Jump to content

теч на масло 2.5 тди 150


gospoboi

Recommended Posts

Колеги имам теч на масло от двигателя идва някъде от пред и под картера го зявихря на зад Като спра става малка локва.скоро спуках картер и майсторите които го смениха ми казаха че теча идва от някакъв капак на маслената помпа тези мотори текат от там.искат ми 350 лв за ремонта.Друг майстор ми каза че теча е от семеринга на коляновия вал.по думите му от там текат тези мотори.кажеъе според вас кой е по близо до истината.от капаците няма течове наистина идва от пред но не се вижда от каде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега погледни прословутия проблем на тези двигатели,филтъра за картерни газове.Твоя мотор щом е 150к.с предполагам е с код на мотора AFB,филтъра ти е  от проблемните ,замени го с тези  от по-новите и мисля ,че ще се оправи проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблемни течове.Беше като лейла по едно време.На 5000 км. литър масло губеше.Аз и доливах.Майсторите ме убеждаваха да я карам така още 5 000 и да сменя маслото заедно с филтър картерни газове и гарнитурите по двигателя.Една сутрин след поредното петно под колата с размер около 7 см. диаметър се ядосах ,закарах я в сервиза,смених всички гатнитури,семеринги и тоз прослувут филтър.Дадох едни 450-500 лева и проблемите ми отминаха :) Питах стария собственик дали е сменял такъв филтър а отговора беше : Аз от теб разбирам за такова нещо :D И така :) Сега си карам спокойно,нямам загуби на масло и петната под колата изчезнаха ,а със тях и моето псуване всяка сутрин преди потегляне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги ще търся от новия модел и ще го сменя но аз съм пробвал като махна щеката за маслото не духа от там и това ме кара да мисля че филтъра не е запушен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих на оглед и наистина се оказа че теча идва от капака на помпата и ще трябва да се сваля цялата предница зада се стигне до мястото.За филтъра казаха че ако искам могат да фо измият добре след което ще му махнат платнената цетка и нямя да има ядове.Ако някой има мнение по въпроса нека сподели.Аз като размисля пластмасовия от новия модел щом не е филтър даже едва ли ще е проблем махането на платнената цедка но все пак дайте мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз моята като я правих майстора ми каза ,че като се оправят течове на тоя двигател,се сменят всички гарнитури и семеринги за да няма в бъдеще проблем,защото на всеки един семеринг или гарнитура се сваля цялата предница.В смисъл броня,фарове и т.н. а това всеки път е едни допълнителни пари за труд!Щом е тръгнала да тече,до няколко месеца ще протече и от друго място-просто материалите си пстаряват.А за филтъра не ги слушай,с миене не става.Слагай нов и то същия по спецификация.Другия съм го виждал изкормен-това не е филтър.Това е просто една пластмаса която е абсолютно празна вътре!Сложи си оригиналния филтър,той се сменя на 150 000 км. Замисли се кога ще ги навъртиш тез километри,че да го мислищ тоз филтър пак.Това е моето мнение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че той и пластмасовия си е оригинален, само че го слагат на всички други 2.5 тди в6, освен AFB, който е най-старата модификация. Демек въпроса не е дали ще се амортизира и запуши, а е установено много бързо, че на това място не трябва да има съпротивление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е,но на моторите от 163 коня нагоре филтъра е уж подобрен,но истината е,че е абсолютно празен вътре.Абе не знам аз си сложих точно тоя който трябва,макар,че ми предлагаха да ми сложат филтър от 163 коня,който даже е по-евтин.Всеки сам си решава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като разглобите предницата, смени всички други гарнитури и семеринги, които видиш за смяна, защото както ти казаха ще протече от друго място... А филтъра ако съм на твое място ще го сменя с новия модел. Стария трябва да се сменя след известно време (излишни разходи) а и тоя плат върху него се напластява и задръства, затова създава проблеми. Новия тип е на практика вечен и е циклонен филтър. Няма нищо вътре, но е специално конструиран, така че газовете, които минават през него биват завихрени и маслото от тях се отделя като капки и се връща в картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,да зная за другата смяна на масло да го сменя и него :zustimm: А като цени как вървят тия филтри,или някакъв линк да дадете да разгледам :lupe:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моя го платих 165 лева с отстъпката,но проблема е,че го има само като оригинална резервна част а там отстъпката която измъкнах беше само 15% и то защото собственика на сервиза ми е приятел.Още към 60-70 за труд си приготви и така.Абе до към 250 лева е билета за тази прожекция :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е нещо подобно,но аз премълчавам тия цифри,казвам ги след като взема колата от майстора  :razz: иначе няма да влезне в сервиза.От както я взех,видях се в чудо.Обаче да караш А6 със 180 магаренца под капака,КЕФА е голям  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този филтър бил много важна част в тоз двигател.От затлачен филтър се получавало допълнително налягане и маслото избива откъдето намери.За това текат двигателите,не защото са 2.5 ТДИ и били скапани.От него има и нарушаване на качване на масло към еазпределителните валове,износване и падане на кобилички.Защото ттоз двигател работи с ниско налягане на маслото и тоз филтър като е запушен се получава високо картерно налягане и ниско в разпределителбите глави и последващи проблеми.Дано като я отворите всичко да е ОК защото аз като отидох да го сменям,като отвориха капаците на разпределителните валове се оказа,че имам 3 паднали кобилички.И последва смяна на 24 кобилици,24 тарелки,24 хидравлични повдигача,всички гарнитури и семеринги по двигатела,доливане на масло и настройки с ВАГ ком отново.Явно е било всичко на ръба да се скапва защото валовете са ми здрави.А може би пък предишния собственик да ги е сменял и той,не знам.Отидоха 1500 лева близо.Заедно с таз гимнастика обслужих и стартера и алтернатора,сложих и чисто нов акумулатор и там отидоха още 400 лева.Абе поразсипах се от ремонти и пари по таз кола ама не съжалявам - поне за сега.Голяма мечта ми беше и се бех подготвил с едни 3000-4000 лева допълнително за евентуални ремонти допълнително.Смених и предни и задни дискове и накладки комплект на АТЕ и сега си я карам спокойно.Единственото нещо което не е проверявано са подгревните свещи,но тез дни мисля и тях да видя,ей така за да съм спокоен.Абе кво да ти кажа кефа да караш такава кола е голям,но и тя си иска своето.Ако я подържаш като хората ще се отблагодарява и тя подобаващо.Не мислех,че всички тез писания за тез двигатели са мак толкова вярни,мислех ,че са малко преувеличени,но не било така.Все пак няма значение - Кеф цена няма!!! Подкрепям на 100 %!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ама нали прочете маистора какво е казал махни цедката и няма проблеми.мои познат си купи а8 2,5 тди 150. И същата работа избушиха филтара и клоп отново така били правели на всички и нямало проблеми.е аз му казах да не се цигани за 150лв аз толко дадох навремето и то със смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на моя не се усещаше въобще.Нямаше никакво тропане или тракане,палеше абсолютно безпроблемно и всички бяха супер учудени като видяха,че има изпаднали кобилички.Колата си работеше супер стегнато и ритмично.Супер тих мотор беше.Никой не е очаквал,че ще даде такъв проблем. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип в повечето случаи се усеща. Като имаш изпаднала кобилица съответния клапан остава затворен и започва да лупа двигателя и работата му не е максимално ефективна, но когато имаш 24 клапана, 1-2 неработещи не се усещат чак толкова :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналата коледа и направих подарък,ремъци ролки,повдигачи,кобилици,подложки,няколко клапана.С една дума направо ме РАЗОРИ преди празниците.Надявам се вече да нямам тъкива големи и скъпи ремонти :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз тая такива недежди :D Ти щом и клапани си сменял при теб е било по-сложно.Главите отделяхте ли при ремонта?Мале голям филм ще да е било :D Дано да си нямал други ремонти след тоя,че......

Редактирано от mitaka7717
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...