algiil Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 (Редактирано) Здравейте,Новак съм в този форум и от скоро съм собственик на Audi A8D2. Повече от 8 години карах Ситроен ХМ с хидроактивно окачване и честно казано това е единственото нещо, което ми липсва най-много. Идеята е ми е да реализирам Аудито с Хидроактив 2 (спорт и софт режим). Знам, че следващите модели са само с пневматично окачване, но не е това, което ми трябва. Питането ми е към тези, които имат нещо ненужно останало. В автоморгите продават само части втора употреба за работещи автомобили, а аз ще слагам хидравлични цилиндри от ситроен и ми трябват изпуснали(не работещи амортисьори от ауди А8д2) за сваляне на размерите. :machaugenauf: Редактирано 12 Октомври 2014 от algiil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Идеята ти е страхотна. Адмирации, минавали са ми такива мисли. Но нямам куража да го почна това начинание. Хидроактив 2 предлагаше ли някакви варианти в промяна на лифта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 12 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 (Редактирано) Да, промяна във височината има, според както се зададат настройките. Идеята ми е следната: имаме 4 хидро цилиндъра с 4 сфери пълни с азот на мястото на 4те амортисьора, височината на колата се определя от два датчика монтирани на торсионната щанга, която им дава инфо къде е позицията на купето. Имаме два хидроактивни клапана с по една сфера всеки( 1 отпред и 1 отзад) те се контролират от ЕCU Hydroactive взимайки информация от следните датчици монтирани на колата: ъгъл на волана, натискане на спирачката, натискане рязко на газта, отклонение на купето и скорост. При наличие на ситуация ECU-то изключва чрез хидроактивните клапани средните допълнителни сфери и окачването се втвърдява тъй като сферите на предните и задните хидро цилиндри са с много малък централен отвор(0,7-0,5мм). Маслото бавно и трудно минава през централния отвор на сферата и окачването е твърдо(режим спорт) Когато ситуацията отмине се вкл. двете централни сфери и окачването е меко. Знам как да направя всичко това но имам нужда от счупени части от Ауди А8Д2 за да сваля всичко на 3Д като проект. Редактирано 12 Октомври 2014 от algiil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislavg Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Колега, колко би струвала тази операция със ситроенското окачване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 13 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 (Редактирано) Ако не смятам монтажа, не вярвам за части да надхвърли повече от 1300-1500лв Това включва 6 нови сфери, 2 хидроактивни блока втора ръка, 4 хидроцилиндъра втора ръка, нови клапани + ел.хидравлична помпа (втора ръка), ECU Hydroactive2 (втора ръка)маркучи и управление на помпата и клапаните. П.П. Определено смятам, че хидропневматичното активно окачване е черешката на тортата Редактирано 13 Октомври 2014 от algiil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 ТОва ако го реализираш... евала, дано не се откажеш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 Проблема който виждам е имплементацията на датчиците от ситроена в аудито, не са малко. Няма ли връзка между всичките модули, включително и двигателния? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 14 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 Първоначалната идея е да се вземат сигнали от датчиците на Аудито, тези които са налични разбира се. За сега ще е се добави един от ситроен (Body movement sensor)който дава информация за рязко отместване на купето, тъй като ECU Hydroactive 2 трябва да си го вижда, и още 2 level control system sensor от ауди за да дават информация на управлението на помпата и клапаните за позицията на купето . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 А мислиш ли да запазиш, екстрите на аудито? Примерно без АБС и ЕСП е голям проблем за този голям шлеп.Може ли информация, схеми за датчиците за ситроена. Да видим какво може да се измисли за паралелна работа.Не знам дали знаеш, Д2-ките имат стандартно задно хидроактивно окачване. Там може да си се използват стандартни за ауди. Вече за предните амортисьори ще е проблема. Не съм се интересувал сериозно и не съм сигурен как трябва да се монтират сферите. пп Моля не приемай мненията ми за заядливи, просто мисля ще са градивна критика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 13 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Малко да ъпна темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 15 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 (Редактирано) Audi A8 D2 / Hydractive 3 - Преди монтажа Редактирано 15 Март 2016 от algiil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RADARA Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Бравоколега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 17 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Днес в това слънчево време направих предварителен/пробен монтаж на компонентите, както и екстремен тест на предните тампоните в "авариен режим". Теста разбира се е в български стил - Ето и мнението на един мой колега - Ето как изглежда колата като е в най-ниско положение (на тампони) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Поздравления! Това си е голям успех Пиши като покараш малко дали се усеща разлика в стабилността и комфорта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 1 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 След монтажа, аз съм мега happy от резултата. Имам си Ауди в ерата на Ситроените. Ще се правят донастройки на задните хидроцилиндри. В момента клиренса и помпата се регулират ръчно (чрез свързване на кабелите отзад), но след 1-2 дена ще бъде с управление Надявам се скоро да я завърша съвсем https://www.youtube.com/watch?v=teLdOz1H8ME https://www.youtube.com/watch?v=4JJniWQTAU0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 1 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Ето още едно видео (на което се вижда колко дълго трае вдигането от най-долно сервизно положение):https://www.youtube.com/watch?v=DAEOzh1YKh4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetosalav Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 3 minutes ago, algiil said: Ето още едно видео (на което се вижда колко дълго трае вдигането от най-долно сервизно положение):https://www.youtube.com/watch?v=DAEOzh1YKh4 This video is private. Не се отварят клиповете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 1 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Съжалявам колега, оправих ги https://www.youtube.com/watch?v=teLdOz1H8ME https://www.youtube.com/watch?v=4JJniWQTAU0 https://www.youtube.com/watch?v=DAEOzh1YKh4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetosalav Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 КООЛ Вдига се по бързо от колкото с крик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
linkpol Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Браво за идеята и изпълнението колега! Надявам се, че всичко си записваш и калкулираш защото много от съфорумците ще искат същата екстра, а това си е чист доходен бизнес! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 30 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 Малко да обновя темата След много тестване, се наложи да произведа изцяло нови амортисьори, които са изчислени и направени точно за тази кола В момента е само с предните, тъй като задните са в процес на изработка Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 Евалата!!!! Бравооо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
algiil Публикувано 14 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Дойде време да съживя темата. Точно 2 години от както започнах проекта и с радост мога да кажа, че резултата е впечатляващ! Днес завърших с всички настройки по налягания, обеми, както и демпфери на хидроактивните блокове и сфери. Окачването има два режима : Soft и Sport, както и регулиране на височината според нуждите (за сега се управляват ръчно). Колегата Tvard ще е първият, който ще има честа да направи тест драйв. Според мен Sport режима е значително по твърд от заводския вариант, най вероятно и от спортното стоково окачване, поради което колата се държи много добре в завоите при голяма скорост. Soft режима пък е доста по мек и изключително комфортен от нормалното окачване, но за всичко това ще пиша после след като мине тест драйва на колегата. Само за протокола ще допълня, че вече успях да измина над 5000км пробег като първоначален тест. Скоро ще кача още снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 мятай серийно кит-а, маса оунъри ще чакат на опашка за екстрата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 Каква е цената за клиенти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване