Jump to content

Климатроникът не включва компресора.


цецо цецо

Recommended Posts

помагайте ,,,,,днес се опитах да си пусна климатроника на студено обаче не духа само топло,отидох да го напалня,напалних го обаче компресора не тръгва да зработи,,,,,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смисъл, когато пуснеш климатроника не чуваш ли да цъка релето на климатроника? И би трябвало перките да тръгват да работят след 4 до 10 секунди!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не чувам нищо,и незнам какво и каде да слушам,какво може да е



перките тръгват обаче духа топло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как на студено зимата бе колега, колко градуса му зададе на дисплея, може да са по високи от външната температура и затова да духа топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не  пуснах го на LO И НЕ ДУХА ТОПЛО ТЕРМОМЕТЪРА ЗА темп на колата показваше 19 градуса а днес си беше топло особенно на слънце

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми дожаля за колегата. Тази кола здрава е тежка за поддръжка,камо ли като тръгне да се разпада.

 

Колега,най-скъпият,но за сметка на това сравнително често срещан вариант за проблема е компресорът-2 000 лв. нов оригинален,800 Денсо/фирмата-производител на оригиналния/ и 400 втора употреба/мисля,че не е за препоръчване/.

Стискам палци да е лесно и евтино решението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене може и да нямаш проблем с компресора, просто не е достатъчно висока външната температура, това 19 градуса на слънце, далеч не е толкова на постъпващия въздух и затова сензора да не пуска компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди да правиш каквото и да било и да се вкарваш във филми, отиди в някой топъл гараж и пробвай там дали ще ти тръгне компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги утре ще се боря и ще пиша вечерта какъв е бил проблема

 

Пробвай с газ на S на включен климатроник. И при мен беше запецнал и на включен климатик малко я разходих на 3-4000 оборота и тръгна. Това беше началото на септември и до сега си работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво се захапахте за тия компресори.. те не са уникална разработка на Ауди и се влагат във почти всяка не-китайска марка коли след 2004 г. :)

 

И да - не карат колкото старите по една много проста причина: компресорите се въртят постоянно (т.е. на твърда връзка през каналния ремък) и се управляват от клапан, който регулира налягането през него... с две думи - ползвате, не ползвате компресора се върти.. съответно се износва. Не можете да ги сравняват със "стария модел" компресори, които се задействаха с електромагнитен съединител - за един и същи пробег като километри новия модел компресори върти поне 3 пъти повече работни цикли (макар и често с минимално натоварване).

На класическия вид пък електромагнитните съдинители умираха без време.. особенно когато не са пускани по 7-8 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цената е ок аз искам и да си я карам харесва ми,колата просто тази мие първата купена от бг ,досега винаги ходех до германия и си ги докарвах сам ,колите ги карах по 3-4 години никакви грижи....тука явно много от хората не поддържат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало ... аз съм слагал на А6 4Ф 3.0 ТДИ компресор от A4 Б7 3.0 ТДИ - управляващия клапан беше малко по-различен, но пасва идеално 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...