jbiznesa Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 Здравейте,нов съм във форума и ми предстои евентуална покупка на горепосоченото Audi.имам 3 въпроса.1.Има ли 2.5 TDI 163 кс с автоматик ТИПТРОНИК/2003-2004/....защото в мобиле 90% ги описват с такива а във форума казвате само с мулти.2.при внос на такава кола от Германия след като е закупя колко пари ще ми трябват за да я направя готова за каране./ГО,данък,обслужване,еко и т.н3.има ли такова каско което да покрива повреда по двигател.скоростна кутия и др.но не причинени при птп ами просто повреда.Моля за отговори за помощ само по въпросите.П.п това ще ми е първа кола...така съм решил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 1.При куатро=типтроникПредно=мултитроник2.3000лв. Може и да стигнат до някъде.3.Няма такова животноЗа първа кола 2,5 не е най-добрия избор ама, щом си решил......Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 Наскоро я правих тази гимнастика. За моята си кола само за да я подаря на сина ми съм -2200лв. Докарването ще ти е около 1000лв. на собствен ход. Еко такса 240, ГО 250, Каско 300, данък 200, аларма 200 и т.н. За обслужването ще гледаш за ремъка трябва да го пише някъде с маркер на колко км предстои да се смени. Маслото - преди да я подкараш непременно извади щеката за да не е под минимума. Останалото ще го видиш и ще го чуеш по време на пробното каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 10 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 Благодаря,за бързите и компетентни отговори.Bobitovn-в какъв смисъл не е най-добрия избор за първа кола?като мотор или като модел?можеш да споделиш..не съм в час.просто съм чел че мотора е добър стига да е взема читава.Питах за покупка отвън защото тука четох коментари че всичко което се продава по салони или частно са гробници и се уплаших.Отделно тоя мулти много го плюете,а ако отида на 180 кс,там става страшно като подръжка с това quatro,i ostava 1,9 tdi 131 koito uj go davat nai dobar ama po slab motor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesii Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 (Редактирано) колега прегледаи малко по подробно темите за 2,5 и ще се откажеш бързо, да всеки мотор е добър стига да е читав но шанса да вземеш такъв (2,5) е много малък било то от Германия пък и от където и да е и не се подлъгвай по ниската му цена и многото екстри Редактирано 10 Декември 2014 от vesii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 ами какъв да взема тогава като не трябва да е 2.5 тди....1,9?да прегледал съм темите...има противоречиви мнения,имам приятел с такава каза че е доволен..никой не отрича скъпата подръжка разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Има и читави 2.5...просто търси упорито реална сервизна история и тн,...Има проблеми с мазането ми то вече химията е толкова напред и за това има решение!!Стига да знаеш как и какво... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 там е работата,че не разбирам..но като тръгна да купувам ще взема човек който знае...ей за това форумите са хлъзгаво понятие защото те разтрояват.то е ясно че е кола на години.въпроса е дали е хубав мотор и за скоростите ми казват яе мултито се разваля...абе луда работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Мотора може да е хубав, но като нов.Ако искаш да натрупаш знания на автомонтьор това е точния двигател.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=128705&page=3 малко за четене, а и има още доста инфо тук.Има защо цената да е по-ниска от тази на 1.9тди.Ремонт на мулти+валове, може да мине 5000лв. , а и смяна на масло на автоматична кутия 500лв. на всеки 50к. км., няма да скучаеш определено.Може и да излезеш късметлия, но вероятноста е малка, предвид годините на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 разбирам.но по тази логика всички модели от тези години така или иначе са износени..1,9 тди/2003/,няма ли да е в същото положение...имам познат който има 2.5 тди 163кс..кара я от 5 години и то мъжката и не е имал проблем с тези неща...по тази логика какво да избера..съвет от вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Най-запазената, ако намериш такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 да де ама 1,9 или 2,5... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Ако имаш железни нерви и дълбок джоб и предпочиташ повече да висиш в сервиза, отколкото да караш с две ръце съм за 2.5.А да и що да не си купи човек дизел, харчещ градско колкото 4 цилиндров бензинов двигател с в пъти по-евтина поддръжка.Личи си че ще ти е първа кола и не си поддържал такава до сега, но не си причинявай това страдание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) добре ще се оглеждам за 1,9 тди...всеки ми казва че е най добре този мотор,131 кс.те предполагам са мултитроници или има и quattro версии.забравих да кажа че колата ще е основно градско,най много един път в месеца да се излиза извън града.от пловдив съм Редактирано 11 Декември 2014 от jbiznesa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 И аз съм от Пловдив колега ако искаш ще съдействам!Пиши на лично и ще се разберем ако искаш ще покараш мойта за да усетиш колатаАз имам и 1.9 и 3.0TDI... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 1, 9 има куатро, но е само с ръчни скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Не е толкова страшно това с валовете. Брат ми си смени цялата глава с читава такава и ремонта му стъпи на 1000 лв, но тва 2,5 си харчи 12-14 градско нафта. На дълго пада много, но в града си е смърт. Единственото по-хубаво, което аз намирам от 1,9 е, че двигателят някакси по-спокойно работи и не ти трепери толкова в купето Да потдържаш V6 не си е ташак да знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) благодаря на всички за коментарите...ще е ауди това е сигурно..пък другото си е малко на късмет...но се замислям за 1,9тдии един последен въпрос бензиновите аналози с автоматик като проблеми същите ли са спрямо дизела или не си струва коментарите. Редактирано 11 Декември 2014 от jbiznesa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Държиш ли да е автоматик? Мултитроника наистина е кофти, просто ресурса му не е голям а ремонтите са скъпи. 2.5 тди в Б6, който си харесал (163 к.с.) е с букви "B", така че не е чак толкова лош (по-малко проблемен е от първите серии 2.5). Разхода градско няма да е повече от 10-11. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) Колега jbiznesa, възможно най-кратко:- Колегите не ти препоръчват 2.5 мотора, поради скъпо обслужване и не особено висока надежност, особено като се има впредвид вероятния немалък пробег;- Особено внимание ти се обърна да не е в комбинация с Multitronic тоя мотор. Мултитроника е удоволствие в шофирането и напълно разбирам мерака ти. Не е малък детаил и факта, че разхода на гориво се запазва като при ръчните скорости /приблизително/. Мултито е създадено да издържа на 310 н.м въртящ момент! Тоя мотор 2.5 163 к.с. е точно толкова. И не само това..... развърта максималния въртящ момент в целия диапазон 1400-2100 об/мин.....което напълно съвпада с нормалните обороти които мотора поддържа с Мултито. Тоест почти постоянно здраво натоварваш кутията , оттам вече и възможните дефекти и големи амортизации в перспектива;- При 1.9 с Мулти нещата са малко по-щадящи. Ако мотора е AVF също е 310 н.м, но са пикови;Всичко това е само теория, макар и показателна. Зависи как и колко е експлоатирана колата!Аз карам кола с Мултитроник, няма да и правя реклама....... обслужването и ремонтите са скъпи, но удоволствието е голямо Редактирано 11 Декември 2014 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) да,държа да е автоматик,да четох че с букви В не е лош,но нали като цяло подръжката за 2,5 е доста по скъпа от 1,9 а като тяга не са много различни...особено след чип на 1,9колега Fireblood разбрах прекрасно всичко което ми каза ти и колегите и благодаря че ми отделихте време.знаете че първа кола е трудно да купиш още повече когато нищо не разбирам. Редактирано 11 Декември 2014 от jbiznesa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 1.9 Мулти с чип???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Ако имах възможност да заделя лев за ремонт на Мултито и аз бих си взел.Всичко в крайна сметка опира до финанси.Сега малко ме е яд, а и жената не може да кара с ръчни, но на този етап толкова.Ако можеш да си го позволиш лошо няма, но 2.5тди по-добре недей, там вече нещата опират не само до финанси, а и до мазохизъм . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 1.9 Мулти с чип???? да не обърках нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Ако си купиш Ауди с Мулти не си и помисляй за чип!!! Тогава вече сигура няма да ти издържи дълго кутията. Иначе самия мотор носи малко повече мускули Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване