Jump to content

Въпрос за модул за мултиволан


tanybg

Recommended Posts

  • Отговори 145
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ок мерси въпроса е да намеря :D Понеже гледам, че доста от обявите са с коли с десен волан. Да стане 11-12 да се събудят и ще позвъня малко :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Не съм сигурен дали тук даьси отправя въпроса ,но не исках да отварям нова тема или да спамя в темата за модификации.

Та въпросами е следния,доста се зарибих по мулти волан опцията още в началото ,но след сериозно четене се разубедих поради солидната инвестиция модули ,кабели,слип рингове и тн.Но след като си купих vcds кабела направих проверка и забелязах ,че модула ми е хай лайн ,волана по принцип е трилъчевия трапецовиден и всичко някак отговаря и едва ли не трябва да си взема само бутоните и за слип ринга не знам как да проверя дали отговаря . Та молбата ми е ,може ли някоой който го е правил да погледне лог файла на колата да не би аз да се бъркам нещо .Според моите проверки и инфото от форума всичко в колата отговаря на изискванията за мулти волана а той не е налице :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прати ми лог на лично ако искаш. Правил съм го това упражнение многократно вече.


Няма нужда да ми пращаш лог. Видях твой такъв от друга тема. Да, можеш да сложиш мултиволан. Само трябва да си смениш и лентовия кабел с такъв за мулти-волан:

 

Screen_Shot424.png

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре потади каква причина всички контролери отговарят ,а аз имам само борд.Нямам лопатки за авт.ск.кутия моята даже е ръчка

Sent from my iPhone using Tapatalk

И колега много мерси за бързия отзив .А можеш ли да ми кажеш код на кабела и колко ще струва нов ,че не знам къде да го търся

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Пичаги, някой верно може ли да извади номера на това кабелче за бега и мултифункцията, за да го поръчам ново, че на тия от моргите не им се занимава с такива дреболии.

Воланът е № 8R0419091 FTNA , а модулът № 8P0 953 549 F. 

За слипринга не съм много сигурен, но и да не стане, продавачът на волана има подходящ. Само с тъпото кабелче ударих на камък:wall:

Редактирано от Nerezanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте колеги понеже днес си поръчах мултиволан без да прочета и интересувам от нищо въпроса ми е дали ще мога на моята А3ка 2004г да си го монтирам или ще ми трябват още една камара неща за да функционират бутоните..?

 

Пс:аз си мислех че е плуг енд плей. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи каква е колата модел-година или сложи снимки,какъв волан си поръчал,има ли темпомат,ръчка или автомат.....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 8п 2004 няма темпомат и не е автоматик прилагам снимки на волана от темата разбрах че ще ми трябват една камара неща за да ми работи бега а за бутоните и за тях ли?

В момента съм с грозния волан който прилича на 8л...

Ето снимки на този който поръчах

Screenshot_2016-12-11-12-32-59.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воланът който си си поръчал е от Ауди В7 или 4F. Внимавай при покупката на Еърбега, да е за този тип волан. Еърбег от 8Р няма да стане. 

Чака те дълъг списък от неща за купуване. Приготви си още минимум 500 лева за частите, които ти трябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, kuhak написа:

А иначе ще стане на 8п ?

Да.

 

преди 25 минути, kuhak написа:

И какъв трябва да е бега?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

1. При наличие на темпомат, за да премина към мултиволан, трябва ли да се добавя модула мултифинкция, или той е същия с този на темпомата?

2. При наличен трилъчев волан, могат ли да се сложат само бутоните или трябва целият волан да се сменя - питам понеже в ибей има обяви и само на копчетата ?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола има темпомат и модула подържаше функция за мултиволан.Най-сигурно е да провериш номера на модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Hustl написа:

1. При наличие на темпомат, за да премина към мултиволан, трябва ли да се добавя модула мултифинкция, или той е същия с този на темпомата?

Няма да добавяш нищо, а ще подмениш. Ще смениш:

$_57.JPG?set_id=880000500F

 

и 

 

180090064.jpg

 

 

Преди 12 часа, Hustl написа:

2. При наличен трилъчев волан, могат ли да се сложат само бутоните или трябва целият волан да се сменя - питам понеже в ибей има обяви и само на копчетата ?

Могат, но не е от най-лесните точно тази операция. Твърдя го от личен опит:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, Пламене!

P.S. Задължително ли е модулът да завършва на "Е"?

6643d77cc2163c419de12d7f4cffd41c.jpg този става ли ?

И може ли vw номера на другата част/кабела с буксата ?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ли трябва да намеря същия модул за волана за да функционира намерих един но не съм сигурен дали ми трябва точно такъв № 1K0 953 549 F

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

колеги намерих си волан с мулти ама е от а4 .Стеринг асиста и стеринг wheel сами със същите индекси като бсдниколов ,аз съм с трилъчевия воалн без лопатки .

За какви подводни камъни да гледам ,трябва ли да сменям слип ринга и кабела от аир бега 

Колеги отговори ли сте на въпроса по горе в темата видях

Трябва му само кабела

Само ми потвърдете това ли е номера 8P0 971 589 AD

С това чудо ли трябва да се сдобия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подводни камъни се гледа преди да започнеш с проекта и да купиш волан от A4 :).

Този кабел няма да стане за волана, който си взел, не и без преправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Swimsas, само смяната на кабела е достатъчна. Ако беше в София, даже и това нямаше да ти се налага. Аз когато retrofit-вам мултиволан на колегите, направо им доработвам оригиналния. Лесно е. Купувам буксата към бутоните от Порше, имам си и точните пинове. За 15-тина минути, кримпвам пинчетата към 0,22 кв. кабелчета, поставям пиновете наточните места по буксите и правя фабричния кабел да е за мулти-волан неразличим от оригинален ;).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...