atommm Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Колеги здравейте отново днес имах време и излязох да огледам колата.При проверка на маслото се учудих доста за 4200км. маслото от максимума беше паднало под минимума.Колата нито пуши нито има някакъв признак за горене на масло който ми е познат.Маслото р Тотал квартз 10-40 , мотора преди 5 месеца беше отварян и нямаше ръбове по блока нито нагар,единственото , което ми напра впечатление беше, че по пъя на кулера чак в радиатора имаше масло, но чак толкова много да отива там.Къде отива това масло ми е питанката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Нормално е.Животеца му е свършил.Не доливай време е да го смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 (Редактирано) Колега дават му 10 000 тва на 4хил. да го сменям не е ли мн малко? Редактирано 29 Ноември 2014 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 (Редактирано) Аз карах с 5 на 40 тотал кварц и не беше добре, сутрин чукаше от повдигачите и го ядеше. Сега съм с Еврол 5 на 40 и е по-добре с една идея. Може и турбинката да пропуска по малко. Редактирано 29 Ноември 2014 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Ами равносметката е 4000км-700-800гр. маслоза мен си е повече от притеснително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Нищо не е притеснително! Масло дето струва 5 лв литъра кво очакваш...Total е тотална щета! Махай го по скоро и ще се оправи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Този железен двигател 1Z,който побира точно 3,2 с филтъра и ти е изгубил близо литър за 4000 к трябва да ти е светнала лампичката в главата,че е бонбок това масло както ти писах по горе смени маслото с 5w40 синтетика.Ако продължаваш с този Тотал ще го умориш във времето напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Добре колега сега съм се спрял на Игат.Какво ще кажете за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Аз с същия двигател 1з доливам на 1000км 1л ти си се затревожил доливай и толкоз тез двигатели са милионници пък и торбинката си хапва доста масалце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 че то екстра бе......скоро ще започне да гори повече масло, отколкото нафта............ литър на хиляда......класика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Колега дават му 10 000 тва на 4хил. да го сменям не е ли мн малко? Тамън му е време. На Тотал може и много да им се иска да изкара 10,000km, но няма как да стане при масла@група 2. Ако целта ти не е да караш с масло от 2.50/л, и си сигурен, че няма течове, сложи й Xenum GPX 5W40 или Red Line 5W40, като преди това флъшнеш качествено мотора с добър флъш (да не е на основата на разтворители). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 сложи на мотул 5в40 специфик или 15в50 пак на мотул, може и 10в40 6100+ беше модела на 10/40Разкачи си генерацията от към топлата част на турбото. Ако там има масло по перката, турбото ти е заминало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Аз допреди1 месец имах същия проблем 1л на 1000км. Вече бях отписал турбината, но за пробата изкарах картерните газове в атмосферата и затапих входа към турбото. От тогава за около 1000км маслото е мръднало с около 100грама. Чака на мен ми стана странно, но е факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 2 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 (Редактирано) Е колега къде е връзката между картерните газове и загубата на двигателно масло? Цитиране на предходен пост! Редактирано 3 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 (Редактирано) Потърси в нета както направих аз и ще разбереш Проблема идва от клапана на вентилацията. Редактирано 2 Декември 2014 от Chichati Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 2 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 (Редактирано) Има логика той ми се вижда доста омаслен. Цитиране на предходен пост! Редактирано 3 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 5 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Колеги гледам ,че от няколко дни сутрин много пуши.Преди грам пушек нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Какъв цвят е пушека? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 5 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 (Редактирано) Колега не мога да определя точно , но е бял или сив, или нещо смесено. Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Колегааа сутрин всички пушат в момента!Загледай се и в другите коли и това не е пушене а богата горивна смес като загрее пушекът ще изчезне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 (Редактирано) Потърси в нета както направих аз и ще разбереш Проблема идва от клапана на вентилацията.в нета ясно 4е може да потърси , но ти като си във форума помогни с това което ти си намерил, а и в крайна сметка форума е в нета а не на жълтите павета. Редактирано 5 Декември 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 6 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 (Редактирано) Добре казано колега,иначе така е като поработи и не пуши. Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Е пък щом е толкова трудно да се ползва търсачка с една фраза ето ти една от темите които съм чел.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=349779 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване