Jump to content

Ретрофит на печка в A6 4F 2.0 TDI


N1995

Recommended Posts

Нещо се навих да си слагам печка с таймер и дистанционно, защото сутрин нещо взе да става хладно. Може ли малко да помогнете със събирането на парт номерата на нещата, които трябва да се вземат, че нещо етката не ми върви на тоя мак и тва е :(

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако психиката ти носи на побългаряване, дистанционното може да се симулира със стар телефон, като му се извади ток от вибрацията. Чел съм го някъде по форумите, ама не помня вече и аз къде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще ти драсна на лично шасито на едно A6 2.7 tdi от колите ми за части .От него може да погледнеш какви са му частите.На първо четене видях че системата на парното е променена ,печката е в левия калник и има още едно дистанционно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер :) А самите части останали ли са? 

 

Искам както обикновено да си събера всички нужни оригинални части и кабели и да си ги направя нещата :) 

 

Печка - 4F0265105A това е номер от някакво 3.0 тди. Стефчо, еднакви ли са на наще и на тройките тия печки?

Телестарт модул - 4F0909509 

 

Дистанционното е ясно, трябва само маркучи работи да видим къде кво що отива :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печката има и разни неща за затопляне на горивото в резервоара. Отделно дистанционното по спомен антената му е в задния страничен прозорец, по спомен ляв. Това е онова малкото триъгълното м/у багажника и задната врата. Аз като исках да правя този ретрофит стигнах до стъклата и се отказах.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печката е еднаква на 2.0тди и 3.0тди...Трябва ти друг капак за помпата с 3ти извод за тръбичката за нафтата. Трябва ти dosing pump, която седи до резервоара, печката, дистанционно, и електронната кутишка на телестарт, която се закача на задния джам под кората. Може да вържеш печката да ти грей антифриза на двигателя, така е най-лесно, иначе аз имам допълнителни маркучи за антифриза влизащи в купето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега да им намера номерата и да почна да поръчвам само. Телестарта няма да го слагам първоначално, той се добавя лесно, а и няма как да работи при мен защото колата ми е от другата страна на сградата. Така или иначе ми трябва за таймед пускане понеделник-петък от 7:30 само :)

 

Колега, темата си има...тема за дискусия и тя не е колко бързо ти топли колата. И моята топли за 3 минути, а за пет става баня, но това няма значение защото коментираме друго нещо. Щом съм решил да налея едни пари за да сложа въпросната екстра значи има смисъл, дори и смисъла да е да си убия свободното време.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че има значение и какъв е климатроника, и дали печката ще може да го пусне като запали. Поне във версиите на климатрониците има разлика в тези с печка и без.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам печка: без нея зле, с нея една идея по-добре, но имай предвид, че трябва да работи 15-20 мин за да има ефект. Не изключвам възможността нещо при мен да не е на 100% ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на първата минута започва да духа топло, печката ми работи идеално. Ако пипнеш маркуча след печката, е поне на 50-60 градуса на първата минута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да знам как стои въпроса с програмирането кога да работи. Мога ли да и дам всеки ден да работи 20 мин преди нормалното време на запалване и след това примерно 20 мин преди да свърша работа? Cron-a колко е измислен и реализиран културно с две думи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може това с времето. Ако не земеш ОЕМ печка има един пин от климатик панела, който дава плюс и я пали. Кодира се, че имаш не ОЕМска печка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви не оемски печки има? Мен единствено ме притеснява, че ще е зор да си набавя всички части защото печки има бол, ама кабели, маркучи и тн, дреболии до сега във всичко което правя се оказват най-големия проблем - не може да ги уцелиш има 10 вида и в етката не пише каква е разликата и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще разгледам всички опции първо, още съм на фаза планиране, ако мога да събера оригинален кит естествено ще сложа него, ако не ще е нещо такова явно, но без телестарт модула, който както казах няма да ми върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Телестарта е опцията за дистанционното. Иначе паленето на печката става от климатик панела по КАН шината. Ако е афтермаркет се пали чрез +, но няма обратна връзка дали работи или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, но как става и има ли изобщо проверка за скоростите, защото ако е автомат лесно, но ако е ръчка какво се прави?

Имам предвид пускането с дистанционно т.е. телестарта...

Трябва винаги да я държиш на ръчна ли колата?

Това през зимата си е предпоставка за замръзване...

 

Аз например съм с ръчка, но не натисна ли педала на съединителя, мотора не пали.

Изписва си на фис-а да натисна съединителя...

 

Някой идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се говори за стартиране на допълнителна печка на нафта, а не за стартиране на мотора или поне аз така разбрах.

 

При теб предполагам, че ключето на съединителя може лесно да бъде манипулирано, но остава проблема с оставянето зимата на ръчна спирачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...