Jump to content

Светят ми лампите на abs и esp


coca cola

Recommended Posts

И ти ли колега аз миналия ден сменях задни накладки и от тогава ми светват двете , после изгасват после пак светват и мощноста на мотора е ужас, влиза в авариен режим,поне при мен е така. днес я закачихме но не на ВАГ и ми излезе грешка 18256 за някакво налягане и тежест не знам си кво. ако някой знае какво да правим с колегата нека да каже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е отпред ,накладките отзад,на две коли  един и същ проблем,или случайност или талант  при смяна на накладки! предстои да разберем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не виждам как точно да разместя датчика за абс като датчика както каза колегата е отпред а апарата срещу него, не мисля че в моя случай е датчик защото той ще отчита грешка при движение а при мен е след като запаля и поседи малко светват лампичките и колата минава в авариен режим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на ВАГ излезаха 3 грешки едната беше 18256

другите не ги помня но знам че не ми работят умната дюза ( изгоряла) и ламбда сонда също изгоряла както и че комп. на АБС-а не може дас се свърже с комп. на колата, да се надяваме че след отстраняване на тея скромни нещица ще покараме,че в Габрово има 20 см сняг и продължава да вали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен така. Светват по време на движение и двете и ако голата се изгаси и запали отново - не светят, но след време се появяват пак. В момента седи в сервиз, ако разберат какво й е, ще пиша. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменяте абс-а и се оправя тук в габрово преди малко един приятел а ауди ми каза че имал същият приблем преди време сменил абс-а и се оправило аз утре ще правя моя и ще кажа резултата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е отпред ,накладките отзад,на две коли  един и същ проблем,или случайност или талант  при смяна на накладки! предстои да разберем

уникални таланти,трябва да са намерили,да:)

иначе,съвпадения дал господ,блокове на абс са класика :)на студено време:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултата от подмяната на абс погрешна проблема се оказа съвсем друг няма нищо общо оказа се вакуум това е от мен и поздрави на двамата специалисти Таланти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито,не разбрахме каква е връзката на смянта на накладки и лампите,също така от този вакум ти зависи и връзката с модула предполагам?,дано наистина си решил проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смяната на накладките е просто съвпадение



това ми беше проблема на мен,сложихме за проба един от работеща кола и повече тези лампички не светнаха

Редактирано от kaycata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано помниш номерата ня грешките,тия клапани нямат общо с абс,екуто вроятно е казало на абс нещо и той е палнал лампите,напиши грешките ако ги помниш в абс модула

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами човека който ми прави диагностиката отвори аутодатата и гледа грешката 18256 и започна от от тези клапанчета,



някакво натоварване в блока на двигателя нещо такова беше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18256/P1848/006216 - Please check DTC Memory of Engine Controller

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

  • Fault Code(s) stored in Engine Control Unit

Possible Solutions

  • Check Engine Control Unit for Fault

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези соленоиди седят като си пред мотора от ляво до ботуша,вероятно имаш 2.5 тди и управляват егр и тн чрез вакум, когато дефектират еку-то праща сигнал на абс и лампите светват,мощта на мотора се намалява защото есп и абс не могат да помогнат при ситуация ,затова и грешката е да се провери записа в моторната електроника. Явно е съвпадение със смяната на накладки

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика да светват тия лампи при грешка от тия вакууми. АБС защо да не върши работа и с тия грешки, не виждам смисъл да са го направили да се спира зорлем от такава грешка?

За ЕСП не знам, може и да е зависимо от изправността на всичко по мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуумните клапани до десния ботуш (левия, гледано отпред) са N75 и N18, Съответно управляват актуатор на турбо и ЕГР.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=166856

Вакуума има отношение към сервоусилвателя на спирачките.

Никакви грешки няма да се логнат при липса на вакуум, освен да се усети лагаво турбо и вдървен педал на спирачката при престояла кола.

Има вакуумен резервоар в левия калник, както и множество съединенея и и разклонения по системата + клапанчета. Трябва да се затапва и тества с помпичка и вакуум-метър.

Нещо стана голяма мешавица в обясненията на проблемите и решенията... Вакуума е основателна причина за забиването на колата в авариен режим, но не и за светването на ABS & ESP - там пробелма е платката на бошовската помпа - късат се спойките на жичките към платката. Наскоро се дискутира това, но поради неадекватните заглавия на темите не мога да го намеря. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не знам това онова аз казвам смених абс-то сдруго пак светеше днес смених клапана и спря да свети логиката на вас оставям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези соленоиди седят като си пред мотора от ляво до ботуша,вероятно имаш 2.5 тди и управляват егр и тн чрез вакум, когато дефектират еку-то праща сигнал на абс и лампите светват,мощта на мотора се намалява защото есп и абс не могат да помогнат при ситуация ,затова и грешката е да се провери записа в моторната електроника. Явно е съвпадение със смяната на накладки

И аз това казах

Вакуумните клапани до десния ботуш (левия, гледано отпред) са N75 и N18, Съответно управляват актуатор на турбо и ЕГР.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=166856

Вакуума има отношение към сервоусилвателя на спирачките.

Никакви грешки няма да се логнат при липса на вакуум, освен да се усети лагаво турбо и вдървен педал на спирачката при престояла кола.

Има вакуумен резервоар в левия калник, както и множество съединенея и и разклонения по системата + клапанчета. Трябва да се затапва и тества с помпичка и вакуум-метър.

Нещо стана голяма мешавица в обясненията на проблемите и решенията... Вакуума е основателна причина за забиването на колата в авариен режим, но не и за светването на ABS & ESP - там пробелма е платката на бошовската помпа - късат се спойките на жичките към платката. Наскоро се дискутира това, но поради неадекватните заглавия на темите не мога да го намеря. :steinigung:

Колега разбирам но моя проблем беше колата загубва мощност и след няма секунда светват лампионите,след известно време може след 5 мин,може след 1 час 2-3 сек преди да угаснат колата тръгва да върви и щом тръгне лампите угасват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...