tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Здравейте имам следния модул за кормилна колона 8P0 953549 H и не мога да разбера поддържа ли мулти волан. Моля ако някой може да помогне ще бъда много благодарен. Интересува ме също ленотвият ми кабел, който е: 1К0 959 653 D съвместим ли е с горепосочения модул. Често казано обърнах интернет и нищо не открих. Много благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Посоченият номер до колкото мога да видя е midline, което значи, че поддържа темпомат и борд. компютър, но не и мултиволан! Иначе вероятно си прочел вече постовете на тази тема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=143444&p=2324435От този и нататък в следващите няколко страници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Ясно а само F и К ли поддръжат мултиволан? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Не, има няколко вида модули слагани в A3 8P в зависимост от моделгодината. Индексите им са различни... Т.е. Има и други.При всички положения ти трябва Highline модул какъвто принципно е слаган от завода само на коли с мулти-волан и/или такива с автоматик и лопатки зад волана.Каква ти е идеята - смяна на целия волан или вграждане на копчетата в твоя както е описано в другата тема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Внимавай с модулите и номерата им. Едните са за едностепенен ейрбег, другите са за двустепенен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Именно това бе и подтекста на въпроса ми дали ще сменяш волана - ако си оригинално с волан с едностепенен еърбег трябва да останеш на такъв и в никакъв случай да не слагаш волан с двустепенен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Освен, ако не смени и модула на AIRBAG-а.Не е с лопатки, при воланите с лопатки, модула задължително е Hight Line, както се оказа и при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) КОЛАТА е 2004 с 2 врати и гадния малък волан и ми се искаше да го сменя. Предполагам, че това значи, че е с едностепенен еърбег. А знае ли се защо не трябва да с сменя с другия? Някъде бях чел, че едностепенния може да се смени с двустепенен, но се правело нещо по буксата или нещо подобно. Редактирано 9 Ноември 2014 от tanybg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) Виж какво става ако не се внимава с този мулти-волан .Ти вече си писал. Случая ти е като моя. Аз лично се отказах от MSFW. Не е невъзможно да се направи, но процедурата е дълга и ресурсоемка ако мога така да се изразя . Редактирано 9 Ноември 2014 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Мдам интересно се е натресъл Виж това http://www.diyaudi.com/Home/Entries/2011/4/27_Audi_Multi-Function_Steering_Wheel_Retrofit.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) Гледал съм и съм изчел всички теми по въпроса . Install Parts NeededMulti-Function Steering Wheel from Audi A4, A3, or A6 + matching airbageBay is a good source for steering wheels or www.airbagsforsale.com I was able to purchase the steering wheel and airbag with correct harness for ~$649 shipped.Control Module - 8E0-953-549-R www.autopartsnationwide.com $209.49S/C Ring - 4E0-953-541-B www.autopartsnationswide.com $323.214 Pin Connector - 4E0-972-133 www.autopartsnationswide.com $4.58Airbag Wiring Harness - 4F0 971 589 A (Only required if not supplied with airbag) -www.autopartsnationswide.com $36.46 и пак аз лично ще съм на тръни дали ще се отвори бег-а или не. Прецени си хубаво и ако наистина си решил да го правиш няма лошо. Аз се отказах от мулти-волана и си направих конверсия от concert2 към concert2+ за сметка на него . Редактирано 9 Ноември 2014 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 С две думи ще обмисля идеята със смяната Наистина е ужасно ако ти потрябва еърбег и го няма. От др страна цената на едната кола е 7-8к, а другата след 2005 отива към 9-10к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) Това не го разбрах много. Колата може и 2010-та година да е и пак да няма MFSW. Цитиране на предходен пост! Редактирано 10 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Когато се минава от едностепенен на двустепенен, задължително се сменя AIRBAG модула, за да не се случват неприятни изненади при удар. Това разбира се, въвлича след себе си и Steering Wheel модула, кабела към AIRBAG-а и разбира се волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) fifipaldi: Имах предвид, че искам да сменя волана, който е стария модел. След 2005 се монтират волани с 4 и 3 лъча, но всички са с двустепенни еърбези. ако решиш да сложиш мулти волан на кола след 2005 едва ли ще ти се наложи да сменяш еърбег модула и т.н. bsdnikolov: А когато се сменя еърбег модула необходимо ли е да се преправят кабелите в купето или просто сменяш, слагаш нови лентов кабел, нов модул за волан и волан, както и кабела за еърбега?Мерси http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A3-Airbag-Control-Module-ECU-0285001700-8P0959655D-/291250853075?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43cfe754d3 това ще свърши ли работа ? Може ли да дадете номер на двустепенен еърбег модул ? Редактирано 9 Ноември 2014 от tanybg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) Еърбег модула не, но доста други неща може и да се наложи да се сменят. Както и да е де размиваме темата вече . Като гледам този модул е от 2003-та година така, че не, няма да ти свърши работа. Редактирано 9 Ноември 2014 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Бе аз съм си навил, че ще го направя. Сега чета, че дуал модула е с друго окабеляване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Щом си се навил го направи. И мен доста хора се опитваха да ме откажат от конверсията на плейъра, но в крайна сметка стана перфектно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 това е другото, което ще направя. Я кажи ряза ли конзолата за климатика или си купи направо по малката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 За малко, ще ви върна към темата. Основни характеристики: Audi 8P1, преди цялата маска: едностепенен AIRBAG, с модул тип 1 на Slip RingAudi 8P1 - цялата маска, както и 8PA (Sportback) са с двустепенен AIRBAG и тип 2 на Slip Ring.Audi с DSG скоростна кутия, винаги е с Hight Line модул, поради наличието на лопатки за смяна на предавките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Е това за DSG -to не съм съгласен. ) АЗ имах преди година А3 1.9тди, 2007г с DSG и нави средно. Нямаше нито лопатки, нито круз, нито мултиволан Модулът му беше Lowline хубава кола беше, но го продадох.... Още страдам за него. Това беше най икономичната кола дето съм карал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 За пръв път чувам за DSG без лопатки. Звучи ми доста невероятно??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) Точно така, както писах и по-нагоре - highline е от завода само ако има лопатки. DSG без лопатки не върви непременно с Highline. bsdnikolov - лопатките са екстра. Не вървят към автоматика по default. Редактирано 9 Ноември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Единствено логично би ми звучало, ако мотора е бил 1,9TDI - 105 коня. Този мотор го слагат с доста спартанско оборудване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 1.9 tdi 105 коня 2007г До ден днешен мога да се закълна, че тази кола харчеше 6.5 градско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване