glavniq_ Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 (Редактирано) Когато е паля сутринта върти нормално,но при самото палене като дам на контакт и завъртя ключа за възпламеняване все едно спира да върти и няма да запали и бам ПАЛИ , а след това няма никакви проблеми до другата сутрин Редактирано 23 Ноември 2014 от glavniq_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Акумулатор...!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 23 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 (Редактирано) Ами не съм го гледал колко Аh e ......Не казах ,че колата работи перфектно, без странни шумове, без висок разход на гориво, тресене, горене на масло и т.н, слагаш си ръката на двигателя и не мърда..... Върти силно бих казал ,просто завърта да пали и когато трябва да запали все едно нещо е спира и бум възпламенява..... Редактирано 23 Ноември 2014 от glavniq_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 И предполагам това се случва когато вече е по студено навън. При по топло време и първи старт за деня нямаш проблеми, нали Ако е така ти препоръчвам да си свалиш стартера и да си смениш четките и втулки... Продават се ремонтни комплекти за стартер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 23 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Какво ще рече по-топло време,май не съм пробвал 1-ви старт при топло време? Пробвал съм след като запали да е изгася и да е запаля пак-няма ядове...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 При по топло време, тоест от 8 9 градуса и нагоре. Винаги когато е по студено първия старт е по труден и след като веднъж си я запалил, втория път няма да има проблем. С моята кола е същата ситуация като при теб, смених си всичко по стартера и след няколко дни ще имам наблюдение дали този проблем се е оправил или пак е така и съм дал пари на вятъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 23 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 (Редактирано) М да същия проблем Ами онзи ден беше 8-9 градуса същата работа... Пиши....Аз проба грешка не обичам да правя.. Редактирано 23 Ноември 2014 от glavniq_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stivooo Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 и при мен първия старт е малко ''ГРУБ'' така да го кажа.всякаш цялата кола се разтриса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 (Редактирано) Да.... Днес ходих при майстор и ми каза ,че колата е добре ...закачва е на комп и никакви грешки няма колата..... ама ме дразни тоя старт имал съм друга PD 131кс на 350хил.км като завъртя ключа няма и до половината пали без да е спира нещо..... не че тая не пали ....ама тегъво такова и то само първо палене за деня паля е връщам ключа веднага още не е развъртяла мотора и пали така както на мен ми харесва .... Редактирано 25 Ноември 2014 от glavniq_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Ами смени ревизирай си стартера, виж като завъртиш до каква стойност пада напражението на акумулатора след като оправиш стартера и ако е под 10.8V сменяй и акумулатора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 гледа днес на компа стартера каза ,че е добър.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Как се гледа стартер на комп?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 (Редактирано) Генератор дали зарежда,грешка ..... Цитиране на предходен пост! Редактирано 26 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 И аз не мога да схвана, как се проверява стартер на компютър, без да се демонтира от колата. Би ли споделил още информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Колега "генератор" най-вероятно имаш предвид алтернатор, което няма нищо общо със стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 (Редактирано) Йеа, това имам предвид! Алтернатор ( генератор) по- може да се провери на комп, но не и стартер. Замерете натоварването при завъртане на стартера! Прави ми впечатление, че между 5 и 10- 12 градуса, стартера при мен може да направи 2- 3 оборота преди да запали. Докато под 5 градуса, пали от 1/4. Явно подгревните влизат в действие под около 5 градуса. Редактирано 26 Ноември 2014 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 26 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 (Редактирано) Колега "генератор" най-вероятно имаш предвид алтернатор, което няма нищо общо със стартер.Da...... Аз не знам днес беше 0.5 градуса и подгрева само светна и угасна веднага, пак си ми запали така и днес и като +8-10 градуса пак така, ще отида на майстор да провери стартера както казахте.......може ли да го замери така както е на автомобила? Редактирано 26 Ноември 2014 от glavniq_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Да. Мери се товара. Ако има проблем и затяга (за ремонт) ще мъчи акумулатора и всичко под 10.8V при завъртане говори за тръгнал стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Така колега да ти споделя при мен как е положението. След рециклиране на стартера ( всичко вътре е сменено), продават се такива ремонтни комплекти, колата пали от четвърт оборот все едно я паля топла. Оставих колата 14:30 часа след като беше загряла и я запалих към 18:40 като температурата навън е -1 градус през целия ден. Мисля че си заслужаваше тази процедура. Ако има значение и главата шлаифах и така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 27 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Защо си шлайфал? ..... След шлайфа имаше ли промяна или промяната настъпи след ремонта на стартера ..... Честито, че си е оправил.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Антифриза заминаваше по малко след 3к оборота, както обичайно си я карам и като се отвори се видя, че гарнитурата е издухана. Та като се отвори няма как да минеш без шлайф .. грехота е Стартера по принцип нямах намерение да го пипам ама понеже колата стоя една седмица в сервиза и реших и него да оправя .. Всичко на куп стана - глава , стартер, че и турбоДнес пак колата запали от четрърт оборот сутринта при -2 градуса като подгрева не го е включвала ( най - много секунда две) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 28 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Проблемa е рaзрешен със смянa нa бензиностaнциятa,(omv)смененa с EKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho111 Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Здравейте ....Някой знае ли зашто като е студена пали веднага а като я покарам и загрее пали мн трудно и с газ...а3 1.9 105 коня 2004 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Стартера е за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Да- рециклиране на стартера и топлото палене ще се подобри доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване