hysterics Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Ами не знам. Аз от Боровец спускам редовно и не мърда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Най- после и Енчев да бъде прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaHkoB Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 И аз си мислех като колегата по-горе, че няма как зимата да държи 90 градуса, при положение, че външната температура е 1 градус. Обаче, след смяна на термостата, заковава 90 градуса и няма мърдане. А преди да го сменя, в града вдигаше 90 гр. с много мъка. И когато пусна парното на топло, и падаше за няма и 2 мин. на 40 гр. След смяната на термостата всичко заспа. И на мен не ми се вярваше, но факт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Добре де...ако не се смени (а е трябвало според някои) до какви поразии може да доведе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 По-висок разход. Реално ако колата държи 90° не е нужно да се сменя. Аз го смених като купих колата при смяната на пистовия ремък и ремъка на помпата, тогава е удобно, защото така или иначе се "бишка" около термостата и така се надявам следващите няколко години да няма нужда да пипам там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 И моята си държи 90 градуса, градско, извънградско, магистрално, при топло и студено време, общо взето постоянно, освен при дълго спускане зимата, при отрицателни температури пада до към 80-70 градуса. Това са моите наблюдения и при стария и новия термостат, а колата е на реални 86х. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Нали уж били 2 термостатите?.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 (Редактирано) Доколкото знам е един и се намира отпред на двигателя, където са пистовия ремък и ролките. Не знам какво имаш предвид за два термостата? Редактирано 30 Май 2015 от kolio81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Ако не се лъжа Raino беше споменал някъде че били 2... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Има още един температурен датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Ако не се лъжа Raino беше споменал някъде че били 2...Термостата е един. 116лв струва в Порше. Аз го смених заедно с водната помпа. И от Банско съм слизал, и от Боровец съм слизал, а от Пампорово слизах на 8 март тази година като беше код червено и бяха закъсали сумати народ. Стрелката не мръдна от 90 градуса при парно на 26 и само спускане надолу до Чепеларе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Значи освен пак да го сменя, нищо че е нов, понеже при мен се получава само и единствено когато спускането е при -10, -15 градуса и да си го взема от Порше за 116, че предния път го взех за 80 лв. с отстъпка. А като беше код червено, запомни ли колко беше външната температура, защото тогава ситуацията беше заради снеговалежа и падналите дървета, а не студа, защото около нулата и на мен си ми държи 90 и със стария и новия. Просто споделям как е при мен и как си смених здравия термостат, защото и с новия се държи по същия начин и явно не е при мен само - първата страница на темата има няколко такива поста, даже колега, само че с А3 и 2.0 TDI е разказал за теста, който са направили до Витоша и обратно и как с чисто нов термостат пада температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Е па давайте им малко зор на тия печки... Като карате на доле... Кво ги пазите, моя не показва 90 само като седи паркирана поне от 1 час. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 (Редактирано) Твоята е бензин, там бирата е друга , а и с детето на задната седалка зимата колко зор да даваш. Редактирано 30 Май 2015 от kolio81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 (Редактирано) А като беше код червено, запомни ли колко беше външната температура, защото тогава ситуацията беше заради снеговалежа и падналите дървета, а не студа...Прав си. По спомен бяха около нулата. Ама и на -10,-15 съм карал, не е мърдала стрелката. Вярно, че спусканията са били не повече от 5км при -15 ама все си мисля, че не е нормално да пада температурата. Ако термостата е наред и затваря, а колата не може да стопли и малкия кръг, то тогава друго не е наред Редактирано 30 Май 2015 от rrrumen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Нали уж били 2 термостатите?....Доколкото разбрах,има още един термостат,който е към парното някъде,отваря топло да отива към парното,не го знам къде е точно и колко струва,казаха ми че той много рядко се прецаква,и като цяло не се сменял.Иначе другия е покрай ремъка и зад перките за охлаждане,вижда се като отвориш капака,близо до лявата перка и зад ремъка,има в ляво на радиатора горе един маркуч,и като го проследиш в посока към ремъка,там е термостата,бая голям,в комплект с тръбичка пластмасова.За зимата не мога да кажа държи или не държи 90 градуса ,не съм карал колата зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване