Tiko04 Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Здравейте,имам питане относно ангренажния ремак на А4 - 2008 г. TDI - 120 к.с Аз съм 2 собственик на колата, и в сервизната книжка пише, че не е сменян ангренажен ремък все още, а колата е вече на 146,000 км. Как мога да разбера, кога трябва да се смени ремъка ? Благодаря предварително и приятни празници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Сменяй го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 То не се пита изобщо. Вземеш ли кола от непознат, ангренажа е първото нещо за обслужване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 И аз съм 2.0 TDI само ,че CAGA мотор на него ангренажа се сменя на 180000 км.Тук там четох за смяна и по време, но според майстора това с времето не е вярно защото на кутията на оригинален ремък пише " expire time-none " т.е. няма срок на годност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tiko04 Публикувано 24 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 В сервизната книжка, пише смяна на зъбен ремък на 180,000 км ? А извинявай, но какво ще рече CAGA, че не съм запознат ? Тоест ти до момента не си сменял ангренажен ремък ? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 CAGA са буквите на мотора моя е 143 ps . Смених го и сега съжалявам защото можеше да изкара още 50 хиляди до 180 а по хубаво от фабричното вграждане няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tiko04 Публикувано 24 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Ясно, а само да попитам зъбен и ангренажен са едно и също нали ? Ако е така, то и аз имам време, до 180.000, а в сервиз не може ли да се разбере колко е изхабен този ремък ? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Да едно и също са. Не знам дали може да се разбере в сервиз по скоро не Сигурен ли си в километрите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tiko04 Публикувано 24 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Да, колата беше с пълна сервизна история от Porsche Sofia Zapad, и за това км, не ги подлагам на съмнение Сега погледнах и в техния сайт, и има смяна на ремък за 489 лв. което ми звучи ОК. А само да питам, ако реша да го сменям, да сменям ли и водна помпа и антифриз комплект: защото го имат на цена от 677 лв, а плюс някакъв канален ремъци става вече 899 лв. ? Ти кое си сменил ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Ангренаж комплект с всички ролки обтегачи шпилки и водна помпа , канален ремък ролки и обтегачи по него ,около 900 лева без трудАнтифриза не го смених само долях около 2 литра а трябвашеИма пиниз да се смени всичко това без да се сваля бронята маска фарове и радиаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 обади се на порше, дай си вина и ще ти кажат кога трябва да смениш ремъците и какво още. най добре си смени и водната помпа и ролките и пистовия ремък ако трябва. прави си го по книжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 Ремъкът се смяна на пробег или достигнати години.На 90% от 2.0TDI-тата е 120 000км. или 6г., има и такива които са на 180 000км., но времевия период е същия.Ако искаш изпрати ми едно ЛС и ще ти дам цена за оригинални части на Ауди с огромна остъпка от цената в Порше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) Колега здравей,как може да се разбере кой тип ремък е е на колко трябва да се смени? Защото! Запазих една кола в Германия и в понеделник,живот и здраве трябва да я купя. Колата е 2.0 TDI 143 кс. 2010г. април. на 126881км от салон на Хюндай. Колата има абсолютно пълна сервизна книжка и история,там видях ,че ангренажният ремък е оригиналният. Та въпросът ми към вас е,на колко километра се сменят тези ремъци,защото трябва да и докарам до България на ход? Искам да съм спокоен по път,ако трябва нещо да се сменя да знам! Също да не забравя, колко лева приблизително струва задължителната подмяна на всичко нужно след покупка на колата?Благодаля ви предварително!!! Редактирано 12 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Според мен я докарай и го сменяй. Не е опрял ножът до кокъла, но и не разчитай, че можеш да си в караш спокойно някакъв период. Около 1000лв. излиза всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) Аз трябва да мина около 2800до 3000 км. до България и това ми е дерт, дали да съм по-спокоен по пътя? Щом дойда в България задължително ще ги сменя тези неща. 1000 лв само части или и труд? И за оригинални части ли говорим? Редактирано 10 Декември 2016 от odzhakov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Части. Оригинални, разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Ок мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Ако искаш да си по-спокоен, я транспортирай с автовоз или камионче. Едва ли взимат повече от 800 лева до България. Като сметнеш пътните такси и гориво, ти излиза същото. Но поне ще си спокоен, че няма да роди на пътя. Ако ли не, сменяй там всичко, и я докарвай. Вярно, цените ще са огЪн, ама поне знаеш, че са 'оригинални' сменяни в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Ок ще видя какво ще я правя!Въпроса е,че трябва пътюм да мина и от друго място по работа!!! За това е добре да е на ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Какво толкова са страхувате 1000км са нищо аз минах към 3000 преди да сменя всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Обадих се в порше и ми казаха по номер на рамата,че ремъка трябва да се сменя на 210000!!! Цената от 1000лв в порше ли е или при друг майстор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 А казаха ли ти, че се сменя и на времеви период от 6г. ? В тези 1000лв., които са и някакъв максимум се включват: комплект ангренаж шпилка водна помпа пистов ремък обтегач с ролка на пистовия ремък паразитна ролка термостат с О пръстен антифриз Програмата 4+ не е я гледай защото не включва доста неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Toва според мен са някакви страшно пресилени презастраховки от производителя и щом е казал, че ремъка(и останалото) трябва да се смени на 6 години, значи реално, че тоя ремък може да издържи поне 7 години в най-лошите възможни условия и натоварвания. Според мен спокойно можеш да си се прибереш в БГ без да се занимаваш с камиони, платформи и автовози. За протокола имам една кола набор 91 , която още си е с оригиналния ангренаж, а оригиналната водна помпа се разтече преди 2 години... Иначе няма спор, че е хубаво човек да си смени всичко и да се чувства спокоен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 преди 35 минути, Audi_FeN_1 написа: значи реално, че тоя ремък може да издържи поне 7 години в най-лошите възможни условия и натоварвания. Значи, ама ако скъса ремък на магистралата със 160км/ч тогава нищо няма да значи, това което сме писали, защото е късно либе за китка. Колите от новото поколение нямат защити, и като смели клапаните и в най-лошия случай някое бутало, и по-добре да не я връща в Бъглария, а направо да си хваща рейса, самолета и т.н. А дали ще ги смени в Чужбина, дали в България какво значение има? Дори и да се прибере така, пак ще се наложи да ги смени, защото си дал един чувал с пари за кола, която не знаеш кога ще роди. Но всеки си носи кръста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Just now, IceHeart написа: А дали ще ги смени в Чужбина, дали в България какво значение има? На едното място е двойно по-скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване