hero077 Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Здравейте,Днес на таблото ми светна този индикатор. Имам два въпроса - какво значи той и какво трябва да направя, за да изгасне?Благодаря предварително. Снимката само илюстрира, това не е моето табло) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Трябва да се закачи на кабел и там ще си каже точно какво е. Иначе само се гадае, а може да са различни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hero077 Публикувано 18 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 (Редактирано) Прощавай, но съм сериозен лаик по темата. Тези "различни неща" може ли все пак да се обобщат по някакъв начин? Цитиране на предходен пост! Редактирано 18 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Това ще рече,че имаш проблем по колата,който е далеч от изгоряла крушка да речем. Светва при натрупана грешка в електрониката,при запушен ДПФ , при проблем с мАторЯ и така нататък в тоя ред на мисли . Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Колегата горе го е казал. Тази индикация най-общо означава check engine, т.е. според ръководството колата възможно най-скоро се кара в сервиз, където я закачат на комп да видят каква точно е грешката. Може да е нещо сериозно, но може и да е примерно "insufficient air flow" заради запушен EGR. Намираш някой да я закачи на кабел и мистерията се разкрива... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Най-често светва заради проблем с вихровите клапи, които са 2 на брой, но както казаха колегите без диагностика няма да стане. Ремонта може да ти струва от примерно 100лв, до към близо 2000 според зависи какъв е проблема и дали ще избереш нови или рециклирани части и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Чак пък вихрови клапи?! Това е мега гадаене... На мен ми е светвал 2 пъти - първия път беше ЕГР, втория дросел. Отиди на диагностика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 (Редактирано) При мен беше точно всмукателен колектор. П.С. Да чукна на дърво,минах с почистване на колектора/беше насъбрал доста мазнотии/ и ремонтен к-т. Редактирано 19 Октомври 2014 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hero077 Публикувано 19 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Благодаря на всички за отговориите. Оказа се някаква грешка на дроселовата клапа. По време на тестовете всичко си работеше отлично, така че на този етап не се нуждае от ремонт. Явно проблемът е дошъл от моментна неточност.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 20 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2014 Изчистете я дроселовата клапа....Хубаво я излъскайте с някакъв обезмаслител или коресилин или препарат за почистване на спирачни дискове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 20 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2014 Най-често са зъбните колела. Изронват се защото са пластмасови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 20 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2014 Изчисти дросела и не мисли за зъбните колела, моят беше светнал ведъж и след почистване не се е пбадил повече от 50 хил.км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 20 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2014 Мойта я свалих, отворих я и колелетата бяха на сол. Иначе имаше малко сажди натрупани, но не беше от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване