kvadro user Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 Здравейте колеги има ли някой представа дали предните спирачни апарати от А8 (двубутални) в комплект с дискове ще паснат на моята А6 С4.Понеже реших най накрая да махна плътните които стават само за украса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 Сменяш макферсоните с такива от S6 и става ,на ориг. макферсони нямам идея дали стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 (Редактирано) Имаше в тунинг раздела описано кое е най-добра комбинация като усещане/поведение/цена/поддръжка/спиране... ...Най-общо преразказано двубуталните спирачки не са оптимални заради това че не може да караш на под 17"(дали не беше на под 16"???). Много са тежки от което има драстична разлика поведението на колата. Не съм сигурен дали не искаха и задължителна смяна на сп.помпата. Това което колегите в тази тема казаха като оптимален вариант беше 288/312 вентилирани дискове с накладки/дискове висок клас. Обясниха че тази комбинация е по-добра и подходяща за ежедневка. Аз самия скоро също трябва да мина на вентилирани спирачки. Това което ще направя е по-широки супорти с апарати и хубави дискове и накладки. Накладките ще са ТРВ дискове според парите в джоба. Сменяш макферсоните с такива от S6 и става ,на ориг. макферсони нямам идея дали стават. По-широки са шенкелите гумите ще излезнат над 30мм(колкото е веждата на С-ката). Според мен и полуоските са други(по-дълги), но колегите все казват че са със стандартна дължина. Редактирано 30 Януари 2015 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 (Редактирано) полуоските са еднакви 100 про....иначе на нормалните калници , ако сложи джанти с галямо ЕТ...50+...ще застане добре.Мерил съм и Ес шенкела е с 16 мм.по изнесен...т.е. 3.2 см.за предната ос, което не е кой знае колко ... Редактирано 30 Януари 2015 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kvadro user Публикувано 30 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 мерси колеги ще се пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 става на стандартен шенкел,но джанта под 16" не може да ползваш.Ванката 84-двубутален апарат от А8 или еС6 Ц4 е по лек от стандартния еднобутален.Единствения минус,ако може да се каже,че е минус е че отиваш задължително на джанти 16" и нагоре.А и доколкото съм чел и виждал,на двубуталния апарат стават и 312мм и 322мм,а на еднобуталния само 288мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 (Редактирано) Аз съм с оригиналните спирачки на S6plus (двубутален Лукас и 323мм дискове)Сглобих си зимен комплект с 16-ки Ауди джанти (телефонни шайби)Има около 8-10мм от спирачния апарат до джантата. Редактирано 31 Януари 2015 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kvadro user Публикувано 2 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Като вариант ми предлага един познат схема с апарати от кайен турбо които да легнат на 288мм дискове и да си карам зимата с 15-ки.Обаче ми се вижда малко вероятно въпреки че трети ден ме уверява че е правено от доста голфаджии и става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Ако са на хубава цена не се чуди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kvadro user Публикувано 2 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 (Редактирано) Каза че като на познат ми ги дава за 380 лв.Обаче имам предложение и за цял кит от S6 комплект предни и задни плюс дискове и шенкели и май това ще е най добрия вариант.Все пак си е заучено положение и е правено от достра хора.А и накладките за този кайен не са 50-60 лева. Редактирано 2 Февруари 2015 от kvadro user Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Да извадя тая тема от прахта. При монтаж на главини от S6 някакви корекции трябва ли по полуоските, каретата или нещо друго? И какво трябва да взема като части? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 (Редактирано) И аз да поизтупам темата. Тъй като цената за ъпгрейд комплект от S6, която ми обявиха в моргата беше 800лв, се отказах много бързо от тоя вариант и започнах да се оглеждам за нови дискове. Мисля си за ATE Power disc или EBC Turbo groove Някой може ли да каже нещо повече за тия ЕБЦ-та? Намерих мнения из чужди форуми и отзивите са доста позитивни. Все пак точно за тези за Ц4 не намерих информация. Цената излиза малко по-висока от ATE Power disc, но по-скоро ме притеснява, че са от българско представителство и не знам дали няма да е някой див китаец, който ще се изкриви на първата локва. Яко някой пък има излишни предни апарати и супорти от S6(дискове и накладки ще са нови) може да се разберем нещо. Редактирано 25 Април 2017 от SPiTFiRE_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Heed 91 са официален вносите на EBC, сайта също е техен. На голфа съм с EBC ultimax накладки, спират и свирят добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4ini Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 (Редактирано) Привет, От кайен турбо става на шенкел на S6 с малко преправяне и 360мм дискове. Аз имам апарати от моята ми останаха ако ги искаш ще се разберем. Седи така на 18" Редактирано 25 Април 2017 от pa4ini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване