manqgas Публикувано 5 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Записах си новата карта на навигацията и съм много доволен. Сега искам да си сложа блуту в колата,някой може ли да ме посъветва какъв модул да си закупя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vessipessi Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Няма нищо нито в жабката нито при подлакътника,жалко една карама пари и да не опънат едно кабелче Има ли как да си прекарам aux ?Моята А5 има 3.5 ин4а жак в подлакътника, има и SD карта отпреде в таблото-един малък процеп вляво на конзолатаЗаписах си новата карта на навигацията и съм много доволен. Сега искам да си сложа блуту в колата,някой може ли да ме посъветва какъв модул да си закупя?в продавалника има за 120 лв без кабела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vessipessi Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Карам А5 2,0 ТДИ и от известно време здраво тресе купето когато оборотите паднат на 800. Ходих в порше и ми казаха че имам Маховик за смяна. Колата е на 120000 км (2011) и трябва да се ремонтира. На кво прилича това. 1800 лв за смяната. Има ли колеги с такива проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Предполагам е автоматик ?Ако е, то това е чест проблем. Обявената цена от Порше може да падне с 20-30%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vessipessi Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 Да автоматик е 8 скоростен мултитроник, а при4ината каква може да е, сега като го сменя , на следващите 100 к пак ли.Дали зависи от карането или не6то друго. Ако го сменя по късно може ли да се отрази на двигателя или ск кутия.Предварително благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Предварително благодаряИ ние предварително благодарим , ако замениш 4-ката с "Ч" и 6-цата с "Ш" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Filibe Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Днес и на мен ми съобщиха за стружки в горивната система след като колата изгасна и ме остави на пътя.Колата е А5 куатро от 2009г. производство бихте ли ми казали какво да предприема в началото ме втрещиха с сума от 19 000 за ремонт после ми се обаждат и казват следното говорихме със завода производител и те ще ни направят 48% отстъпка и отделно отстъпка от сервиза и сумата пада на 7 000лв възможно ли е това според вас става въпрос за официалния сервиз на Ауди в Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Ако наистина ти падне на 7000лв. ремонтът не се чуди ами действай.Може да ти излезне по-евтино, но с части втора употреба и с не сменяне на някои, но в този случай пак ще излезне 4000-5000лв., така че няма смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Filibe Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 В понеделник ще разбера какви части включват тези 7000лв озадачи ме как изведнъш правят такава голяма отстъпка явно те са оплескали работата със смяната на горивния филтър а дали съм с проблемната горивна помпа? В понеделник ще разбера какви части включват тези 7000лв озадачи ме как изведнъш правят такава голяма отстъпка явно те са оплескали работата със смяната на горивния филтър а дали съм с проблемната горивна помпа? Дали да сменям дюзите или да мина само с продухване и колко струва оригинална горивна помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Дюзите се сменят защото се надират от стружките.Задължителните неща за смяна при този проблем са: помпа, дюзи, подкачваща помпа и 5-6 маркучи. Абсолютно всичко друго свързано с горивната система се сваля и почиства до чисто ново състояние. От всичките няколко десетки неща дори едно ако не се почисти или смени ако е нужно все едно нищо не е правено и следват пак нови дюзи и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Това с чистенето на горивната система не го разбирам, при положение, че има горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Filibe Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Ако някой знае имало ли е наистина такава акция в европа нека даде линк нашите бгсервизи няма да признаят естествено а доколкото знам ние сме под шапката АУДИ в Австрия и те трябва да знаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Това с чистенето на горивната система не го разбирам, при положение, че има горивен филтър.Човек, всичко е в стружки, ама всичко, от всеки маркуч вадиш доволно количетво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Съжалявам за спама но, от конкурентните марки (BMW/Mercedes) страдат ли от такива проблеми? То излиза, че при VAG всеки втори дизел е душегуб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Помпите, които се слагат на VAG са BOSCH CP3, CP4/CP4.2...включително и на Ford 6.7 дизел има CP3, дюзите 1:1 се слагат и на Мерцедес (3.2d, 4.2d) и на БМВ(3.0d), само че са в различен форм фактор. Продават се и отделно разпръсквачи ето тук http://www.dieselkontor.de/index.php?cPath=22_28_192, можеш да извадиш БОШ номерата и да си ги купиш от представител на www.bosch.bg Дюзите може да се почистят от стружките и да станат почти като нови и да спестиш 2.5к за нови. Имаме колега във форума кара с такива почистени, помпата трябва нова или втора употреба. Тази А5-ца 2009-та с кой мотор е? CAPA (euro4+) или CCWA(euro5)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Този линк съм го пуснал във форума още преди три години, но на немеца разпръсквачите са без пружина и подложки и в Бг няма кой да му ги сглоби на дюзите. Съмнявам се, че в Бош.бг някой ще му свърши работа. От пет години повтарят като мантра, че чакат ремонтни комплекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Нормално, народа е непросветен и правят пари като продават цели комплекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Реално дюзите при тези мотори са безпроблемни, проблемът е в помпата, която прави стружки и те прецакват всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 На кои двигатели дюзите са безпроблемни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 На 239к.с. мотора и нагоре. Аз не съм чел, чувал или виждал проблем с дюзи на А4 Б8, А5, А6 фейслифт..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reborn Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Е нали в края на 2010 Ауди публикува, че проблема с помпата е установен и отстранен в моделите след 10 месец на 2010, или аз бъркам нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 (Редактирано) Явно седиш повече във форума, а не с VAS-а по колите Няколко Евро5 са ми идвали с мъртви дюзи, в Порше Запад са ходили и с разтопени бутала. Мойте бяха тръгнали лека полека и ми изкочи оферта за Евро6 и сега съм с такива. Редактирано 19 Юли 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Интересно... наистина не бях чувал подобно нещо.Относно проблемът с помпата, доколкото знам след 2012г. е отстранен.Има и А4 Б8 и А5, които са с чугунена помпа като на ASB мотора. Всичките случайно или не са с код CAPA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Трябва да изнамеря бюлетина и да видя какво пишат. Според мен това с помпата е късмет... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 На външен вид са различни много. Моята е чугунена, ще ти я снимам, ще снимам и тези алуминиевите, които дерат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване