Jump to content

Грешка 00562 oil level sensor


drido

Recommended Posts

Здравейте колеги!

На мой приятел с В6 1,9 AVF му излезе грешка post-85234-0-02535300-1415864447_thumb.j

 

Интересно ,че  след като до тествах с VCDS, ми се появява на инструменталният панел а не двигателя.

В форума четох една тема за проблема и според колегите е датчика за нивото на маслото но имаше и мнения ,че е проблем в спойка в самото табло.Не ми се вярва проблема да е в таблото и сигурно някой майстор се е подвел по името на контролера ,но все пак да питам дали някой е имал подобен проблем който се е оказал таблото а не датчика.Да не сменя датчика и проблема да си остане.

Грешката се появява 10 с. след като я изтрия, което означава ,че проблема си съществува реално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема си е в датчика който е на дъното на картера. масов проблем при ваг групата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема си е в датчика който е на дъното на картера. масов проблем при ваг групата

А ти знаеш ли как се сменя тоя датчик,че и аз имам този проблем.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да. точиш маслото и после го сваляш на 3 винчета е точно отдолу на картера. няма как да го сбъркаш

http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E46/07-ENGINE-Replacing_Your_Oil_Level_Sensor/images_med/pic06.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнооооого благодаря колега :zustimm: При следваща смяна на масло,ще сменя и датчика.Благодарности :bia:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да попитам,трябва да търся датчик от ауди с предно,като моето или става и от 4х4?А за стягането ще се доверя на майстора :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте, и аз имам същия проблем на Ауди 1.9 АВФ но само с Ваг ком го хващам на таблото не светка никаква лампа. Това нормално ли е или някой е махнал лампата?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се махне лампата, грeшката излиза на фиса.

И моя е за смяна. Стотина лева беше Хелата, доколкото разбрах от Цецо. Оригиналния пак е Хела, ама с щампа с четири кръгчета... 

 

11a6bdeb969a6f5785ccfbd9b96a7666.jpg

Sent from my OnePlus 3T using Tapatalk

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с цветния фис, където на мястото на тази лейка излиза примерно наименованието на радиото. Никога не ми се е появавало това нещо, а го има като грешка. Този датчик може ли да се почисти? Втора употреба препоръчително ли е или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, bambuleo написа:

Втора употреба препоръчително ли е или не?

Ако не ти се дават 100+ лв. за нов Хела, търси втора употреба. Моя го взех за 15 лв. Заместителите казват не карали много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Stanley_S, кой какво рискува?? Автора пита какъв точно е проблема, друг колега казва, че е решил да пробва с датчик от 15лв. В най-лошия случай датчика ще хвърли фира утре и пак ще е за смяна. Къде точно е риска за мотора? 

Аз лично си чакам хелата и понеделник или вторник ще го сменя. Междувременно си вдигам щеката всеки ден ей така за мое успокоение... 

 

 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав сте.

Моят опит към момента е еднозначен - колкото пъти съм опитал да мина тънко, после винаги съм си плащал тройно. Без изключения. 

Затова най-добронамерено се опитах да кажа, че за да сте сигурни в колата си, ползвайте хубави части, по възможност оригинални или поне висок клас менте.

Ако нещо сте го почуствал като нападка - не съм искал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте да хвърля смут в темата -  вариант да ти светне индикация на таблото за ниско ниво на масло (а всъщност масло си има) е и закопчалката на предният капак :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@gemballa.bg и при мен и при колегата свети индикацията за датчика за ниво на маслото, а не че нивото на маслото е ниско. А и това от диагностиката е доста недвусмислено :D

 

1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-00 - Open or Short to Plus

 

При изтрване се появява пак след 30 сек. 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...