Jump to content

Интересни А3-ки предлагани на пазара


audiceco

Recommended Posts

Разглеждам си аз обяви и попадам на тази.

http://www.cars.bg/c998360

Не мисля, че е интересна.

Кажете според вас кое е нередното. Как така се е получило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще цитирам човека които е написал следното.
Моля не предлагайте смешни оферти,Няма такава цена за регистриран и обслужен автомобил от Германия!Продавам поради изплащане на жилищен кредит!

 Най-вероятно  ще да е това.Друго може само да се провери в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, че ако се загледаш в снимките от отвън през предното стъкло се вижда тази дръжка от врата от 8Л. Все едно през жабката е рязната и надясно е друга кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11403276565964143&slink=8t0bgg

 

Страшен сбирщайн минал покрай километрите които са обявени. Тоя е взел един мазен спрей и е карал подред. :hilezh:  Има ли бройки, излизащи със шарка на дамаската на седалки като тези?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилична е колата..... само да бяха снимали мотора да видим BMM ли му е кода, няма какво да се притесняваш една диагностика в сервиз или на място, някой твой майстор и ако ти отговаря на критериите скачай...... сега като видях как е залепено отзад 2.0 TDI на криво явно е боядисвана 5-та врата багажника....

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сензор за дъжд, ....................., сензор за светлина

Няма функция Auto на ключа за светлините, т.е. не би трябвало да има сензор за светлина!

Screen_Shot374.png

Това НЕ трябва да са ключовете на колата!!!

След ноември 2005 година е с тези ключове:

Keys.jpg

Сензор за дъжд и светлина НЯМА!!!

Screen_Shot375.png

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата, за да е с по новите ключове трябва да е произведена след 06.2005 година.......а на обявата са написали 03.2006 което може и да е първата регистрация, но със сигурност е правена през първото шестмесечие на 2005

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошият мотор. Вие тоя пич го развенчахте. Уникални джанти - според мен са едни от най сполучливите и аз съм с такива за зимата но, чак уникални за 400 лева са четирите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошият мотор. Вие тоя пич го развенчахте.

 

Че защо пък "лошият". Ако се грижиш за него, изобщо не е лош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156597&p=2217972

 

Възможностите са 3:

03G 103 308 A - от 2003 дo 2005,5    -> Почти всички са засегнати и пукат! 

03G 103 308 B - oт 2005,5 до 2006,5 -> Много малка вероятност да дефектира, но все пак се е случвало!

03G 103 308 C - от 2006,5 до 2007,5 -> Възможно най-сигурен вариант, че няма да дефектира!

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156597&p=2217233

 

2.0TDI 16V PD 103kW BKD номерата на пукащите се глави са: V125 V130 V320 V330 Като дати на производство най-рискови са 2003-2005, след това от 2005 до средата на 2006 драстично намалява броя на засегнатите от този проблем. Произведените след средата на 2006 автомобили принципно са извън рисковата група , но пукането на глава не е винаги свързано с фабричен дефект, следователно гаранции няма! Обикновените дюзи! 2005-2008 системата за управление на двигателя е на Бош.Няма DPF.

 

 

Който не го е чел, да го прегледа.Виждам, че никой не е го е поправил или успорил. Може и да греша. Затова съм с бензинов двигател.

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, с изключение на написаните допълнителни екстри, които и аз забелязах, че липсват другите неща бях пропуснал. 

 

Точно заради тази информация, която колегата е постнал над мен ми се иска колата, която ще купя да е 2006г.     ( не, че ще е има някаква гаранция, но все пак ..  )

Редактирано от 4013
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156597&p=2217972

 

Възможностите са 3:

03G 103 308 A - от 2003 дo 2005,5    -> Почти всички са засегнати и пукат! 

03G 103 308 B - oт 2005,5 до 2006,5 -> Много малка вероятност да дефектира, но все пак се е случвало!

03G 103 308 C - от 2006,5 до 2007,5 -> Възможно най-сигурен вариант, че няма да дефектира!

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156597&p=2217233

 

2.0TDI 16V PD 103kW BKD номерата на пукащите се глави са: V125 V130 V320 V330 Като дати на производство най-рискови са 2003-2005, след това от 2005 до средата на 2006 драстично намалява броя на засегнатите от този проблем. Произведените след средата на 2006 автомобили принципно са извън рисковата група , но пукането на глава не е винаги свързано с фабричен дефект, следователно гаранции няма! Обикновените дюзи! 2005-2008 системата за управление на двигателя е на Бош.Няма DPF.

 

 

Който не го е чел, да го прегледа.Виждам, че никой не е го е поправил или успорил. Може и да греша. Затова съм с бензинов двигател.

 

Проблемът със заводски дефектните пукащите се глави отдавна е НЕактуален!

Ако главата е била от лошата (дефектираща) серия, то тогава тя отдавна се е спукала и е била подменена с трето поколение! 

В момента, тези двигатели пукат глави само от прегряване (както и повечето дизелови агрегати). Стига плашили гаргите с архивни неща.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един типичен пример за абсолютен дарак........ http://www.mobile.bg/11423753930439628 уморен до безбожие.... бегъл опит за прикриване, но неуспешен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имам кола на 115000 хиляди километра, знам как трябва да изглежда, на тая климатроника е поправян, казанчето на антифриза е....., меха на скоростния лост е пипан, запалката е изтрито покритието отгоре бялото, фаровете са потъмнели - мътни, колата с тоя BKD мотор и капак, или е сменян капака на мотора с по стар, или колата е правена преди 06.2005 година , след 06.2005 капаците на BKD са черни изцяло.... Колата нито е на 117000, нито е NOVA.... а е чист дарак....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един типичен пример за абсолютен дарак........ http://www.mobile.bg/11423753930439628 уморен до безбожие.... бегъл опит за прикриване, но неуспешен...

И след това да продължиш с последния си пост.

Понеже имам кола на 115000 хиляди километра, знам как трябва да изглежда, на тая климатроника е поправян, казанчето на антифриза е....., меха на скоростния лост е пипан, запалката е изтрито покритието отгоре бялото, фаровете са потъмнели - мътни, колата с тоя BKD мотор и капак, или е сменян капака на мотора с по стар, или колата е правена преди 06.2005 година , след 06.2005 капаците на BKD са черни изцяло.... Колата нито е на 117000, нито е NOVA.... а е чист дарак....

Така вече ще има смисъл от темата.

Като кажеш че нещо е боклук, трябва и да се обосновеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах днес като се позагледах, че масово се заблуждават потенциалните купувачи на А3 8Р относно реалната годината на самия автомобил...

Sent from Iphone 6 Plus

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е. Но често се случва и обратното. Все още се чудя къде е далаверата. Примерно, мойта А3-ка по документи е 2005-та а по VIN 06.2006-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така с новите ключове съм,по VIN 2006-та , а по документи 2005г, защо се получава така

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са ти аргументите за заключението, стана ми интересно?

 

Не съм експерт но:

1. Задната броня не пасва към калниците и стоповете.

2. Предната броня също.

3. Всеки детайл е с различен нюанс на сиво. трудно може да се видят 2 еднакви.

 

Франкенщайн?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...