jmucito Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Направиха ми диагностика на 1.9 ТДИ 110кс.и се установи че лопатките не се отваряли напълно и турбината не надува до необходимите стойности.Къде да я занеса за да я отремонтират защото с едно почистване само не е ясно дали ще се оправи проблема с вървенето.Имам и една резервна турбина от Б6 131кс. ако я сложа нея без да променям нищо друго по колата ще има ли разлика във вървежа тоест дали ще тръгне да върви по добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Ако е само зацапана геометрия не е нужен ремонт а само почистване. Ако сложиш турбина от 131 разлика във вървежа няма да има ако не сложиш по-големи дюзи и кулер е препоръчително и накрая ремап. Тогава ще върви доста повече, но ще трябва да мислиш и за съединител защото твоя ще се предаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Системата за регулиране на бууста работи под вакуум. Когато запалиш колата, вакуума посредством актуатора на турбината затваря лопатките и така имаш бууст в ниски обороти. С увеличаване на оборотите, клапана N75 започва да регулира този вакуум като отваря пътя му към филтърната кутия. Около 4000 об./мин. лопатките са отворени докрай и вече не участват във филма. С две думи, най-добре е да ти почистят качествено турбината и да се провери вакуум системата и актуатора дали работят коректно. С турбината от 131 коня със сигурност колата ти ще върви повече дори и без други интервенции, но за максимален ефект ще ти трябва 3 баров МАП-сензор и ремап. За повече, разпръсквачи, елемент на помпа, челен кулер, съединител и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 10 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Вакума е наред.Как да разбера дали има нужда от ремонт самата турбина или само е за чистене?за да не я сглобя и да се наложи пак сваляне за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Danov Публикувано 11 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 (Редактирано) Ако няма разход на масло не мисля, че има нещо за ремонт по турбината. Има доста теми по въпроса с геометрията. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 11 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Запали колата на място . Откачваш и закачваш маркучето към актуатора , гледай хода на лостчето , при надлъжен АФН се вижда добре . Често ако се напъне лостчето с удобен гаечен ключ нагоре или съответно надолу , ако има проблем с геометрия-запира и не мърда . Ако няма - се движи нормално.Не ми стана ясно само защо колегата над мен си мисли , че ако няма разход на масло , не блокирва геометрията . Не е вярно това . И не винаги дори и с разход - да блокирва . Много са причините за блокирването , едно от тях е карането на къси разстояния предимно , както и кодирването на ръчна на автомат. Може да се предизвика от проблем с вакуума ( нисък дебит, пробив , проблемен Н75 и т.н. ) .А специално за недостатъчния надув : една от причините е възможно да е от запекла геометрия. Но има и ред други фактори . Тази диагностика как ти я правиха ? Само не казвай, че е на място . Прави се в движение . В противен случай не можеш да видиш дали работи правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Вземи я изчисти тая турбина и не се вкарвай във филми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 12 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) ако я почистя на пясакостуй има ли опция да се повреди нещо или по добре да я накисна и да я търкам след това.Вярно ли е че като я разпарчетосам за да я чистя след това трябвало да се балансира Редактирано 12 Февруари 2015 от jmucito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Не се балансира нищо,само внимавай да не обърнеш пръстена,при сглобяване.Аз моята я чистя с нафта и четка за зъби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Danov Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Запали колата на място . Откачваш и закачваш маркучето към актуатора , гледай хода на лостчето , при надлъжен АФН се вижда добре . Често ако се напъне лостчето с удобен гаечен ключ нагоре или съответно надолу , ако има проблем с геометрия-запира и не мърда . Ако няма - се движи нормално.Не ми стана ясно само защо колегата над мен си мисли , че ако няма разход на масло , не блокирва геометрията . Не е вярно това . И не винаги дори и с разход - да блокирва . Много са причините за блокирването , едно от тях е карането на къси разстояния предимно , както и кодирването на ръчна на автомат. Може да се предизвика от проблем с вакуума ( нисък дебит, пробив , проблемен Н75 и т.н. ) .А специално за недостатъчния надув : една от причините е възможно да е от запекла геометрия. Но има и ред други фактори . Тази диагностика как ти я правиха ? Само не казвай, че е на място . Прави се в движение . В противен случай не можеш да видиш дали работи правилно. Едно е сваляне на турбина за чистене на геометрия, друго е сваляне за рециклаж. Колегата питаше дали е за ремонт или за чистене. Рециклирането го имам за ремонт. Това имах предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Вярно ли е че като я разпарчетосам за да я чистя след това трябвало да се балансира Не се балансира нищо,само внимавай да не обърнеш пръстена,при сглобяване.Не се балансира ако "разпарчадосването" спира само до поглед в камерите и малко лъскане, развиеш ли оста и мръднеш ли двете турбини, баланса е меко казано желателен,,, дори и да ги събереш по "белези" си остава лотария, не че няма да работи, но вероятността да скъсиш живота на духалката е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 колеги колко излиза като цена чистенето на геометрията на турбината грубо , защото и при мен на АФН взе да се появява този проблем със забиването на 2500-3000 и си става като чист дизел , утре ще покарам на магистрала с 3000 оборота известно време и ще се тества после пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 25 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 200-300 лв. зависи къде ще идеш и дали ще чистиш и колекторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Препоръчайте добър майстор/сервиз в София за сваляне-почистване и връщане обратно на турбото? Не искам да се учи някой на моята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 2 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 (Редактирано) cvetan83 0898555625, Адресът на сервиза е жк.Горубляне, ул.„Инж.Георги Белов” №6, (това е улицата, която свързва Младост 3 и Горубляне). Редактирано 2 Март 2015 от jmucito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване