Jump to content

Прекъсва студена 1.8Т


titanismo

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Колата я карам 3-та зима и до сега си карах така, но започна да ме дразни. Проблемът е следния - Когато запаля сутрин при студен двигател, докато държи високи обороти (1200-1300) прекъсва ужасно, дори ако не подам газ на моменти гасне. В момента в който оборотите паднат до нормални 700-800 се оправя и спира да прекъсва. Най-интересното е че това го прави само зимно време, когато температурата падне под 10 градуса, да речем. Сменял съм температурен датчик (показваше грешни показания), но този проблем си остана. На Ваг-Ком не записва грешки въпреки сериозното прекъсване (все едно работи на 2 цилиндъра). Колата е А3 1.8Т АУМ. Заключенията ми са, че е някой датчик който отчита температура (може би нещото, което държи високи обороти при студен мотор), но нямам необходимите познания. Ще бъда благодарен, ако някои даде идея от какво може да е или поне какво да гледам на ваг-ком, като стойности, за да открия проблема.

 

Поздрави!

Редактирано от titanismo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега и аз съм със същия проблем и моя мотор е АУМ,  като загрее няма проблем, но докато е студена е нещо гадно, дори някога препалва и гасне и никой не разбра от кво е, :X тъмна Индия е :X и така си я карам и много дразни .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е оборотите да са такива , в този момент е включен електрония смукач и поради някаква причина горивната смес не е в правилни пропорции.Възможните причини може да са от пробив и засмукване на неизмерен от дебитомера въздух , проверка на показанията на самия дебитомер за преминалия през него въздух , проверка или замяна на свещите ако не са сменяни до сега.Хубаво е да се сложи добавка в бензина за прочистване на инжекторите. Има ли някаква загуба на антифриз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са сменяни, няма загуба на антифриз. В останалите си режими на работа няма проблеми, единствено и само студена докато е активен електронния смукач. Ако смуче въздух от някъде то няма ли да се отрази на работата на мотора и като загряла?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смуче въздух от някъде то няма ли да се отрази на работата на мотора и като загряла?!

 

 

Не е толкова осезаемо както в този режим на работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензора за температура на въздуха в колекторите гледали ли сте го как е да няма масло по него от картерната вентилация.  вижте му и стойностите 

Редактирано от borislav95
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела съм го чистил и адаптирал - няма ефект. Този сензор за температурата не съм го гледал дали е омаслен. Звучи логично да е нещо такова. Утре ще го погледна и ще кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От датчика за температурата не е, имал съм ядове с него и като е прецакан държи 1500 оборота на студена кола, но не прекъсва, моя подаваше към компа, че е -47 градуса и компа буха яко бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах и сензора за температурата в колекторите. Имаше съвсем малко омасляване, което мисля е нормално. Почистих го и тази сутрин същата работа. Като показание мисля, че дава нормални стойности. Като се подаде газ температурата пада с няколко градуса, след което като отнемеш газта се връща колкото е била. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите извади виж ги как са разстоянието трябва да е 0,8 не по голяно и не по малко виж си кабелите в какво състояние са премери ги ако трябва там някъде ти е проблема .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са на около 25к, но и след като ги смених нямаше промяна. Кабели не съм гледал. Ще ги проверя и ще пиша. И все пак, ако са кебели, си мисля че ще го прави и при загрял мотор, а тук го прави само студена и при студено време. Примерно лятото не го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни "О" пръстените и гумичките на всмукателните колектори. Когато колата е студена, те са свити и ти прави този проблем. А когато загрее, те се затоплят и се разширяват и не го прави проблема.

Редактирано от anonym0us
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам абсолютно същия проблем. Паднат ли температурите под 10 градуса при първото палене сутрин колата гасне, след втория опит пали веднага, но опитам ли се да потегля веднага колата глъхне все едно работи на два цилиндъра след което гасне макар, че подавам газ. Ако оставя колата да поработи 5-10 минути и загрее повече няма проблеми. Също така ми направи впечатление, че веднъж запалена колата трябва да минат минимум 12 часа за да се прояви този проблем отново, запали ли се колата преди тези 12 часа макар и студена си пали и работи без проблем. Донякъде мога да се съглася с колегата koko 76, че проблема може да е от това, че от някъде смуче въздух поради това, че от време на врме (доста рядко и предимно лятото) ми изписва грешка, че гълта от някъде въздух, но след като смених всички маркучи съединения и т.н. проблема си остана и не можах да разбера от къде смуче въздух... но от друга страна ако смучеше въздух от някъде, нямаше ли да прави този проблем и при температури над 10 градуса... Не знам не разбирам дайте съвет... Колега ако намериш от къде е проблема пиши.

Редактирано от nasko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дърпа въздух ще го прави и в топло време така, а то не го прави, с мен е същата работа колега :X  много майстори са я гледали и не си обясняват  от кво е това, и аз не доумявам от кво може да е и то само в студено време :X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана за налягане на бензиновата рейка някои гледал ли го е от вас как е държи ли си налягането ? Замерете го дали не се ебава той 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги.Ще ви дам отговор който на пръв поглед ще ви се стори нелогичен но същия проблем го имах и аз само че на OPEL чиято бенз.помпа е потопяема и когато колата е студена правеше същите мурафети като при вас.Естествено и аз проверих и подмених сума ти части защото всеки даваше идеи но най-накрая поредния техник се сети да замери налягането на помпата и то естествено беше не в нормите.След подмяна на помпата всичко се оправи.Аз лично после си го обяснявах че при студен ДВГ е нужно по голямо количество бенз. а помпата неможе да насмогне но след като загрее недостатъчното налягане при студен ДВГ се оказва достатъчно при топъл.По него време такава помпа струваше 500 DM и затова аз пробвах с втора ръка предполагам че и за А3 1.8 няма да е ефтина но си струва да проверите поне налягането на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега предполагам, че ако беше от помпата този проблем щеше да го прави винаги когато колата е студена. А при мен (препдолагам и при колегите е така) го прави само при първото палене и то при температури под 10 градуса при температури над 10 градуса този проблем изчезва. Също така веднъж колата да се запали, то трябва да минат минимум 12 часа за да се появи този проблем отново. Примерно сутринта след като паркирам пред службата не я паля минимум 9 - 10 часа (за това време колата е изтинала), след работа се качвам пали от първия път и няма това клъхнене и гаснене т.е. колата си работи нормално без никакви проблеми, но на другия ден след като са минали 12 часа отново само при първото палене и преди колата да е загряла за първи път проблема се проявява... Все пак не пречи да се замери налягането на помпата за да се отхвърли и този вариант.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера го имам и аз този проблем. Паля сутрн глъхне до 1800 оборота, след това се форсира дори и като я карам я усещам че не е това което е.Много се замислям дали не е от налягането на помпата. Въпреки че онзи ден смених свещи на топъл ДВГ и след това като изстина почна да ми прави мизериите. Мисля да пробвам със свещите първо а после с помпата :) Забравих да опомена , че автомобила е А4 Б6 1.8Т AVJ

Редактирано от KValachev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само казвам че всичко това което описвате като проблем го правеше и моята и аз си задвах същите въпроси защо след 12h. а не след 10 но в крайна сметка след смяната на помпа се оправи.А че първо трябва да се мери две мнения няма,някой вече са сменили някои датчици но резултата е същия но помпата не струва доста $ така че проба му е майката колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...