Jump to content

Тропане на окачването б3


audi4774

Recommended Posts

Здравейте колеги. Сменил съм почти всичко по предницата,но не спира да чука. Сменил съм "на лявото и дясното колело" : двата накрайника,шарнирите,тампоните на носачите,тампоните на амортесьорите и пак лопа. Само биелетките не съм сменял,но ми изглеждаха добре. От какво може да е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не като смених носачите тва се оправи. Тропа често и е като пукане звука,като карам по черен път и се осеща по кормилото каточели. Дали е от биелетките,казаха ми че можело да е от каренцето на кормилната рейка и мн трудно завива,все едно карам москвич. Колата ми няма хидравлика,но мисля не трябва толкова трудно да се върти.. с две ръце въртя и пак много трудно се върти....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и тампони на предния мост(магарето).От там също може да лопа.

Редактирано от Dobcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледа ли амортесьорите,лекото почукване е много дусадно при един или два изтекли,особенно при леко постоянно неравен път с малка скорост! А за въртенето на волана са доста неща,ако преди не ги е имало,значи в това което си сменил,или не е направено както трябва.

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и тропане понякога от вътрешните тампони на кормилните накрайници.

Мисля че е от тях защото като карам бавно по неравен път,тогава се чува и се осеща по кормилото,а какво представляват,трудно ли се сменят и скъпили са
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че е от тях защото като карам бавно по неравен път,тогава се чува и се осеща по кормилото,а какво представляват,трудно ли се сменят и скъпили са

Аз не успях да ги намеря и ми казаха че от на москвич на малките накрайни тампоните били същите и ги намерих ,почти същите бяха малко по големки ако си голям майстор може и да ги вкараш ама аз не успях та ги изтъних и ги сложих,стават но е малко шибана смяната .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра тема,но тези тампони съм ги сменил,а тва ще го направя и аз,но сега не виждам смисъл,след като са ми нови. Мисля че проблема при мен е другаде...

Да

Утре ще се опитам да ги намеря...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И оправили се тропането след смяната

Това тропане можеш да го усетиш като някой вътре ти клати волана много бързо и ти отвън с ръката да го усетиш кое точно е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е изгасена и разклатя бързо волана се чува това пукане,мисля си че не са биелетки или тампоните на амортесьорите"които са нови" нещо по рейката си мисля...

Аз с един приятел дето разбира повече от мен го направихме тва и той каза че на рейката имало нещо като каре и от него се чувало...

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра тема,но тези тампони съм ги сменил,а тва ще го направя и аз,но сега не виждам смисъл,след като са ми нови. 

Дори и новите тампони са с луфт в лагера, колега. Ако не сложиш преработените тампони от Голф 4 няма да се оправи.....Аз също съм сменял 100 неща по тези коли и тропаше предницата. Стана така, че си взех А4 и продадох Б4-ката, но ако я бях оставил щях да я преработвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и новите тампони са с луфт в лагера, колега. Ако не сложиш преработените тампони от Голф 4 няма да се оправи.....Аз също съм сменял 100 неща по тези коли и тропаше предницата. Стана така, че си взех А4 и продадох Б4-ката, но ако я бях оставил щях да я преработвам.

Ахаа ясно,благодаря колега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...