Jump to content

Ауди А6 Авант Куатро 2.5 TDI проблеми/запитване


freesoulbg

Recommended Posts

  • Отговори 92
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@PLAMEN_79 Дали имаш повече инфо за този майстор в Хасково? :)

намирал се е някъде за бензиностанция ОМВ на 100на метра.това е което знам.лично не съм ходил но имам приятели които са ходили и са много доволни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Намирал се е някъде за бензиностанция ОМВ на 100-на метра" е малко общо :) Може би ако успееш да попиташ приятелите за по-точно...не, че скоро мисля да отида, но ако реша в един момент.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за този във хасково не съм му намерил данни още но намерих за други двама които също се справяли добре,

Вальо -автозвук Стара загора тапицер волани 0898574269

Стайко авто тапицер с,Труд(пловдив) -0899266317

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е същата, при голям студ изпушва при запалването и качва до 1200 оборота. Минават 20-30 секунди и всичко се нормализира. Леко притриса, но бързо се оправя. До някаква степен е нормално. Приятелката ми кара форд фиеста на 54 000км и като съдя по нейната как чади и тресе в тея студове, мога да кажа, че душегуба на милион километри се държи повече от добре. При мен ме знам дали работят свещите, не съм ги гледал в тея студове, а имам колата от 4 месеца. Проблем с паленето имах заради акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ChillToucH Да брат, същото иглежда като при мен. Колата ЧАДИ отзад бая по някой път и дали 30 секунди според студа или 1-2-3 минути докато спре и падне на 800 оборота. Лошото е, че почнах да чувам и някакъв друг тих звук и ще трябва да се види. Иначе леко си притриса, подозира се, че може да е от газовата помпа нещо...ще се гледа, че ме дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди малко си проверих свещите :) 3 от 6 :)  затова сутрин пали трудно ако не съм я стоплил с печката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ChillToucH Да брат, същото иглежда като при мен. Колата ЧАДИ отзад бая по някой път и дали 30 секунди според студа или 1-2-3 минути докато спре и падне на 800 оборота. Лошото е, че почнах да чувам и някакъв друг тих звук и ще трябва да се види. Иначе леко си притриса, подозира се, че може да е от газовата помпа нещо...ще се гледа, че ме дразни.

Каква газова помпа бе мой?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой успя ли да разбере какво е имало там до ръчната където има и носни кърпички - което в момента липсва, или никога не е слагано. На 4-та страница на темата има снимка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Да споделя с колегите - колата я откраднаха преди точно една седмица вечерта към 8-ми петък. Почти нямам надежда се се намери, и аз вече гледам напред за следваща покупка. Въпроса е какво точно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за колата!

Щом продължаваш напред - сега е момента да кажеш ако нещо не ти е харесало в този модел/двигател. Ако си ОК с колата, и си запознат с възможните проблеми по двигателя... ще си един от малкото (аз също бих!) повторили и вероятно за тебе ще се носят легенди из форума - как са те отървали, а ти пак си се набутал. Не им обръщай внимание и си вземи същата, която ти пожелавам да е по-добра  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата беше добра - като за АУДИ - возеше хубаво, дори на 170 не се усещаше по магистралата. Иначе преди морето напълних с антифриз, че нямаше и забелязах, че когато работи климатика сякаш малко се убива мощността. Освен това за първи път забелязах, че качи над 90 градуса на маслото което никога до сега не е ставало - видях, че отпред един вентилатор който трябва да охлажда нещо не работеше когато пълнихме антифриз. Друго което не ми харесваше е, че завоите малко бяха тегави (а и аз бях с 17-ки не 16-ки джанти както са оригиналния размер), също е прекалено ниска - за тия пътища е ужас - на всяка лека вдлъбнатина стърже от долу кората...но това не са кой знае какви проблеми - ако взимам ново, то сигурно ще е по-ново - 2004 - 2006-та и може би седан, не комби. Някой ако има налюдение да каже. Предпочитам ръчна скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм в тоя клуб. Първия душегуб беше 2001г, само на предно, но го тотализираха. Веднага последва купуването на друг фейслифтов и куатро. 

Редактирано от Omega_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...