Dorian Публикувано 23 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 (Редактирано) Хората явно си разбират от работата защото и аз останах доволен от свършеното.При мен се наложи смяна на 2 разпръсквача и гумичките на всички дюзи,почистване с ултра звук и стендоване. Сега колата пали още по добре,има равномерен ход,почти е изчезнало притрисането(едва едва доловимо е за 2-3 секунди)И като че ли пушаците са намалели доста,но за сега съм я карал малко и не мога да установя категорично дали е така.Преди ремонта на място като задържах газта на около 1600об. се тресеше цялата кола,а сега го няма това. Отделно ми дадоха гаранция за извършения ремонт и разпечатка за всяка дюза от машината с която са правени. Редактирано 23 Юни 2016 от Dorian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 25 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Супер, дано всичко е ОК вече. Аз също съм доволен, въпреки, че не сменях разпръсквачи паленето е супер, пушеците спряха и колата работи добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stambog Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 И при мен нещата се получиха ,за сега всичко е супер.Пушенето на празен ход изчезна ,мотора се успокои минах само с почистване и смяна на гумички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 17 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 Малко развитие при мен след ремонта на дюзите... Две седмици след ремонта паля си я сутринта и се чува силно чаткане наподобяващо повдигач, но доста по силно и с металически звук,шума го имаше на хразен ход или като подавам газ,а когато съм на скорост и отнема газта чаткането изчезва което означава че е от някоя дюза. След направената рекламация,ден и половина без кола и 1000 оправдания че не е в тях проблема и намеци да платя още някакви пари чаткането изчезна. Сваляха пак дюзите и ги проверяваха и всички били идеални и затова искаха да им платя още едит път пари за това,и уж че проблема бил в маслото ми после някаква простотия че ми бил блокирал повдигач и го били оправили и от там чукало... В крайна сметка сега колата не чука,но разбрах от познат който работи в ауди че при ремонт на дюзите се сменяли и закрепващите болтове на дюзите защото с времето се разтягали и се получавало такова чукане защото не може да се стегне хубаво дюзата.Сега при палене се появи едно доста силно клатене за около 5-10 секунди след което намалява,но не изчезва съвсем.Днес я закочих на ваг-ком с един познат и стоиностите на дюзите са около -0.7 -0.7-0.5+2.2 Четвърта дюза показва че е много зле и си мисля че за това клати и пак ще ходя да правя рекламация.Другото което се сетих е че ги питах на колко градуса ги настройват като ги сложат, а те ми казаха че нищо не се настройва слагали се и се стягали докато си легнат ? Сериозно се замислям че са ги сложили както им падне и са ги стегнали без никаква настройка,а и при условие че съм сменил 2 разпръсквача а другите 2 дюзи си бяха добре и нямам близки стойности до 0 на 13-ти канал не ми се струва нормално... Д.Стойков, ти нали каза че си стоял там докато са ти правили ремонта и видя ли ги нещо да настройват като ти слагаха дюзите??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 27 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Болта на дюзите се стяга с динамометричен ключ, но повечето майстори го правят на усет, ако са слагали често дюзи. После има едно регулиране на кобилицата, като се затегне до упор и се развие на 180 градуса. Ако обаче са регулирани скоро веднъж и не си сменял пънчето над дюзата - може да се спести тази операция. Моите болтове ги стягаха с такъв ключ на определената сила. Регулиране не правихме, защото ги бях регулирал преди месец. Запазихме им местата и това е. Вчера обаче напълних резервоара в OMW и колата започна да пуши здраво. Като спра на светофар - направо ме е срам. Всички се оглеждат какво става, сякаш съм се запалил - такива облаци се вдигат. Лошото е, че напълних резервоара до горе и сега не мога да разбера дали е от лоша нафта или да свалям пак дюзи. Стойностите им не са се променили от тези, които бяха след ремонта с изключение на една 3-та - 1.79 Колеги имам въпрос, на който нека даде отговор само този, който ЗНАЕ това, а не да правим дискусия: Какво точно показват корекциите на 13-ти канал със знак минус (или плюс)? 1. Когато стойността е със знак - (минус) означава, че дюзата пръска МНОГО гориво и компютъра го НАМАЛЯВА с тази стойност или 2. Дюзата пръска по МАЛКО гориво със тази стойност и компютъра ще го коригира със добавяне? С една дума ако стойността е (минус) - 1.7 при регулиране на дюзата трябва да и се намали или увеличи горивото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 След като се върнах за втори път за рекламацията и бях ги предопредил че трябва да е за последно бяха много любезни и гледаха да решим проблема с 4та дюза и да не се връщам вече.Накарах ги пак да свалят 4та дюза която показваше стойности около +или-2 не мога да се сетя вече и да я качат на стенда пак да я проверят.Извадиха я качиха я и я провериха като ме убедиха че е перфектна.Пак сложиха нов комплект гумички и дифтунгата защото като се вадела дюзата задължително се сменяли пак.Съгласих се,но ги накарах тази дюза да я сложата на мястото на първа която си показваше идеални стойности да видим какво ще показват тогава .Смениха им местата накарах ги пред мен да сложат и нови болтове на всички дюзи.Като запалихме 4та дюза която показваше стойност около 2 на 4ти цилиндър на мястото на първи показва 0.3,а тази от първи която беше отлично преместена на мястото на 4ти показва 1.2 Сега показанията са 0.3-1.2-0.3-1.2 като втора без да е пипана си промени стойноста явно да компенсира пак 4та. Болтовете на дюзите ги стягаха по усет,а обещаната регулация на дюзите на 180градуса до колкото знам така и не се усъществи хем изришно им казах че искам такава.Сега колата е много по-добре и вече не клати като запаля и на място,но може би с една регулация на тези градуси ще се подобри още повече. Извода за мен е че във въпросният сервиз разбират и могат да ремонтират дюзи,но готови извадени и без да пипат нищо друго по колата. Иначе машините им са чисто нови и хубави според мен,но хората които работят там трябва да са някакви начетени и образовани хора които са много наясно какво правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 28 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Това регулиране на 180 градуса няма да промени много нещата. Тези корекции на 13-ти канал са съвкупност от много данни и е възможно да има разлика в компресията например м/у цилиндрите. При мен също на 3-ти дюзата даваше големи отклонения, но когато я смених на друг цилиндър заработи добре. В същото време при най големи корекции на 3-ти цилиндър се оказа, че 2-ра дюза е зле и след смяната и прекъсването се оправи. От няколко дни обаче колата започна да пуши яко и сега в Събота пак ще ходя да проверим дюзите. Направо са голям Х тези дюзи и толкова пари похарчих до сега, че да си бях купил направо нови ....... или нова кола май Ако си с автоматична кутия - регулирането на дюзите е драма, защото трябва да се върти вала от шайбата, а там се бърка само с ръка от локум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betaserk Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Здравейте, колеги! От скоро и аз съм с 2.0 ТДИ на Пасат б6 2006, също малко ми клати както сте го описали, на мен е само на студено и на втора скорост като ускорявам, и нещо като прекъсване се усеща за малко на студена кола, после изчезва, след има няма и 2-3 мин всичко спира и се проявява много малко на втора от време на време/само това поклащане/. Какво стана с вашите коли, поправи ли се? От дюзите е всичко така ли? Темата е от преди два месеца, но се надявам да напише нещо някой. Да кажа, че и гумите и джантите ми са леш, може и от тях да има леко клатене, скоро ще ги сменя със зимните джанти и гуми и ще стане ясно какво е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasskoo Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 А никой ли не допуска че може да има износване на разпределителния вал, до колкото съм чувал им е слабо място на PD-то, мой приятел го сменя два пъти, само че на друг автомобил от ваг групата. Не е лошо като се отвори, да се види на съответната дюза дали гърбицата на вала не си е сменила цвета спрямо другите, или да има задрано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 А защо не измерите компресията на 4-тия цилиндър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betaserk Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 А как се измерва тая компресия, на моя пасат дюзите са под капака на клапаните/поне така мисля/ 16 клапана ми е? Май имаше някакъв друг метод за който бях чул, но какъв беше не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 когато вала е износен има специфичен шум и няма да изчезва като позатопли мотора,в дюзите е проблема, а на компа, което гледаме, като стойности не е на 100процента коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betaserk Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Моята малко вибрира на втора, не знам как може да се обясни, нещо като люшкане на страни все едно има. Имаше и малко тресене на 100+ км/ч, но след като размених предни със задни джанти се оправи. Днес като я форсирах на студена/лекичко/ като че ли ми се видя бял пушек за момент и изчезна, ще следя нивото на антифриз да не го хапва. За валовете е прав колегата, има си шум който не изчезва ако е вал. Утре ще пусна VCDS да видя какви са стойностите на дюзите. Иначе днес карах извънградско, колата лети, 140 км/ч все едно са 40 набира си ги за норматив и няма грижи, няма и шумове. Само това залюшкване и нещо като прекъсване при форсиране на студена, като че ли за момент при 1500-2000 оборота се отваря от някъде ауспуха и избръмчава повече, все едно се оригва и след 1-2 мин го няма и повече не се появява. Това се проявява винаги докато залюшкването не, само на моменти. От какво може да е колеги? Брат ми казва, че се самозабравям вече и да си карам и да не го мисля, но как всеки ден да я сгрявам за 1-2 мин и да не го мисля, хайде залюшкването майната му, ама това като оригване не знам какво е, ще запиша утре клип за да видите за какво става дума. Извинявам се че съм с Пасат в ауди форума, но става дума за 2.0 двигатели и затова пиша, ако нещо не е редно няма да пиша, няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betaserk Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 (Редактирано) С всеки изминал ден пасата ми става все по зле. Преди два дена му смених маслото с мотул 5в30 и резервоара напълнен с дизел от предишния собственик свърши и наливам вече втори път от ЕКО нямам време да качвам видеото в тубата затова ги прикачих в дох... http://dox.bg/files/dw?a=b4c5708622 И снимка на дюзите, защото видеото стана много мб. Ако някой е имал подобен проблем или знае от какво е ще съм му много благодарен. Редактирано 25 Септември 2016 от betaserk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nextflights Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 И аз имам същия проблем когато реши, го прави на свободна само че претреперва. 1.9 131ps Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 25 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Това е от хубавата нафта. Кой знае какви боклуци има в нея и дюзите не работят добре. Преди месец напълних резервоара в OMW и колата започна да пуши така, че на светофара не виждам назад в огледалото Като свърши резервоара и пушека спря. Сега съм решил да отворя резервоара за да видя дали има боклуци и утайки в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Нищо не се вижда на тоя клип ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betaserk Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Объркал съм линка, момент да го направя както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betaserk Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 (Редактирано) Ето вече истинския клип... Друго ми дойде на акъла Заредих обикновен дизел, а колата е евро 4 за емисии, дали има връзка https://www.youtube.com/watch?v=l8BhsSwOr78 Редактирано 25 Септември 2016 от betaserk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Не се вижда твърде цвета на пушека, какъв е на мирис? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betaserk Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Не съм го подушил, да не е от евтиния дизел, какъв дизел слагате? Ето и другото клипче за дюзите... https://www.youtube.com/watch?v=C2Vk3QxBpWY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betaserk Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 (Редактирано) Проверих маслото преди малко, всичко е на 6. Отворих да видя горивния филтър и е доста празен, а гледах в youtube пълно до горе на клиповете, което ме наведе на спомена, че като паля помпата в резервоара се чува как работи и звучи все едно взима въздух. Едно като гъргорене, не знам дали и при вас е така. Ако не дава достатъчно гориво помпата, какви са симптомите? Ето снимката... П.П. Има филтър , но го махнах за да видите. Редактирано 26 Септември 2016 от betaserk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Не знам как да ти го кажа, но най-добре ще е да идеш в сервиз където са наясно с 2.0ПД мотори. Купил си си възможно най-проблемният. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betaserk Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 (Редактирано) Според мен, няма такова нещо като проблемен двигател, а правилна поддръжка. Изглежда стария собственик е гледал да мине тъкно за всичко, както и да е. Ще ми се да беше толко просто, но в нашия град няма кадърен майстор, камо ли да разбира от 2.0ПД Редактирано 26 Септември 2016 от betaserk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Според теб може и да е така, но в действителност има проблемни двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване