Strong Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 Здравейте,и ЧЕСТИТА КОЛЕДА!Продадох си любимия автомобил Ауди А6 С4 с ГИ и сега съм изправен пред дилемата каква да е следващата.Не искам да изневерявам на марката,но с бюджет максимум 8000лв. трудно ще намеря запазен екземпляр дизел или бензин след 2003г.Колата няма да е в гараж и за това трябва да издържа на атмосверни влияния,лесен старт зимата,нормална подръжка и икономична.Минавам на ден 30км. а за година около12000км.Ще съм благодарен на всякакъв съвет.Извинявам се,ако съм Ви оттекчил.Весели празници!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 С тия пари си за едно Ц5.....хем запазено, хем да го обслужиш идеално....нищо, че ще е малко под 2003 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 След Ц4 следва Ц5.Б 5 ще ти е тясно след Ц4Като ти гледам подписа,и един АДР ще ти върши работа-не върви също като АБК-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 26 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Днес пообиколих няколко къщи в Търново,Ауди,фолксваген 2003 2004 за по8-9000 много зле бяха нито екстериорно,нито интериора бе на ниво.Единствено ми направи впечатление един Форд Фокус 2,0 136к.с 2005г. дизел,много добре изглеждаше както отвън,така и от вътре за 5600лв.Ама Форд...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Ако успееш да намериш А6 с 1.9TDI вероятно ще си много щастлив с такава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=164313 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Поне от 2000-та година да е междинния фейс, серийно ESP, фаровете по-добри и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 За 12к км годишно дизел не си заслужава. Търси бензин ..... по възможност лесен за газифициране (така и така си свикнал с газта ). Проблемът е, че нещо не се сещам за VAG мотор, който да отговаря на поставените условия След А6 Ц4 Фокуса ще ти дойде малък, така че гледай по-скоро Мондео ..... нищо, че и то е Форд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 (Редактирано) Проблемът е, че нещо не се сещам за VAG мотор, който да отговаря на поставените условия В с5 като кажем,че няма двигатели,който да се газират лесно.....,не знам.... Редактирано 27 Декември 2014 от duno Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Ц5 3.0 на газ ама то за Първомайци ти требва Джип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 27 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Ц5 3.0 на газ ама то за Първомайци ти требва Джип.Ха Ха Ха.....напълно си прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A80 Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Не е лошо Фокусчето, покарай го може да ти допадне, иначе автокъщите в областа държат безумни цени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 28 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Явно ще се вдига малко бюджета.Днес гледах една Тойота Авенсис D4D 2.0 116к.с.Вътре цица,двигател перфетен,но имаше външни забележки които не можах да преглътна.Като оборудване ми направи добро впечатление...Търсенето продължава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Абе точно с D4D внимавай че и там има едни драми с маховици и съединители за по 2к!Също дюзи и турбини съвсем не евтин автомобил за поддръжка а се позиционира в ниския среден клас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Нещо такова е идеалка.... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11403376099437763&slink=8eyhk8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Тоя двигател просто не е за тая кола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Честно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Да, освен ако не гледаш само какво пише на колонката и по някаква случайност да ти стигат тия 100 и малко коня... За градско са предостатъчни понеже са лесно използваеми, ама извън града тая цифричка е много важна.По-важното обаче за мен е че маниера на мотора отговаря далеч повече на голф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Не знам, предполагам имаш повече километри на такъв мотор от мен. Вероятно е така де, с това категорично изказване. Аз по-далеко от Германия е съм ходил с такава кола все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Нямам много километри разбира се, точно поради причините, които пиша Мотора е хубав за икономия, но просто 4 цилиндров дизел не отговаря на представите ми за моторизация на А6. Моторите за това купе за мен почват от 2,4 и 2,8, разбира се на който му харесва да си го кара, той затова е в гамата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 (Редактирано) 1,9 тди преднячка дърпа в пъти по добре купето на А6 от 2,4, 2,6, автомат, куатро. Редактирано 30 Декември 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Така е, на ниски скорости дърпа много по-добре, но въпроса е как и с какъв акустичен и вибро фон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Явно не си сядал в коли с такива моторизации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 30 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Нещо такова е идеалка.... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11403376099437763&slink=8eyhk8Определено ми хареса!......Много добър салон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Явно не си сядал в коли с такива моторизации. Сядал съм в повече дори, както и същия мотор, в други ваг. Това, което е различно са може би критериите, аз имам непоносимост към грубата работа на мотора, вибрациите, тракането и пиковете по кривата на оборотомера, не обичам да усещам и всяка промяна в хода на мотора, нещо което при V6 липсва. Това затова и ме дразни доста 1,8Т, но той поне е малко по-добре по повечето параграфи.Дизела поне до извеестна степен е малко по-тих на дълго... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts