Jump to content

Губи масло


atommm

Recommended Posts

Колеги здравейте отново днес имах време и излязох да огледам колата.При проверка на маслото се учудих доста за 4200км. маслото от максимума беше паднало под минимума.Колата нито пуши нито има някакъв признак за горене на масло който ми е познат.Маслото р Тотал квартз 10-40 , мотора преди 5 месеца беше отварян и нямаше ръбове по блока нито нагар,единственото , което ми напра впечатление беше, че по пъя на кулера чак в радиатора имаше масло, но чак толкова много да отива там.Къде отива това масло ми е питанката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дават му 10 000 тва на 4хил. да го сменям не е ли мн малко?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах с 5 на 40 тотал кварц и не беше добре, сутрин чукаше от повдигачите и го ядеше. Сега съм с Еврол 5 на 40 и е по-добре с една идея. Може и турбинката да пропуска по малко.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е притеснително! Масло дето струва 5 лв литъра кво очакваш...

Total е тотална щета! Махай го по скоро и ще се оправи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този железен двигател 1Z,който побира точно 3,2 с филтъра и ти е изгубил близо литър за 4000 к трябва да ти е светнала лампичката в главата,че е бонбок това масло както ти писах по горе смени маслото с 5w40 синтетика.Ако продължаваш с този Тотал ще го умориш във времето напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с същия двигател 1з доливам на 1000км 1л ти си се затревожил доливай и толкоз тез двигатели са милионници пък и торбинката си хапва доста масалце

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дават му 10 000 тва на 4хил. да го сменям не е ли мн малко?

 

Тамън му е време. На Тотал може и много да им се иска да изкара 10,000km, но няма как да стане при масла@група 2. Ако целта ти не е да караш с масло от 2.50/л, и си сигурен, че няма течове, сложи й Xenum GPX 5W40 или Red Line 5W40, като преди това флъшнеш качествено мотора с добър флъш (да не е на основата на разтворители).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи на мотул 5в40 специфик или 15в50 пак на мотул, може и 10в40 6100+ беше модела на 10/40

Разкачи си генерацията от към топлата част на турбото. Ако там има масло по перката, турбото ти е заминало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз допреди1 месец имах същия проблем 1л на 1000км. Вече бях отписал турбината, но за пробата изкарах картерните газове в атмосферата и затапих входа към турбото. От тогава за около 1000км маслото е мръднало с около 100грама. Чака на мен ми стана странно, но е факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега къде е връзката между картерните газове и загубата на двигателно масло?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси в нета както направих аз и ще разбереш :)  Проблема идва от клапана на вентилацията.

Редактирано от Chichati
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мога да определя точно , но е бял или сив, или нещо смесено.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегааа сутрин всички пушат в момента!

Загледай се и в другите коли и това не е пушене а богата горивна смес като загрее пушекът ще изчезне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси в нета както направих аз и ще разбереш :)  Проблема идва от клапана на вентилацията.

в нета ясно 4е може да потърси , но ти като си във форума помогни с това което ти си намерил, а и в крайна сметка форума е в нета а не на жълтите павета.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре казано колега,иначе така е като поработи и не пуши.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е пък щом е толкова трудно да се ползва търсачка с една фраза ето ти една от темите които съм чел.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=349779

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...