Jump to content

Въпрос за индикатор


hero077

Recommended Posts

Здравейте,

Днес на таблото ми светна този индикатор. Имам два въпроса - какво значи той и какво трябва да направя, за да изгасне?

Благодаря предварително.

 

Снимката само илюстрира, това не е моето табло)

post-89247-0-87839800-1413660841_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се закачи на кабел и там ще си каже точно какво е. Иначе само се гадае, а може да са различни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прощавай, но съм сериозен лаик по темата. Тези "различни неща" може ли все пак да се обобщат по някакъв начин?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще рече,че имаш проблем по колата,който е далеч от изгоряла крушка да речем. Светва при натрупана грешка в електрониката,при запушен ДПФ , при проблем с мАторЯ и така нататък в тоя ред на мисли . 

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата горе го е казал. Тази индикация най-общо означава check engine, т.е. според ръководството колата възможно най-скоро се кара в сервиз, където я закачат на комп да видят каква точно е грешката. Може да е нещо сериозно, но може и да е примерно "insufficient air flow" заради запушен EGR. 

Намираш някой да я закачи на кабел и мистерията се разкрива...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-често светва заради проблем с вихровите клапи, които са 2 на брой, но както казаха колегите без диагностика няма да стане. Ремонта може да ти струва от примерно 100лв, до към близо 2000 според зависи какъв е проблема и дали ще избереш нови или рециклирани части и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък вихрови клапи?! Това е мега гадаене...

 

На мен ми е светвал 2 пъти - първия път беше ЕГР, втория дросел.

 

Отиди на диагностика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше точно всмукателен колектор.

 

П.С. Да чукна на дърво,минах с почистване на колектора/беше насъбрал доста мазнотии/ и ремонтен к-т.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговориите. Оказа се някаква грешка на дроселовата клапа. По време на тестовете всичко си работеше отлично, така че на този етап не се нуждае от ремонт. Явно проблемът е дошъл от моментна неточност.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчистете я дроселовата клапа....Хубаво я излъскайте с някакъв обезмаслител или коресилин или препарат за почистване на спирачни дискове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчисти дросела и не мисли за зъбните колела, моят беше светнал ведъж и след почистване не се е пбадил повече от 50 хил.км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...