catpat Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Не, аз лично купих ново. Обучава го в Порше Запад и от тогава колата е като спанета. Някой ако може да помогне нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krastev_1 Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 не съм чел грешките но като ми светна оранжевата лампичка двигател и отидох на диагностика и ми казаха ле управлението дава грешка и след няколко дена пак светна и изгуби мощност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Като сложиш ново, трябва да се адаптира, но не се знае дали няма да стане като при колегата. Имам турбо с управлението на малко километри, ако някой има желание може да се разберем нещо. Ако случайно има някакъв проблем може да се върне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 Не съм чувал някой да отремонтира управлението на турбото. И аз минах с ново, но свалях и турбото за ревизия и там ми го адаптираха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
catpat Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 (Редактирано) Колата отново оживя. Отново е пъргава и разхода ми падна. Много съм доволен! Редактирано 25 Март 2017 от catpat Правопис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 Всяка смяна на управление изисква адаптация след това, без значение дали е ново или старо. Не става само със замяна. Само ауди имат машинка за адаптация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 28 Март 2017 Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 Имах подобен проблем с управлението на турбото за последните 10 дни. В един хубав ден колата взе да губи мощност и набива грешка в управлението на турбото. Гася, паля, добре е известно време и после пак. Ту се оправя, ту се скапва и умира. От време на време турбото пренадува. Смених управлението, адаптираха го и .... същата работа. Днес ходих при Сами Бегачката и сваляха турбото. Както Стефан беше предсказал намериха дросела на егр кулера да се "разхожда" в турбината. Добре, че нямаше поражения по лопадките. Сега имам за продаване работещо управление на турбо за ASB мотора след 2006г. Ако някой има интерес да пише. Ей го дросела. Мамка му, що нерви строших заради него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Mдаа, и моят се разхождаше там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Колеги, аз всеки път когато тръгна на някъде, щом дам газ, колата като, че ли е се колебае малко и тогава тръгва. В следващият момент, когато мине 2000 оборота и включи турбината, като сменя скоростите някакси леко се чува едно зъзнене, колата става все по-мудна. Дали това ще е от управлението? И да отида ли да свалят всичко и да се почисти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Турбото ти работи постоянно. Това със зъзненето не съм сигурен, че го разбирам правилно - може да е някаква вибрация отнякъде, може и да е от скоростите. По принцип това колебание може и да е по-осезаем турбо лаг, може и отново да идва от скоростите... Като цяло не мисля, че ще е от управлението на турбото. Ако имаш вагком може да заредиш 1-ви, 3-ти и 11-ти канал в енджин контролера и на трета или четвърта да направиш един лог от 1500 до 4000 оборота на пълна газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Е та, това е проблема. Нямам ваг-ком... Не му чаткам много, но явно ще трябва да си взема и да се науча. Някои от старозагорска област да има, който може да удари 1 рамо или ще трябва да се пътува? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Строго препоръчително е един собветник на кола от VAG групата да има диагностичен кабел някакъв. В момента много популярен е launch easydiag. Малък и компактен, работи на андроид, чете всички модули, трие грешки, обучаваш дюлзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 @kpematop, ще го разгледам веднага. Дано да има и iOS версия, че съм строго за ябълката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Няма, може да си земеш 7" таблет, става идеално с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Мисля, че намерих. http://www.launch-europe.de/index.php/diy-test-tools/easydiag-ios/?lang=en Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 9 Април 2017 Доклад Share Публикувано 9 Април 2017 Колеги някой да знае къде е точно проблема ,че пишман станах с това управление на турбото. Преди да го свалят заради ремонта на двигателя никога не съм имал проблеми с него сега всяка седмица поне . Нямам си и представа какво трябва да се направи. Адаптация ли на ново или друго. Първата грешка я има всяка седмица и светва чек еннжина докато втората на два пъти за половин година но почва да мига лампата за подгряване на свещите и колата едвам върви. Гася паля и няма проблеми колата се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 9 Април 2017 Доклад Share Публикувано 9 Април 2017 (Редактирано) Върни се назад и виж какво съм писал. Сваля ли турбина? Ако не, ще ти се наложи ако смяната на управлението не помогне. Понеже е трудно да се върнеш няколко поста по-нагоре Редактирано 9 Април 2017 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 9 Април 2017 Доклад Share Публикувано 9 Април 2017 Прочел съм какво си писал но турбото е сваляно и нищо няма. Затова направо питам за управлението. И че принцип преди да го свалим турбото нямаш никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Еми значи смени управлението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Чудя се дали е за смяна или му трябва адаптация на ново. Цялата работа е , че преди да го свалим турбото и отворим нищо му нямаше. Свалихме турбото отворихме го почистиха геометрията затвориха го обслужих двигателя кутията и когато я събрахме колата първоначално дори не сработваше. При подаване на контак то по принцип нали отваря и затваря геометрията на турбото прави си проверка и тогава пали двигателя. Та голямо местене падна на това управление по самата планка и накрая го закрепиха да отваря и затваря като е плътно надолу дръпнато към двигателя на самата планка. Но от време време ми прави тези мизерии и то винаги на топъл двигател когато я загася запаля след 10-15 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 преди 21 минути, Tipp написа: Та голямо местене падна на това управление по самата планка и накрая го закрепиха да отваря и затваря като е плътно надолу дръпнато към двигателя на самата планка. Еми с това трябваше да започнеш.... Сложили сте го на грешния край. Управлението се бута към купето. Така или иначе при всеки демонтаж се изисква адаптация. Само в ауди я има тая машинка. Отивай да го наместят и адаптират преди да си изронил зъбите в управлението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Колко пари струва тази екстра в България ако не е тайна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Адаптацията е 90 кинта в порше. Ще идваш до бг да адаптираш ли? нЕма нужда. хОди при някой дилър там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 (Редактирано) Тия тука са гламаци и незнам въобще дали ще се разберем с тях. Ако не успея средата на май се прибирамн на България и ще отида до София да свърша още няколко неща по колата и ще мина и през Порше да свършат тази работа. Трябва ли предварително да запазя час или на място става всичко. Тука ако успея да се разбра с тези откачалки утре ще ми дадат час чак след две седмици най-рано .!!! Редактирано 10 Април 2017 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Само да не се изронят зъбите докато дойдеш за адаптация. Съвета ми е да намериш някой там ASAP. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване