Jump to content

Термостaт или нещо друго


dexter1

Recommended Posts

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз си мислех като колегата по-горе, че няма как зимата да държи 90 градуса, при положение, че външната температура е 1 градус. Обаче, след смяна на термостата, заковава 90 градуса и няма мърдане. А преди да го сменя, в града вдигаше 90 гр. с много мъка. И когато пусна парното на топло, и падаше за няма и 2 мин. на 40 гр. След смяната на термостата всичко заспа. И на мен не ми се вярваше, но факт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-висок разход. Реално ако колата държи 90° не е нужно да се сменя. Аз го смених като купих колата при смяната на пистовия ремък и ремъка на помпата, тогава е удобно, защото така или иначе се "бишка" около термостата и така се надявам следващите няколко години да няма нужда да пипам там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята си държи 90 градуса, градско, извънградско, магистрално, при топло и студено време, общо взето постоянно, освен при дълго спускане зимата, при отрицателни температури пада до към 80-70 градуса. Това са моите наблюдения и при стария и новия термостат, а колата е на реални 86х. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам е един и се намира отпред на двигателя, където са пистовия ремък и ролките. Не знам какво имаш предвид за два термостата?

Редактирано от kolio81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа Raino беше споменал някъде че били 2...

Термостата е един. 116лв струва в Порше. Аз го смених заедно с водната помпа. И от Банско съм слизал, и от Боровец съм слизал, а от Пампорово слизах на 8 март тази година като беше код червено и бяха закъсали сумати народ. Стрелката не мръдна от 90 градуса при парно на 26 и само спускане надолу до Чепеларе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи освен пак да го сменя, нищо че е нов, понеже при мен се получава само и единствено когато спускането е при -10, -15 градуса и да си го взема от Порше за 116, че предния път го взех за 80 лв. с отстъпка. А като беше код червено, запомни ли колко беше външната температура, защото тогава ситуацията беше заради снеговалежа и падналите дървета, а не студа, защото около нулата и на мен си ми държи 90 и със стария и новия. Просто споделям как е при мен и как си смених здравия термостат, защото и с новия се държи по същия начин и явно не е при мен само - първата страница на темата има няколко такива поста, даже колега, само че с А3 и 2.0 TDI е разказал за теста, който са направили до Витоша и обратно и как с чисто нов термостат пада температурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е па давайте им малко зор на тия печки... Като карате на доле... Кво ги пазите, моя не показва 90 само като седи паркирана поне от 1 час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята е бензин, там бирата е друга :), а и с детето на задната седалка зимата колко зор да даваш.

Редактирано от kolio81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като беше код червено, запомни ли колко беше външната температура, защото тогава ситуацията беше заради снеговалежа и падналите дървета, а не студа...

Прав си. По спомен бяха около нулата. Ама и на -10,-15 съм карал, не е мърдала стрелката. Вярно, че спусканията са били не повече от 5км при -15 ама все си мисля, че не е нормално да пада температурата. Ако термостата е наред и затваря, а колата не може да стопли и малкия кръг, то тогава друго не е наред

Редактирано от rrrumen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали уж били 2 термостатите?....

Доколкото разбрах,има още един термостат,който е към парното някъде,отваря топло да отива към парното,не го знам къде е точно и колко струва,казаха ми че той много рядко се прецаква,и като цяло не се сменял.Иначе другия е покрай ремъка и зад перките за охлаждане,вижда се като отвориш капака,близо до лявата перка и зад ремъка,има в ляво на радиатора горе един маркуч,и като го проследиш в посока към ремъка,там е термостата,бая голям,в комплект с тръбичка пластмасова.За зимата не мога да кажа държи или не държи 90 градуса ,не съм карал колата зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...