coca cola Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Здравейте колеги проблема ми е че след смяна на накладки ми светят лампите на абс-а и есп-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 И ти ли колега аз миналия ден сменях задни накладки и от тогава ми светват двете , после изгасват после пак светват и мощноста на мотора е ужас, влиза в авариен режим,поне при мен е така. днес я закачихме но не на ВАГ и ми излезе грешка 18256 за някакво налягане и тежест не знам си кво. ако някой знае какво да правим с колегата нека да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 закачете на ваг и напишете грешката в АБС- контролера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Разместили са някой датчик на абс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Датчика е отпред ,накладките отзад,на две коли един и същ проблем,или случайност или талант при смяна на накладки! предстои да разберем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Ами не виждам как точно да разместя датчика за абс като датчика както каза колегата е отпред а апарата срещу него, не мисля че в моя случай е датчик защото той ще отчита грешка при движение а при мен е след като запаля и поседи малко светват лампичките и колата минава в авариен режим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OliverQueen Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 При мен светеха когато ми се намокри комфорт модула и колата влезе в авариен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 6 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2015 Днес на ВАГ излезаха 3 грешки едната беше 18256другите не ги помня но знам че не ми работят умната дюза ( изгоряла) и ламбда сонда също изгоряла както и че комп. на АБС-а не може дас се свърже с комп. на колата, да се надяваме че след отстраняване на тея скромни нещица ще покараме,че в Габрово има 20 см сняг и продължава да вали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 7 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2015 И при мен така. Светват по време на движение и двете и ако голата се изгаси и запали отново - не светят, но след време се появяват пак. В момента седи в сервиз, ако разберат какво й е, ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 7 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2015 сменяте абс-а и се оправя тук в габрово преди малко един приятел а ауди ми каза че имал същият приблем преди време сменил абс-а и се оправило аз утре ще правя моя и ще кажа резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibgfan Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Датчика е отпред ,накладките отзад,на две коли един и същ проблем,или случайност или талант при смяна на накладки! предстои да разберемуникални таланти,трябва да са намерили,даиначе,съвпадения дал господ,блокове на абс са класика на студено време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Резултата от подмяната на абс погрешна проблема се оказа съвсем друг няма нищо общо оказа се вакуум това е от мен и поздрави на двамата специалисти Таланти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 честито,не разбрахме каква е връзката на смянта на накладки и лампите,също така от този вакум ти зависи и връзката с модула предполагам?,дано наистина си решил проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 (Редактирано) смяната на накладките е просто съвпадениетова ми беше проблема на мен,сложихме за проба един от работеща кола и повече тези лампички не светнаха Редактирано 10 Януари 2015 от kaycata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 дано помниш номерата ня грешките,тия клапани нямат общо с абс,екуто вроятно е казало на абс нещо и той е палнал лампите,напиши грешките ако ги помниш в абс модула Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Ами човека който ми прави диагностиката отвори аутодатата и гледа грешката 18256 и започна от от тези клапанчета,някакво натоварване в блока на двигателя нещо такова беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 18256/P1848/006216 - Please check DTC Memory of Engine Controller Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Possible Causes Fault Code(s) stored in Engine Control Unit Possible Solutions Check Engine Control Unit for Fault Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156359&&page=3Прочети тази тема колега, може да ти е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Изчетох ги всичките темичовека погледна в аутодата проблема и излезе от вакумите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 (Редактирано) тези соленоиди седят като си пред мотора от ляво до ботуша,вероятно имаш 2.5 тди и управляват егр и тн чрез вакум, когато дефектират еку-то праща сигнал на абс и лампите светват,мощта на мотора се намалява защото есп и абс не могат да помогнат при ситуация ,затова и грешката е да се провери записа в моторната електроника. Явно е съвпадение със смяната на накладки Редактирано 10 Януари 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Няма логика да светват тия лампи при грешка от тия вакууми. АБС защо да не върши работа и с тия грешки, не виждам смисъл да са го направили да се спира зорлем от такава грешка?За ЕСП не знам, може и да е зависимо от изправността на всичко по мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Вакуумните клапани до десния ботуш (левия, гледано отпред) са N75 и N18, Съответно управляват актуатор на турбо и ЕГР.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=166856Вакуума има отношение към сервоусилвателя на спирачките.Никакви грешки няма да се логнат при липса на вакуум, освен да се усети лагаво турбо и вдървен педал на спирачката при престояла кола.Има вакуумен резервоар в левия калник, както и множество съединенея и и разклонения по системата + клапанчета. Трябва да се затапва и тества с помпичка и вакуум-метър.Нещо стана голяма мешавица в обясненията на проблемите и решенията... Вакуума е основателна причина за забиването на колата в авариен режим, но не и за светването на ABS & ESP - там пробелма е платката на бошовската помпа - късат се спойките на жичките към платката. Наскоро се дискутира това, но поради неадекватните заглавия на темите не мога да го намеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 ми не знам това онова аз казвам смених абс-то сдруго пак светеше днес смених клапана и спря да свети логиката на вас оставям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 тези соленоиди седят като си пред мотора от ляво до ботуша,вероятно имаш 2.5 тди и управляват егр и тн чрез вакум, когато дефектират еку-то праща сигнал на абс и лампите светват,мощта на мотора се намалява защото есп и абс не могат да помогнат при ситуация ,затова и грешката е да се провери записа в моторната електроника. Явно е съвпадение със смяната на накладкиИ аз това казахВакуумните клапани до десния ботуш (левия, гледано отпред) са N75 и N18, Съответно управляват актуатор на турбо и ЕГР.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=166856Вакуума има отношение към сервоусилвателя на спирачките.Никакви грешки няма да се логнат при липса на вакуум, освен да се усети лагаво турбо и вдървен педал на спирачката при престояла кола.Има вакуумен резервоар в левия калник, както и множество съединенея и и разклонения по системата + клапанчета. Трябва да се затапва и тества с помпичка и вакуум-метър.Нещо стана голяма мешавица в обясненията на проблемите и решенията... Вакуума е основателна причина за забиването на колата в авариен режим, но не и за светването на ABS & ESP - там пробелма е платката на бошовската помпа - късат се спойките на жичките към платката. Наскоро се дискутира това, но поради неадекватните заглавия на темите не мога да го намеря. Колега разбирам но моя проблем беше колата загубва мощност и след няма секунда светват лампионите,след известно време може след 5 мин,може след 1 час 2-3 сек преди да угаснат колата тръгва да върви и щом тръгне лампите угасват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Кой е "клапана" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване