Jump to content

Преминаване от ключ без бутони, към такъв с


baksan

Recommended Posts

Колеги имам следният въпрос. Колата си купих само с 1 ключ (3 бутонен - сгъваемия). Искам да си ивадия дубликат за всеки случай. Доколкото рабрах достатъчно е да купя такъв от морга примерно и да отида на ключар да му сменят острието само и да се кодира за моята кола ли ?

Редактирано от sueche
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Точно така. Като гледам ти си с 8РА. Търси си ключ с номер 8P0 837 220 D. После отиваш при ключар с колата и срещу още около 50 лева ще си имаш втори ключ.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега. DE 8V0837220-434Mhz / 8Е0 837 220 Е-433 Mhz няма ли да стане ? Само тези успях да намеря.

 

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. Ако ти се рискува, пробвай. Аз съм вписвал без проблеми на няколко 8Р ключове, с номера който ти цитирах (говориме за дистанционното, ампулата на имото изобщо не я интересува типа ключ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Като гледам ти си с 8РА. Търси си ключ с номер 8P0 837 220 D. После отиваш при ключар с колата и срещу още около 50 лева ще си имаш втори ключ.

Благодаря за отговора колега. DE 8V0837220 434Mhz няма ли да стане ? Само такъв успях да намеря.

Ще търся точно този модел тогава... и последен въпрос пин-а на автомобила нужен ли е, за да се адаптира ключа към нея с VAG-COM-a ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да адаптираш дистанционнотото, не. А за да можеш да палиш с ключа, ще ти трябва чисто нова ампула. Ако имаш такава (тя е точно определен тип) и PIN-а на имобилайзера, може да се впише с VCDS (VAG-COM).

Най-лесния и безболезнен начин е да отидеш при ключар. Той има и празни ампули и софта да впише ключа, без да е нужно да вади пина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега. DE 8V0837220 434Mhz няма ли да стане ? Само такъв успях да намеря.

Ще търся точно този модел тогава... и последен въпрос пин-а на автомобила нужен ли е, за да се адаптира ключа към нея с VAG-COM-a ?

key.bg  от там може да си поръчаш ампули каквито ти трябват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси и цифрите обявяват. Той ако си купи ампула от там и отиде при някой да му вади пина, после отиде при друг да впише ампулата дето си я е купил и накрая при ключар да му нареже острие, този ключ ще стане златен.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега отидох там, където ме прати и свърших работа, направих 2 ключа - 1 с дистанционно и един авариен. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

 Здравейте, имам и аз мъки с тез ключове и прочие. Ключът ми е от стария, реших да си намеря ключ и вакуум помпа за да премина към новия ключ. Да ама не, днес се сдобох с нещата, отидох при ключар за да говоря дали могат да се сменят перата и чипа. От цялата история излезе, че нищо не мога да направя. Не може сегашното ми перо да се сложи на ключа барабар с чипа. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново перо барабар с нарязването струва 10 лева. А ампулата се прехвърля.

Не знам за кой чип говориш, но ако имаш предвид този за дистанционното, защо по дяволите ще го прехвърляш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

не е точно по темата, но да не отварям нова...

 

Някой да е имал проблеми с обучаването на ключа след смяна на батериите, за фейслифтов модел с 3 бутона и батерии CR1620.

 

Имам само един ключ и немога да направя обучението с ключ в таблото и другия на ключалката, някакви други варианти?

 

В аутодата пише, че става и с натискане на бутона отключване/заключване и в рамките на 30 сек. механично да го направя с ключа, но не става...

Редактирано от OkObOkO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...