dimithur Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 И мойто кочина има здраво конденз , а като гледам повечето Аудита от тея години са си така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado1 Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 сподели малко повечко за теста с парфюма.благодаря ти предварителноАко излиза пара няма нищо притеснително.Ако пуши черно е богата горивната смес.Ако пуши синкаво е масло.Ако пуши бял дим е антифриз (теста с парфюма там е показателен)...сподели малко малко повечко повечко за теста с парфюма благодаря ти предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Ако имаш съмнения, че антифриза изчезва без видими течове: Сипваш парфюм в казанчето и я оставяш да поработи. Ако от ауспуха почне да мирише на парфюма.... ясно е от къде излиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Малко развитие по-темата: Сменихме гумичките, но няма промяна - колата пак пуши страшно много след като загрее над 70 градуса, маслото намалява, а сега забелязах че и антифриза намалява. Възможно ли е да е отишла гарнитурата на главата или да е спукана главата и затова да го прави този проблем? При работещ загрят двигател при отваряне на капачката на разшерителният съд, пръска доста антифриз, нормално ли е това. Маркучите са меки когато са топли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Нещата вървят към по-сериозен ремонт на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeXy27 Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 (Редактирано) Не трябва да са меки маркучите,при загрял двигател.И защо отвиваш капачката,когато ти е загряла течността,нормално е да излиза течност,системата работи под налягане?Не трябва да я развиваш,около температурата при която вече почва да отваря термостата.Маслото освен да го гори или изтича,или да го меши с антифриза няма къде да иде.Маслото бистро ли е?Нивото ако е към намаляне,не може да го меши с антифриза.Свали си свещите и виж кой са омаслени от към резбата,съответно този цилиндар прави мизерията. А прегрявана ли е колата?Айде късмет Редактирано 26 Септември 2015 от SeXy27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Маслото намалява, добре е на щеката.На капачката забелязвам жълтеникава маьонеза, но това го отдавам на малките разстояния на които се кара.Колата поне при мен не е прегрявана, даже доскоро не загряваше добре и след смяна на термостата колата започна да загрява до работна температура и започна да дими във високите обороти при загрял двигател.На 2 цилиндър свеща има леко омасляване по резбата, а гарнитурата на главата е нова и няма течове. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 27 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeXy27 Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Замервал ли си компресията на всички цилиндри.Ако на някой цилиндар е с по-висока компресия от останалите,това пак е знак че ти вкарва масло от сегментите.Така и не разбрах дали си сменял гумички на клапаните.По капачката е нормално да се образува,конденз от маслото(или майонеза)на къси разстояния но след покарване над 20км трябва да няма нищо и да е чисто. Съмнява ме много ,че имаш износени сегменти,ако си сменил гумичките на клапаните.При работна температура около 90градуса усещаш ли колата по-мудна някак си по тромава от колкото при студен двигател? Редактирано 27 Септември 2015 от SeXy27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Да гумичките са сменени, компресията тези дни ще гледам да я примеря. Не съм забелязал да има разлика във вървежа при загрял и студен мотор, но сякаш по баирите е малко по мудна и точно там изпушва повече. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 27 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Сигурен ли са, че са сменени гумичките. По принцип е малко тегава процедура да се сменят през капака на главата и некой "майстор" може и да те е извъртял ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ge2e Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Гумички на клапаните - на 100% . Имах същото ауди със същият двг. При загрял двг, като я опна и отзад завеса. Гумичките 8бр х 1лв най-много. Смяната не се налага отваряне на глава-30лв за труд, не повече и спиш спокойно и виждаш в огледалото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 (Редактирано) Гумички на клапаните - на 100% .Можеше да погледнеш няколко поста по-нагоре и да видиш,че човека е писал,че са сменили гумичките и промяна няма. Редактирано 29 Септември 2015 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 колега водачите на клапаните са заминали , щом си сменил гумичките, при мен беше така когато е загряла и работи на обороти 1-2 мин. и дадеш газ - от зад трабант на пълна газ / който помни трабанта / поне при мен беше тъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 А от къде е тогава маслото по капачката на антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 маслото по капачката е явно конденз . човека казва ,че пуши от зад щом не са гумички остава водачи на клапаните или маслени сегменти . при мен когато карах Б3 седан имах подобен проблем сменях гумички нищо после реших да сменя водачите по малкото зло но се оказа , че ако сменя главата ще ми излезе по евтино, и така и направих - пушенето изчезна, 8000- 90000км не съм доливал./ а преди на 1000клм. 1л. масло не стигаше/ не можах да видя колко ми губи защото ми я направиха хечбег. и замина за моргата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 А от къде е тогава маслото по капачката на антифриза.Ти как разбра за маслото по капачката на антифриза? Аз прочетох за конденз по капачката на маслото, което е нормално.Дори и с износени водачи, след смяна на гумичките, трябва да има кратковременно подобрение. Ако няма, работата май отива надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 (Редактирано) Така съм разбрал. Но и майонезана по капачката на маслото си е признак. Мерене на компресия ще покаже къде да търси проблема. Редактирано 30 Септември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване