Jump to content

Избор на автомобил


Recommended Posts

Здравейте,и ЧЕСТИТА КОЛЕДА!Продадох си любимия автомобил Ауди А6 С4 с ГИ и сега съм изправен пред дилемата каква да е следващата.Не искам да изневерявам на марката,но с бюджет максимум 8000лв. трудно ще намеря запазен екземпляр дизел или бензин след 2003г.Колата няма да е в гараж и за това трябва да издържа на атмосверни влияния,лесен старт зимата,нормална подръжка и икономична.Минавам на ден 30км. а за година около12000км.Ще съм благодарен на всякакъв съвет.Извинявам се,ако съм Ви оттекчил.Весели празници!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия пари си за едно Ц5.....хем запазено, хем да го обслужиш идеално....нищо, че ще е малко под 2003 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пообиколих няколко къщи в Търново,Ауди,фолксваген  2003 2004 за по8-9000 много зле бяха нито екстериорно,нито интериора бе на ниво.Единствено ми направи впечатление един Форд Фокус 2,0 136к.с 2005г. дизел,много добре изглеждаше както отвън,така и от вътре за 5600лв.Ама Форд......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 12к км годишно дизел не си заслужава. 

Търси бензин ..... по възможност лесен за газифициране (така и така си свикнал с газта :)). Проблемът е, че нещо не се сещам за VAG мотор, който да отговаря на поставените условия :eusa_think:

След А6 Ц4 Фокуса ще ти дойде малък, така че гледай по-скоро Мондео ..... нищо, че и то е Форд :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е, че нещо не се сещам за VAG мотор, който да отговаря на поставените условия :eusa_think:

В с5 като кажем,че няма двигатели,който да се газират лесно.....,не знам....

Редактирано от duno
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще се вдига малко бюджета.Днес гледах една Тойота Авенсис D4D 2.0 116к.с.Вътре цица,двигател перфетен,но имаше външни забележки които не можах да преглътна.Като оборудване ми направи добро впечатление...Търсенето продължава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе точно с D4D внимавай че и там има едни драми с маховици и съединители за по 2к!

Също дюзи и турбини съвсем не евтин автомобил за поддръжка а се позиционира в ниския среден клас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, освен ако не гледаш само какво пише на колонката и по някаква случайност да ти стигат тия 100 и малко коня... За градско са предостатъчни понеже са лесно използваеми, ама извън града тая цифричка е много важна.

По-важното обаче за мен е че маниера на мотора отговаря далеч повече на голф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, предполагам имаш повече километри на такъв мотор от мен. Вероятно е така де, с това категорично изказване. Аз по-далеко от Германия е съм ходил с такава кола все пак. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам много километри разбира се, точно поради причините, които пиша :) Мотора е хубав за икономия, но просто 4 цилиндров дизел не отговаря на представите ми за моторизация на А6. Моторите за това купе за мен почват от 2,4 и 2,8, разбира се на който му харесва да си го кара, той затова е в гамата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ми хареса!......Много добър салон :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си сядал в коли с такива моторизации. 

Сядал съм в повече дори, както и същия мотор, в други ваг. Това, което е различно са може би критериите, аз имам непоносимост към грубата работа на мотора, вибрациите, тракането и пиковете по кривата на оборотомера, не обичам да усещам и всяка промяна в хода на мотора, нещо което при V6 липсва. Това затова и ме дразни доста 1,8Т, но той поне е малко по-добре по повечето параграфи.

Дизела поне до извеестна степен е малко по-тих на дълго... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...