Jump to content

Проблем с ключа


Svetoslav Arsov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

притежавам ауди А6 - 3.0 TDI, 2006 г. Вчера вечерта изваждайки контактният ключ от таблото изщракването, което традиционно се чува не бе както всеки друг път. Сутринта се опитах да запаля двигателя. При завъртане на ключа освен радиото друго не се активира. Таблото не показа никакви индикации съответно стартера също не завъртя. Проверих заряда на акомулатора и той беше на 100%. Извадих ключа и повтрих процедурата няколко пъти. Забелязах, че при ваденето на ключа волана изобщо не се заключваше.

Проблема е, че колата изобщо не може да бъде закарана на сервиз на собствен ход. Чесно казано незнам и на към какъв сервиз да се насоча.

Моля за съвет и препоръка....

Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това е проблема на централната конзола... има много писано по въпроса...закачи един компютър и си изтрий  грешката ,след което  я закарай до сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако купува нова/на старо ако иска да дари една развалена с Арсов много искаме да намерим фикс. Има едни колела които се изтриват и едни микроключета. Ключетата сме ги намерили но искам да имам и колелцето за да мога да му снема формата и да направя на робота няколко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какъв робот ще ги правиш, и от какъв материал?

ЗК имат доста параметри, трябва специализиран софтуер, с който да се проектира новото точно. Любопитно ми е наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел с много сериозна машина, правят машини... От пластмаса и от алуминии мога да правя неща. Общо взето индустриален 3D принтер, даваш му едно кубче и модела и излиза готовото изделие от другата страна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбните колела на дроселите са добър кандидат за проба също. Имам един дросел в нас, може да се разберем да го пробвате :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги,

Връщайки и назад по форумите като гледам нещата отиват към Порше. :wall:  Не вземам отношение по предложенията да се опита ремонт, защото си нямам на идея от механизма и начина на работа на въпросния елемент. А и не познавам някой, който би се заел да го направи. Познанията ми са в друга област. Бих бил благодарен ако някой пусне схема, чертеж или снимка на въпросния механизъм ....колелца и дросели и т.н...., а и предостави контакт на човек, който би се заел.( За Порше - ясно).

Наистина има много писано по темата, но писането свършва до момента на проучване...никой не е описал как си е решил проблема...доволен ли е и би ли препоръчал процедурата на друг.



Идва един пич да изтрие грешката, но каза, че понеже не може да подаде контакт не можел и да достигне до компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 3D принтер, няма да стане здраво и няма необходимата точност за ЗК.

Ако е някакво CNC (оставам с такова впечатление, след като казваш, че в машината се вкарва кубче) е малко на кантар, в зависимост от характеристиките на колелото - дали има наклон на зъбите и колко са едри.

Би ми било много интересно какво ще се получи. Следва да се има предвид и че ако тов колело се изронва, то е вероятно в следствие на голямо и неправилно натоварване от лошо проектиране. Като сложиш метално такова, то ще противодейства като по-здраво на насрещното и ще разбие него след време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата отгоре - купуваш нова. За сега няма друго решение - сори.

 

 

Сагчо, написал съм бе човек голям робот дето реже индустриален и прави машини елементи и тн. Не е 3D принтер. Иначе самото колело и зъбите не се изронват един канал се изронва. Имаше триста снимки тука някъде, но не ги намирам. Как да е - ако на някой му остане дефектна ако може да не я хвърля, а да я даде да пробвам. Ако стане стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осъзнаваш ли, че това, което се готвиш да извършиш е опит за рециклаж?

В една тема го определи за цигания. На какво дължим този внезапен катарзис? :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интереса ми е чисто инженерен :) по моята кола експерименти няма ;) ако някой иска - си носи отговорност за икономията :) пък подмяната на просто пластмасово колелце не е като да рециклираш дюзи нали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че не е лошо да му обясните на човека, как се триеше грешката при това положение, като не може да се даде на контакт. Аз го бях чел някъде, но не си спомням каква беше точно процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е сложно да се рециклира ако има правилния ремонтен комплект.

Пример: клапите на всмукателните колектори.

Колко време мина, докато се появи в порше този рем. комплект?

Или викаш и там се занимават с цигании?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориш глупости пак. При наличието на ремонтен комплект и процедура си е прост ремонт, не закрепване на положението с дъвка и медна тел. Независимо дали ще стане това с централната или не нямам намерение да развивам форумен бизнес, а само да оправим на някои приятелчета от форума колите с този проблем без да дават по 1500лв. Така, че който иска да го приема както иска :)

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дава на контакт и се включва. Просто ключа да е в тая позоция, нищо че не свети по таблото нищо и няма "реален" контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ясно, щото човека писа, че:

 


Идва един пич да изтрие грешката, но каза, че понеже не може да подаде контакт не можел и да достигне до компютъра.

 Пък и аз да знам, ако ми се наложи някога, затова питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мили, написах ти как става. Де да знам кой и с какво се е опитвал да ги трие. Освен това се разваля по различен начин конзолата. Понякога казват мяу и умират завинаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата с проблема свали кората под волана и ще видиш на самия кормилен прът има една кутийка и в нея е включена букса,изключи буксата и я включи  отново след това с отверка примерно  чукни 2-3 пъти по тази кутийка и пробвай да запалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи в тъмното дойде едно момче.....изтри грешката и колата се оправи. Сега въпроса е докога и къде пак ще направи същото,,,,,,,

Иначе се оказа, че до буксата си имало контакт. :huh:

Редактирано от Svetoslav Arsov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...