Jump to content

Audi A4 B6 2.5TDI 163 ks-мулти


Recommended Posts

Здравейте,нов съм във форума и ми предстои евентуална покупка на горепосоченото Audi.имам 3 въпроса.

1.Има ли 2.5 TDI 163 кс с автоматик ТИПТРОНИК/2003-2004/....защото в мобиле 90% ги описват с такива а във форума казвате само с мулти.

2.при внос на такава кола от Германия след като е закупя колко пари ще ми трябват за да я направя готова за каране./ГО,данък,обслужване,еко и т.н

3.има ли такова каско което да покрива повреда по двигател.скоростна кутия и др.но не причинени при птп ами просто повреда.

Моля за отговори за помощ само по въпросите.

П.п това ще ми е първа кола...така съм решил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1.При куатро=типтроник

Предно=мултитроник

2.3000лв. Може и да стигнат до някъде.

3.Няма такова животно

За първа кола 2,5 не е най-добрия избор ама, щом си решил......Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро я правих тази гимнастика. За моята си кола само за да я подаря на сина ми съм -2200лв. Докарването ще ти е около 1000лв. на собствен ход. Еко такса 240, ГО 250, Каско 300, данък 200, аларма 200 и т.н.

 

За обслужването ще гледаш за ремъка трябва да го пише някъде с маркер на колко км предстои да се смени. Маслото - преди да я подкараш непременно извади щеката за да не е под минимума. Останалото ще го видиш и ще го чуеш по време на пробното каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,за бързите и компетентни отговори.

Bobitovn-в какъв смисъл не е най-добрия избор за първа кола?като мотор или като модел?можеш да споделиш..не съм в час.просто съм чел че мотора е добър стига да е взема читава.

Питах за покупка отвън защото тука четох коментари че всичко което се продава по салони или частно са гробници и се уплаших.

Отделно тоя мулти много го плюете,а ако отида на 180 кс,там става страшно като подръжка с това quatro,i ostava 1,9 tdi 131 koito uj go davat nai dobar ama po slab motor

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега прегледаи малко по подробно темите за 2,5 и ще се откажеш бързо, да всеки мотор е добър стига да е читав но шанса да вземеш такъв (2,5) е много малък било то от Германия пък и от където и да е и не се подлъгвай по ниската му цена и многото екстри 

Редактирано от vesii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами какъв да взема тогава като не трябва да е 2.5 тди....1,9?

да прегледал съм темите...има противоречиви мнения,имам приятел с такава каза че е доволен..никой не отрича скъпата подръжка разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и читави 2.5...просто търси упорито реална сервизна история и тн,...

Има проблеми с мазането ми то вече химията е толкова напред и за това има решение!!

Стига да знаеш как и какво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там е работата,че не разбирам..но като тръгна да купувам ще взема човек който знае...ей за това форумите са хлъзгаво понятие защото те разтрояват.то е ясно че е кола на години.въпроса е дали е хубав мотор и за скоростите ми казват яе мултито се разваля...абе луда работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора може да е хубав, но като нов.Ако искаш да натрупаш знания на автомонтьор това е точния двигател.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=128705&page=3 малко за четене, а и има още доста инфо тук.Има защо цената да е по-ниска от тази на 1.9тди.

Ремонт на мулти+валове, може да мине 5000лв.  :flehan: , а и смяна на масло на автоматична кутия 500лв. на всеки 50к. км., няма да скучаеш определено.

Може и да излезеш късметлия, но вероятноста е малка, предвид годините на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам.но по тази логика всички модели от тези години така или иначе са износени..1,9 тди/2003/,няма ли да е в същото положение...имам познат който има 2.5 тди 163кс..кара я от 5 години и то мъжката и не е имал проблем с тези неща...по тази логика какво да избера..съвет от вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш железни нерви и дълбок джоб и предпочиташ повече да висиш в сервиза, отколкото да караш с две ръце съм за 2.5.

А да и що да не си купи човек дизел, харчещ градско колкото 4 цилиндров бензинов двигател с в пъти по-евтина поддръжка.Личи си че ще ти е първа кола и не си поддържал такава до сега, но не си причинявай това страдание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ще се оглеждам за 1,9 тди...всеки ми казва че е най добре този мотор,131 кс.те предполагам са мултитроници или има и quattro версии.забравих да кажа че колата ще е основно градско,най много един път в месеца да се излиза извън града.от пловдив съм

Редактирано от jbiznesa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм от Пловдив колега ако искаш ще съдействам!

Пиши на лично и ще се разберем ако искаш ще покараш мойта за да усетиш колата

Аз имам и 1.9 и 3.0TDI...:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова страшно това с валовете. Брат ми си смени цялата глава с читава такава и ремонта му стъпи на 1000 лв, но тва 2,5 си харчи 12-14 градско нафта. На дълго пада много, но в града си е смърт. Единственото по-хубаво, което аз намирам от 1,9 е, че двигателят някакси по-спокойно работи и не ти трепери толкова в купето ;) Да потдържаш V6 не си е ташак да знаеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на всички за коментарите...ще е ауди това е сигурно..пък другото си е малко на късмет...но се замислям за 1,9тди

и един последен въпрос бензиновите аналози с автоматик като проблеми същите ли са спрямо дизела или не си струва коментарите.

Редактирано от jbiznesa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държиш ли да е автоматик? Мултитроника наистина е кофти, просто ресурса му не е голям а ремонтите са скъпи. 2.5 тди в Б6, който си харесал (163 к.с.) е с букви "B", така че не е чак толкова лош (по-малко проблемен е от първите серии 2.5). Разхода градско няма да е повече от 10-11.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега jbiznesa, възможно най-кратко:

- Колегите не ти препоръчват 2.5 мотора, поради скъпо обслужване и не особено висока надежност, особено като се има впредвид вероятния немалък пробег;

- Особено внимание ти се обърна да не е в комбинация с Multitronic тоя мотор. Мултитроника е удоволствие в шофирането и напълно разбирам мерака ти. Не е малък детаил и факта, че разхода на гориво се запазва като при ръчните скорости /приблизително/. 

Мултито е създадено да издържа на 310 н.м въртящ момент! Тоя мотор 2.5 163 к.с. е точно толкова. И не само това..... развърта максималния въртящ момент в целия диапазон 1400-2100 об/мин.....което напълно съвпада  с нормалните обороти които мотора поддържа с Мултито.   Тоест почти постоянно здраво натоварваш кутията , оттам вече и възможните дефекти и големи амортизации в перспектива;

- При 1.9 с Мулти нещата са малко по-щадящи. Ако мотора е AVF също е 310 н.м, но са пикови;

Всичко това е само теория, макар и показателна.  Зависи как и колко е експлоатирана колата!

Аз карам кола с Мултитроник, няма да и правя реклама....... обслужването и ремонтите са скъпи, но удоволствието е голямо :)

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,държа да е автоматик,да четох че с букви В не е лош,но нали като цяло подръжката за 2,5 е доста по скъпа от 1,9 а като тяга не са много различни...особено след чип на 1,9

колега Fireblood разбрах прекрасно всичко което ми каза ти и колегите и благодаря че ми отделихте време.знаете че първа кола е трудно да купиш още повече когато нищо не разбирам.

  Редактирано от jbiznesa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имах възможност да заделя лев за ремонт на Мултито и аз бих си взел.Всичко в крайна сметка опира до финанси.Сега малко ме е яд, а и жената не може да кара с ръчни, но на този етап толкова.Ако можеш да си го позволиш лошо няма, но 2.5тди по-добре недей, там вече нещата опират не само до финанси, а и до мазохизъм :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си купиш Ауди с Мулти не си и помисляй за чип!!! Тогава вече сигура няма да ти издържи дълго кутията.     Иначе самия мотор носи малко повече мускули:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...