kpematop Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Да, ама трябва да караш 2 часа докато се заредят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 Подобен ороблем и от мен. От както застудя сутрин MMI 2G high забива. Екрана свети, музика звучи, а бутоните на волана не работят. След рестарт чрез бутоните при скоростния лост се оправя. Софтуера е последната весия 55.7 Някой с идея за решение на проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 Виж дали не записва някакви грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 Няма записани грешки. MMI има ли логове някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 Бутоните при скоростния лост светят/работят ли когато е забил MMI? Когато забие MMI какво се вижда на екрана? Виж в 07 и 09 контролер и в този за волана дали не записва грешки. Просто изтрий всички грешки навсякъде и следващия път като направи проблем ги прочети отново (виж във всички контролери, не само в MMI). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 26 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2020 Бутоните при скоростния лост работят. Увеличавам, намалявам и както казах по-горе рестартирам MMI за да тръгне. Екрана на MMI работи, но е забил. Като включа задна и нищо не се случва на екрана, но парктроника работи. Изглежда точно като забил компютър. Чрез VCDS проверих всеки един канал по отделно и записани грешки няма. Това го прави само сутрин от както застудя. Вечер като запаля за първи път колата след работа няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 Другия вариант е да се подготвиш предварително с VCDS и кабел, да го включиш и да видиш точно когато е забил дисплея на MMI дали можеш да влезеш в контролера му HeadUnit - това до някаква степен ще покаже дали проблема не е в самия HeadUnit. Намира се под жабката, може да му провериш буксите (извади ги и ги сложи обратно) и също така да извадиш и пак да сложиш буксата на MMI дисплея - да не би да не контактува добре в гнездото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 Малко ъпдейт точно какво става. По "забиването" се съди по замръзналия часовник на дисплея на навигацията и неработещите бутони на кормилото. Иначе работи като мога да сменя станциите, влезна в настройките или др. подобни. Може да пробвам това което предлагаш с кабела, но все мисля, че щеше да има записани грешки. Дали е възможно сутрин на студено да не успява да подкара модулите ако акумулатора е слаб? На battery state of charge съм на 60% и би ли записало грешка за не стартиран модул? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2020 (Редактирано) Не е от акумулатора, защото след като запалиш напрежението вече става поне 14 волта. Това което описваш е типично за студена спойка в някой модул. Когато е студено електрическия контакт в спойката липсва. След като се загрее, метала се разширява и имаш достатъчно добър контакт за да тръгнат нещата. За сега важното е да разбереш точно кой модул е. Ако имаш достъп до контакт когато колата е студена, можеш да загряваш отделните модули със сешоар и да откриеш проблемния по този начин. Редактирано 27 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 @CVT @CVT забелязах, че при изключен климатроник при запалване на колата проблеми няма. Цяла седмица го тествам и MMI работи без гореспоменатите проблеми. Акумулатора незнам кога е сменян. Аз колата я имам от Август 2019 тъй че много е възможно той да прави проблеми, а тъй като колата и наистина умна да си спира модули за да запали, а с паленето ядове нямам дори и на -13 тази зима. Може би въпроса е защо при всичко включено го има това "забиване" и аз си го обяснявам с това, че всъщност MMI работи но някои модули не успяват да се стартират като запали колата, а системата няма заложено да ги проверява повторно когато вече напрежението си е в граници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване