Jump to content

2.0 TDi, DSG вибрации!


Iliyan1989

Recommended Posts

Здравейте. Нов съм в форума но много неща съм прочел в него.

Директно към проблема, имам Ауди а3 2004 годи-май-месец произведен от завода, с ДСГ кутия. Купил съм си я от Италия със следния проблем, при набиране и то между 50-80 км има тресене на купето, или по точно леко се люлее, прави го само при набиране при пускане на газта спира и после като подам по леко го няма люлеенето. При майстора се съмнявахме в тампоните защото при гасене и при палено доста се тресеше двигателя и сменихме задните тампони от двигателя към скоростната кутия, тресенето при палена и гаснене го няма но не се оправи люлеенето. След това решихме, че са карета, вътрешни защото на едното му беше скъсан маншона, сменихме маншона и разменихме лява с дясно каре и обратното, нито се подобри нито се влоши едно и също, майстора ми вика че най вероятно каретата са си за смяна но при заплата от 600 лв не мога да си правя вече експерименти и да вкарам пари и нищо да не се подобрява, защото тампоните + работата са ми 300 лв, смяна на ляво и дясно каре + маншона 120 лв ... и просто сега ако купя и карета и ги сменя, и не се оправи няма как да ги върна защото вече са сложени. И др да кажа гумите са добре, джантите балансирани, без кривини...

Имам и др проблем но си мисля че не са свързани с горния, колата има леко тресене когато е на P или N и то само когато загрее, аз си мислех, че е някоя дюза която е почнала да си заминава, възможно ли да е демпфер, когато е на D и съм натиснал спирачка не тресе ... 

Има ли начин да се разбере какво е точно без да се сменят нещата?

Говорих и с др майстори и те не се ангажират да дават точна диагноза ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ти грешка е че с доход от 600 лева месечно си се насочил към подобна кола...това не е заяждане а грозната истина....че даже  си я взел и от Италия...без коментар...Другото е да си смениш майстора - абе дай да сменим това пък да видим...а не е от него дай да сменим това...а пак не е от него...айде по-сериозно....!Друго...мои приятели но с доста по-висок доход от твоя пак с DSG кутия,но 2.0TDI BKD двигател , след подобен на твоя проблем си смениха демпфера....и цената беше над 2000 лева.....даже и снимки имам на самият демпфер...че ми беше интересно как може да се прецака...но сега ме мързи да ги качвам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времената се менят, взимал съм и тройно и четворно повече пари, но положението сега е такова възможно е и да си остане такова.., колата е закупена от един доста заможен човек, който е и първия собственик на колата, доста е запазена и мисля, че и е поддържана. И относно майстора, в моя град явно няма добър майстор на тези коли, защото с доста се консултирах и никой не поема отговорност... от Плевен съм !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия компютри много ги надценявате :)

Каква грешка искаш да изпише "изронени шлици на вътрешно каре" - е няма как да стане.

Това с грешката е колкото шеговито, толкова и моето предложение. На две коли съм усещал такова тресене при ускорение и при двете се указа вътрешно каре. Но тук има и автоматик и неизвестните са повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно/ и каре/ та на 99.99%. Не съм сигурен можеше ли да се смени само карето или вървеше с полуостката.

 

А клатенето на място ти е демпфера.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, каретата могат да се сменят,вътрешното и външното се махат от полуоската...

А за демпфера само това ли са симптомите на тази скоростна кутия, чувал съм коли с проблеми в демпфера и там има едно виене, нещо като стържене и т.н, но не и леко тресене...

пък и при мен на студен двигател го няма, когато има повече впръскване на горивото...и когато е на D също го няма.

Редактирано от Iliyan1989
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май забравяме, че говорим за DSG.

Това не е точно автоматик, а хибрид с два вала и два съединителя. Колата само прехвърля от

вал на вал (1-3-5, 2-4-6-R).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за компютъра го споменах имено заради DSG-то...аз съм с обикновена ръчка,но предполагам че при проблем с DSG-то все ще показва някаква грешка при компютърната диагностиката...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах някакво разтрисане на място , разбира се не много силно, но от както чистихме ЕГР с колегата  bsdnikolov тресенето мноого трудно може да се усети.
Ако не си чистил дросел и ЕГР , почисти го и сам можеш да се справиш  не е нужно да ходиш на майстор , и да не се окаже това , няма да ти навреди изобщо.  
П.с това е лично виждане върху моята кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР и дросела са отваряни да ги почистя, агр е и изолиран. Аз като го отворих и вътре беше като ново без никакъв нагар...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Оффф, как пък съм такъв късметлия...

Полуоската се оказа такава http://www.ebay.de/itm/Antriebswelle-Audi-A3-8P1-8PA-Sportback-2-0-TDI-DSG-Automatik-rechts-NEU-/141160668293?pt=DE_Autoteile&hash=item20ddd4dc85

карето върви заедно с пърта....само карето и пърта 600лв, ако е с полуоската 1600.....

Някакви идеи, дали подлежи на рециклирване...ако сменя само лагерите отвътре ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демфер.Аз съм с ръчна скоростна кутия и имах сищите симптоми.При набиране нещо се тресеше и се усещаше на волана.На светофар като я изключвах от скорост ми притрисаше все едно ми падат за момент оборотите.1150лв LUK  и си готов :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демфер.Аз съм с ръчна скоростна кутия и имах сищите симптоми.....................................................................1150лв LUK  и си готов :(

 

Колега, чети заглавието:

2.0 TDi, DSG вибрации!

Какви "1150лв LUK и си готов"!!! Твоята и на колегата скоростни кутии нямат нищо, ама нищо общо!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е, а и автора говори за проблем в движение. Най- познатия проблем на различни генерации и модели е вътрешното каре. Лошо е когато не се предлага само каре. За рециклиране не бих ти препоръчал, предвид, че това си е слабо място така или иначе. Намери отстъпка отнякъде и вземи от тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах на майстора да почисти добре карето и да смени лагерите, от вътре с нови, и да сложи нова грес. Надявам се да се оправи поне временно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чети заглавието:

2.0 TDi, DSG вибрации!

Какви "1150лв LUK и си готов"!!! Твоята и на колегата скоростни кутии нямат нищо, ама нищо общо!!! 

ЗНаех си да си мълча,ама пуста уста......... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...