150 кс. мисля да мина на ремап преди Газовия инжекцион. Сред ремап-а на 1ва и 2-ра върти ли гумите много, в смисъл неприятно ли е усещането? Понеже карах една А3-ка на 190 кс. и ми беше зор да не въртя гуми дори на 3та Моето предложение е 2-3 хиляди лева от тези да ги прибавиш към първоначалните и да си вземеш автомобил поне 2000г, с двигател без жило на газта. Ако намериш истинска 2000г (води се междинен модел) е най-добре, но много рядко са с ЕСП.2000 г. в рамките на 6-7к се надявам да намеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Колега, въртенето на гуми зависи от това, как пускаш съединителя.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 5 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Да, така е. Но забелязах, че при опит за по-рязко ускорение пак въртеше яко. Тя беше 98 и без ESP - предполагам това също е причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 В C5 се монтира в две модификации - 150 и 180 кс ( AEB и AJL ) И в някой други модификации ама щом казваш че са само две..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 2000 г. в рамките на 6-7к се надявам да намеря.Не знам какви са цените в момента, може и да има такива коли. Истинска 2000г са с дигитален часовник. Т.е. трябва да търсиш кола без жило на газта и с дигитален часовник.С този бюджет, мисля че трябва да провериш и как се движат цените в Германия за коли на истински 150-160к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 5 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 И в някой други модификации ама щом казваш че са само две.....Изказването на колегата е по-повод на текста в поста ми, че търса 100% 1.8т. Би ли споделил опита си с поддръжката на твоето ауди? Благодаря ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Самите 1.8Т са повече от 2 модела. Най-малкото има APU като моя. Далаверата с тези без жилото е че след фейса турбото става 029 и е с една идея по-здрава топла част. Малко по-икономични са и по-лесно се монтира темпомат например. Чипосана става приятна. APU-то е хубаво защото няма EGR-клапан и е с една ламбда сонда при евентуално премахване на катализатор. Моя навес ми създава страшни грижи защото сигурно е била в южна италия и никога не е виждала смяна на маслото. Онзи ден пак след 4-5 натискания по-сериозни ми светна лампата за маслото (ниско налягане). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 5 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Ок, благодаря ти за информацията. Ще се оглеждам за такава модификация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мурзилка Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Колега, аз карам А6, С5, 1.8T Куатро с ръчни скорости, 1998 г., седан, АЕВ. Карам я на бензин, минал съм 25 хил. км. Имам колата от февруари миналата година и съм сменил доста неща - турбо с нещата към него, верига, обтегачи, ремъци, ролки, дискове, накладки, по диференциала разни неща, спирачни маркучи, амортисьори, лагери някакви и още доста неща. Като цяло не разбирам от коли, затова техническо мнение не мога да дам, но тук има достатъчно хора, които ще ти дадат, за конкретните двигатели и т.н. Не ми се описва всичко част по част, затова мога да ти бъда полезен със следното: ако искаш ще се видим, ще ти донеса да видиш какво съм сменял и на каква цена, вкл. и труд, ще направиш едно кръгче и така. Принципно съм доволен от колата, аз съм спокоен шофьор и не се силя. Не е кой знае какво, но все пак е моята е доста стар модел. На два-три пъти попадах в по-екстремни условия, с много сняг и необработен път, предвид това, че ходя по планини и зимата да правя преходи. Напоследък се заглеждам по разни Х5-ици или по-нови аудита шестици, но прагматизмът ми засега надделява. Та - пиши едно ЛС и ще се разберем нещо, ако искаш. Доста съм зает, но за 1 ч. време все ще се нагодим. Поздрави и успех, ако се разминем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 6 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 (Редактирано) Здравей, Благодаря ти много за подробния отговор. Преди да тръгна по огледи ще ти пиша ЛС и ще съм ти благодарен да пием едно кафе и да ми покажеш твоята машина, за да имам ориентир както да търся и гледам. Поздрави и хубава седмица. Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 (Редактирано) Карал съм 1.8Т 150 коня сток в купето на А6 и вървежът е под всякаква критика. Много слаб мотор, особено в ниските обороти, докъм 2000-2200. След 5000 също умира. Има гаден звук и е шумен на високи скорости. А градско сигурно заради тежкото купе гореше като бензинов шестак. Ако намериш читав като цяло е здрав и издръжлив, но аз не бих се примирил с такъв вървеж и разход. Представям си ако се сложи газ - ще се спъне още повече. Страх ме е да си помисля пък за автомат или куатро. Редактирано 6 Октомври 2014 от S8_D2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 А градско сигурно заради тежкото купе гореше като бензинов шестак. Колко тежи тежкото купе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Повече от А3 - единствената кола, за която е подходящ този малолитражен миксер в сток състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Май нямаш много представа какво пишеш, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Имам представа какво съм карал, а писаното е въз основа на впечатленията ми от карането. Карал съм А6 1.8Т 150 и А3 1.8Т 150. Обсъждам сток версиите на моторите, в първите им години на производство и 150 коня. Не допускаш ли че всеки има отделни критерии за вървеж? Ако за теб 1.8Т в купето на А6 върви добре, просто няма смисъл дискусията да продължава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Каква дискусия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 7 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Колата ще бъде чипирана директно след покупка. Предполагам, че 180 кс. на това купе ще има една прилична динамика - нищо специално. Факт е, че ще бъде по-мощна от 80% от колите на пътя така или иначе без претенции за уникалност във вървенето и нещо неповторимо (говорим за нормална динамика). Смятам, че при преминаване на по-ниска предавка ще има и по-голяма тяга при нужда. Относно шума в купето - за този бюджет няма по-добър вариант на хоризонта - ако имате идеи съм насреща . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Каква дискусия Прав си, дискусия е когато двама души обсъждат някакъв въпрос, за да го изяснят. В тази тема ти не обсъждаш нищо, а единственото, което правиш е да се включваш с някакви неадекватни въпроси и усмивки, мислейки се за много остроумен. Като имаш някакво различно мнение - аргументирай го. Не виждам никаква полза от мненията ти в противен случай, освен ако целта не е да всяваш комедия и забавление.Колата ще бъде чипирана директно след покупка. Предполагам, че 180 кс. на това купе ще има една прилична динамика - нищо специално. Факт е, че ще бъде по-мощна от 80% от колите на пътя така или иначе без претенции за уникалност във вървенето и нещо неповторимо (говорим за нормална динамика). Смятам, че при преминаване на по-ниска предавка ще има и по-голяма тяга при нужда. Относно шума в купето - за този бюджет няма по-добър вариант на хоризонта - ако имате идеи съм насреща . Всичко зависи от това кой какво търси като усещане. Със сигурност с чип нещата ще са по-добри, но характерът на мотора си остава подобен. Ако на теб ти допада, в това няма нищо лошо, все пак ти ще си караш колата. Но ще си позволя да ти дам един съвет - преди да я купиш, направи един тестдрайв на 2.8, ако вече не си. Ще забележиш много неща, за които сега не мислиш и не можеш да ги съпоставиш. Да, разходите ще са повече и като литри и като поддръжка и като данъци и такси, но удоволствието поне за мен също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 А колега сещал ли си се, че 1,8Т всичките вървят прекалено различно според състоянието? Стоков АЕБ, че е слаб за Ц5 спор няма, ама с повечето коне реално върви колкото и повече от шестака при съвсем друг разход.Звука е кофти наистина, не отлепя толкова лесно от място под 1800об, но това е което жертваш за по-ниския разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 7 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Прав си, дискусия е когато двама души обсъждат някакъв въпрос, за да го изяснят. В тази тема ти не обсъждаш нищо, а единственото, което правиш е да се включваш с някакви неадекватни въпроси и усмивки, мислейки се за много остроумен. Като имаш някакво различно мнение - аргументирай го. Не виждам никаква полза от мненията ти в противен случай, освен ако целта не е да всяваш комедия и забавление. Всичко зависи от това кой какво търси като усещане. Със сигурност с чип нещата ще са по-добри, но характерът на мотора си остава подобен. Ако на теб ти допада, в това няма нищо лошо, все пак ти ще си караш колата. Но ще си позволя да ти дам един съвет - преди да я купиш, направи един тестдрайв на 2.8, ако вече не си. Ще забележиш много неща, за които сега не мислиш и не можеш да ги съпоставиш. Да, разходите ще са повече и като литри и като поддръжка и като данъци и такси, но удоволствието поне за мен също.Абсолютно си прав колега. Напълно съм съгласен с теб. Оптимума като разход за поддръжка и горива и т.н. прецених, че е 1.8т. По-нататък живот и здраве нещо по-сериозно ще мисля. А колега сещал ли си се, че 1,8Т всичките вървят прекалено различно според състоянието? Стоков АЕБ, че е слаб за Ц5 спор няма, ама с повечето коне реално върви колкото и повече от шестака при съвсем друг разход.Звука е кофти наистина, не отлепя толкова лесно от място под 1800об, но това е което жертваш за по-ниския разход.2 автомобила съм карал с 1.8т (пасат и А3 с чип). А3-ката определено вървеше приятно. Но всичко зависи от гледната точка и от кошницата, от която слизаш. Ако си карал голф 1.4i и се качиш на А3-ката с чип ще ти се струва, че е космически кораб предполагам и обратното е валидно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts